- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter pakketservice
MovieMeter pakketservice
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ok, dan hoor ik graag van iemand hoe je het wel schoon krijgt.
Diesel
-
- 9411 messages
- 0 votes
Met een beetje dreft op een doekje zal het wel moeten lukken.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Zegt mijn moeder (73) hier ook net. Met een beetje afwasmiddel, water en een zacht doekje zou het moeten lukken... 
Diesel
-
- 9411 messages
- 0 votes
Tokyo Story:
- Anatolia
- Linda
- Phoenix
- Diesel
- jassonn
- Jordy
Diesel
-
- 9411 messages
- 0 votes
Als een moeder het zegt dan zal het wel kloppen speedy. 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Tokyo Story:
- Anatolia
- Linda
- Jordy
- Phoenix
- Diesel
- jassonn
Doe mij maar onderop, heb nog zat cultureel verantwoordelijke films liggen waar ik maar geen zin voor kan maken 
Diesel
-
- 9411 messages
- 0 votes
Tokyo Story:
- Anatolia
- Linda
- Phoenix
- Diesel
- jassonn
- Jordy
Linda
-
- 1336 messages
- 0 votes
Ik heb vandaag Tokyo Story binnengekregen. Ik zal hem vanavond gelijk gaan kijken. Phoenix wil je je gegevens even sturen? Dan kan ik de film morgenochtend nog op de post doen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Speelt de dvd goed af in je dvd speler ?
Linda
-
- 1336 messages
- 0 votes
Bij mijn dvd-speler haperde hij af en toe een beetje (was verder niet zo storend) maar ik moet zeggen dat mijn speler ook wel erg krasgevoelig is. Maar ik heb hem toen maar op de andere dvd-speler gekeken en daar ging hij prima.
kate
-
- 23 messages
- 72 votes
Ik volg al een tijdje virtueel deze draad en vind het een ontzettend leuk intiatief. Zat een tijdje te twijfelen of ik wel/niet mee zou doen, omdat ik zo weinig dvd's heb (ik huur tot een maand geleden alle films, en kocht zeer zelden) en dus zelf weinig bij kan dragen.
Op dit moment heb ik welgeteld 1 dvd in huis, en omdat ik die gewoon in de kast heb staan en er verder weinig mee doe, heb ik besloten dat ik die in de roulatie zal gooien.
Het is niet echt alternatief te noemen, maar wel een zeer goede film: the usual subjects.
Is het de bedoeling dat we ook mainstream films erin mogen gooien??? of niet.
Verder zou ik ook graag op de lijst geplaatst worden voor een aantal films.
Namelijk:
tokyo story
double indemnity
giulietta degli spiriti
idi i smotri
ballada o soldate
Ik besef dat het veel werk is, maar is het mogelijk deze onderdeel (pakketservice) een apart plekje te geven op de site, waar het in een andere format wordt gegoten zodat het overzichtelijker wordt??
Veel werk, ik weet het. Ik denk wel dat het zeer populair zal zijn en er zo meer films in omloop zullen komen.
zo, dat was even een lang verhaal,
groetjes,
kate
kate
-
- 23 messages
- 72 votes
Het gaat trouwens om een SE the usual suspects met 2 dvd's, en erg nieuw. Ben benieuwd of er interesse voor is
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Wie hebben de Idi I Smotri dvd trouwens in bezit ? Er zijn er twee in omloop dacht ik.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik besef dat het veel werk is, maar is het mogelijk deze onderdeel (pakketservice) een apart plekje te geven op de site, waar het in een andere format wordt gegoten zodat het overzichtelijker wordt??
Nee sorry, ik wil van MovieMeter niet "die site" maken "waar je dvd's kunt ruilen". Da's wachten op problemen.
kate
-
- 23 messages
- 72 votes
Wat vind je van usual suspects?? Moet die wel of niet in roulatie?
Diesel
-
- 9411 messages
- 0 votes
Lijkt me overbodig want veel mensen heb die film al gezien.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Deze mogelijkheid is eigenlijk bedoeld voor films die moeilijk of niet te huur zijn kate, maar bedankt voor het aanbod.
Bad_Religion
-
- 624 messages
- 628 votes
Zijn er misschien liefhebbers voor Shogun Assassin?
Diesel
-
- 9411 messages
- 0 votes
Tokyo Story:
- Anatolia
- Linda
- Phoenix
- Diesel
- jassonn
- Jordy
- T.O.
Bad_Religion
-
- 624 messages
- 628 votes
Diesel stuur me even een PM met je NAW. Dan stuur ik hem deze week naar je.
T.O.
-
- 2415 messages
- 2793 votes
volgens mij moet kate nog op die lijst van Tokyo Story
- Phoenix
- Diesel
- jassonn
- Jordy
- kate
- T.O.