- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter pakketservice
MovieMeter pakketservice
Badalamenti
-
- 23135 messages
- 3565 votes
Waar zit Double Indemnity op het ogenblik ?
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Ingrid, jouw Idi I Smotri is op weg naar mij. Ik meen dat er nog iemand was die hem daarna wilde zien (wil diegene alvast zijn adresgegevens doorsturen ?). Hij zit nou dus ergens in het postcircuit als het goed is
.
Dionysos
-
- 852 messages
- 0 votes
Tokyo Story
- Kappeuter
- V
- aegron
- Anatolia
- Linda
- Jordy
- Phoenix
- Dionysos
Ik ben er ook wel benieuwd naar.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ik heb besloten dat de dvd maar weer terug moet naar Ghola, dit wordt echt te gortig hoor. 
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Dyonisos woont in Ede? Dat komt mooi uit
. Kan ik hem zelfs langs komen brengen
.
DaveV
-
- 327 messages
- 5179 votes
Wie is er nu in het bezit van Idi i Smotri van lijst 2?
Dionysos
-
- 852 messages
- 0 votes
Nee Phoenix, je likt gewoon braaf je postzegels af, net zoals elke andere MM'er! 
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Hmpf, ranzig vind ik dat. Om maar niet te spreken van die enveloppen...
Diesel
-
- 9411 messages
- 0 votes
Tokyo Story
- Kappeuter
- V
- aegron
- Anatolia
- Linda
- Jordy
- Phoenix
- Dionysos
- Diesel
Ghola
-
- 427 messages
- 936 votes
Ik heb besloten dat de dvd maar weer terug moet naar Ghola, dit wordt echt te gortig hoor. 
Waarom lukt het jou wel? Toen ik de film enkele pagina's terug aanbood was niemand geintereseerd. 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ze willen alles zien wat Kapp gezien heeft natuurlijk! 
jassonn
-
- 5303 messages
- 3233 votes
Tokyo Story
- Kappeuter
- V
- aegron
- Anatolia
- Linda
- Jordy
- Phoenix
- Dionysos
- Diesel
-Jassonn
Ik wil hem ook weleens zien,en meld me hierbij aan.
chiquita
-
- 1109 messages
- 1683 votes
Ballada is aangekomen. Begin volgende week doe ik het op de post richting Speedy23.
Diesel
-
- 9411 messages
- 0 votes
Ik kan de originele dubbel VCD van de Turkse culthit The Deathless Devil in circulatie brengen. Misschien leuk voor degenen die een keer willen zien wat voor troep er in de jaren 70 in Turkije werd gemaakt. Geen ondertiteling maar de dialogen zijn sowieso te hersenloos voor woorden, dus het ontbreken van de ondertiteling maakt echt niets uit.
Lachen zal je zeker.
Geïnteresseerden?
lngrid
-
- 1232 messages
- 553 votes
Ingrid, jouw Idi I Smotri is op weg naar mij. Ik meen dat er nog iemand was die hem daarna wilde zien (wil diegene alvast zijn adresgegevens doorsturen ?). Hij zit nou dus ergens in het postcircuit als het goed is
.
V
-
- 8369 messages
- 3365 votes
Tokyo Story is aangekomen. Stuur hem volgende week naar aegron
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Ik heb Idi I Smotri ontvangen. Alleen was het doosje beschadigd, zowel van buiten als van binnen. Weet niet of dit al was ?
Ik zal hem deze week nog proberen te kijken, naar wie moet hij dan ?
DaveV
-
- 327 messages
- 5179 votes
Mijn exemplaar was in ieder geval niet beschadigd.
Dionysos
-
- 852 messages
- 0 votes
Yosemite44, is de Idi I Smotri van lijst 2 reeds verzonden? Er wordt met trappelende voetjes gewacht hier.
lngrid
-
- 1232 messages
- 553 votes
Ik heb Idi I Smotri ontvangen. Alleen was het doosje beschadigd, zowel van buiten als van binnen. Weet niet of dit al was ?
Ik zal hem deze week nog proberen te kijken, naar wie moet hij dan ?
Toen ik hem thuisgestuurd kreeg van Moskwood was het doosje van binnen al beschadigd. Maar van buiten niet. Hoe erg ziet-ie eruit?
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Er is alleen aan de bovenrand een stukje uit het doosje. Niet echt groot, voor de rest geen krassen ofzo. Van buiten ziet ie er nog gewoon goed uit, behalve dan dat kleine stukje dat uit het doosje is.
Anatolia
-
- 2666 messages
- 1511 votes
Yosemite44, is de Idi I Smotri van lijst 2 reeds verzonden? Er wordt met trappelende voetjes gewacht hier.
Nou dit vind ik wel érg lang duren hoor.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Er is alleen aan de bovenrand een stukje uit het doosje. Niet echt groot, voor de rest geen krassen ofzo. Van buiten ziet ie er nog gewoon goed uit, behalve dan dat kleine stukje dat uit het doosje is.
Dat heb ik hier ook gezien... 
DaveV
-
- 327 messages
- 5179 votes
doe hem woensdag op de bus... sorry dat het zo lang duurt...
Bericht van 23 mei. Ik weet niet welke woensdag wordt bedoeld maar het is wel de bedoeling dat de vaart er wordt ingehouden.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ja, het is de bedoeling dat je de film ten allen tijde binnen een week weer doorstuurt. Bij een videotheek mag je een film ook niet langer houden.
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Ja, het is de bedoeling dat je de film ten allen tijde binnen een week weer doorstuurt. Bij een videotheek mag je een film ook niet langer houden.
Te allen tijde....
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Sorry, dacht dat je het op prijs zou stellen....