• 178.124 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.164 actors
  • 9.373.532 votes
Profile

MovieMeter pakketservice

stinissen (crew films & series)

• 23442 messages
  • 76929 votes

Wie heeft balade...?

Xenophon

• 73 messages
  • 616 votes

stinissen wrote:

Wie heeft balade...?

Ik.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Net Tokyo Story binnen, zal hem morgenochtend/middag kijken en voor 5 uur weer op de bus doen. Vanavond kan ik helaas niet. Als Diesel alvast zijn gegevens wilt pm-en?

Bad_Religion

• 624 messages
  • 628 votes

Ik heb Shogun Assassin op de post gedaan naar Diesel.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Dan krijgt Diesel het druk want ik heb net Tokyo Story afgezet . Gaat morgen op de post.

Ik weet niet of het al gezegd is, maar ik had een klein probleempje aan het begin van scène 9. Daar hield hij er mee op. DVD beetje schoongemaakt, maar het mocht niet baten. Ik heb hem toen een stukje verder gezet, waarna hij het weer vloeiend deed. Het scheelde nog geen halve minuut schat ik.

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

Shogun Assassin:

- Diesel

- speedy23

- Ramon K

- Gotti

- Tovenaar

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

kapp gaat hier trouwens even netjes allemaal losse topics van maken, en wat regeltjes opstellen enzo

Diesel

• 9411 messages
  • 0 votes

kate schreef:

Ik besef dat het veel werk is, maar is het mogelijk deze onderdeel (pakketservice) een apart plekje te geven op de site, waar het in een andere format wordt gegoten zodat het overzichtelijker wordt?? Veel werk, ik weet het. Ik denk wel dat het zeer populair zal zijn en er zo meer films in omloop zullen komen.

Jordy schreef (1):

Nee sorry, ik wil van MovieMeter niet "die site" maken "waar je dvd's kunt ruilen". Da's wachten op problemen.

Jordy schreef (2):

kapp gaat hier trouwens even netjes allemaal losse topics van maken, en wat regeltjes opstellen enzo.

Hoe zit dat?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Een compromis (op verzoek van kapp). Het is geen apart onderdeel van de site, staat nog steeds in het forum. Alleen iets overzichtelijker. Bovendien worden er wat regeltjes opgesteld zodat er straks niet allemaal newbies met een gratis dvd thuis zitten en nooit meer iets van zich laten horen.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ik ga er vanavond werk van maken.

Diesel

• 9411 messages
  • 0 votes

Chillend...

Bad_Religion

• 624 messages
  • 628 votes

Even een vraagje, ik heb al een dvd in omloop gebracht maar ik ben pas 5 maanden op MovieMeter. Mag ik nu dus niet meedoen aan de pakketservice?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Dat lijkt me inderdaad ook een mooi criterium kapp

Bad_Religion

• 624 messages
  • 628 votes

Bedankt

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

OF breng een dvd in omloop en deze regel vervalt.

DaveV

• 327 messages
  • 5179 votes

Misschien ook handig om in dit topic ontvangst van de dvd te melden. Tevens een berichtje als je hem hebt verzonden. Beter voor het overzicht.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Dat moet júist in het topic van de betreffende dvd, hier kun je vragen stellen over wat wel/niet mag enzo

DaveV

• 327 messages
  • 5179 votes

Inderdaad beter.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Jordy wrote:

Bovendien worden er wat regeltjes opgesteld zodat er straks niet allemaal newbies met een gratis dvd thuis zitten en nooit meer iets van zich laten horen.

Daar heb je een groot punt van gelijk in Jordy. Iets wat ik hier ENORM op prijs stel, is het onderlinge vertrouwen dat er heerst onder de ietwat 'oudere' users (ik scheer niet alle nieuwere users over dezelfde kam). Het zou spijtig zijn moest dat verstoord worden door iemand die er van profiteert om aan een gratis DVD te komen...

Stevo

• 499 messages
  • 429 votes

Zit er nog net geen 6 maanden bij .

U-96

• 11875 messages
  • 2064 votes

Jordy schreef:

Bovendien worden er wat regeltjes opgesteld zodat er straks niet allemaal newbies met een gratis dvd thuis zitten en nooit meer iets van zich laten horen.

speedy23 schreef:

Het zou spijtig zijn moest dat verstoord worden door iemand die er van profiteert om aan een gratis DVD te komen...

Ik denk niet dat dat zo gauw zou gebeuren. Jullie weten het adres van diegene, dus is er altijd een optie om iemand langs te sturen.

V

• 8369 messages
  • 3365 votes

De MM-knokploeg maar alvast introduceren?

eerdekes

• 1529 messages
  • 587 votes

Jordy wrote:

Je hebt hun adres toch?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ja dan bel ik even Jay & Silent Bob-stijl aan bij ze

Anatolia

• 2666 messages
  • 1511 votes

Stevo wrote:

Zit er nog net geen 6 maanden bij .

Heej verrek! Ik ook niet!

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Het lijkt me voor de doorstroming verstandig dat berichten als ' PM me je gegevens...' niet in het forum geplaatst worden, maar dat in plaats daarvan een pm wordt gestuurd met dezelfde inhoud naar de persoon waar het aan gericht is.

Nu wordt er te vaak over heen gelezen / niet gereageerd.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Daar heb je langs de ene kant wel gelijk in, maar door dat berichtje weet iedereen waar hij aan toe is. Andere users kunnen namelijk ook volgen waar en op welk ogenblik de film zich ongeveer bevindt.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Dat kan men dan weten door berichtjes als 'dvd verstuurd naar...' en 'dvd vandaag ontvangen' die wel in het forum passen uiteraard.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Ook waar. Niet aan gedacht...

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Mag ik een dvd-r van Pastorale 1943 in de roulatie gooien ?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.