• 178.145 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.194 actors
  • 9.373.625 votes
Profile

MovieMeter pakketservice

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

FisherKing wrote:

Beetje vroeg alleen, die smallere brievenbussen. Straks gaan ze dit al in Oktober doen. Absurd. Valt onder de vervroegingsziekte.

Nou, ik zie nu al tienjarige pubers opgevoerde "rotjes" in alles stoppen wat maar "sloopbaar" is. M.a.w., het is wellicht wat voorbarig om met de wijsvinger naar TPG te zwaaien.

Ik ben van mening dat ze niet zomaar dit soort van maatregelen toepassen.

Observator

• 18281 messages
  • 3579 votes

He, vraagje:

Ik heb zojuist de 2 disc SE van Elvis, The Early Years ontvangen. Heeft een van jullie die mij verstuurd? Kan me niet herinneren dat ik deze besteld/gewonnen heb oid. Ben niet bepaald fan van Elvis.

Misschien heeft iemand zich vergist in de pakketservice?

gotti

• 14075 messages
  • 5886 votes

Is er interesse voor Gummo? Aangezien ik weer wat actief deelneem in de pakketservice kan ik er ook wel weer wat ingooien...

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Al heel wat filmpjes via deze service gezien dus het wordt tijd dat ik wat terug doe.

Mizu No Onna en/of Su-Ki-Da, wellicht?

Beide R2JA met Engelse subs.

Ben wel benieuwd naar Gummo ja.

starbright boy (moderator films)

• 22407 messages
  • 5072 votes

Ja en ja voor Su-Ki-Da en Mizu No Onna.

P8rb

• 10773 messages
  • 1820 votes

Beiden graag ja.

Hando

• 1808 messages
  • 1434 votes

Vooral Su-Ki-Da

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Prima, ik neem aan dat ze ook wel aan de voorwaarden voldoen?

kos

• 46692 messages
  • 8850 votes

Liever Mizu.

starbright boy (moderator films)

• 22407 messages
  • 5072 votes

Phoenix wrote:

Prima, ik neem aan dat ze ook wel aan de voorwaarden voldoen?

Uiteraard. Ik kan weinig DVD's opnoemen die meer aan de voorwaarden voldoen.

JJ_D

• 3815 messages
  • 1344 votes

gotti wrote:

Is er interesse voor Gummo? Aangezien ik weer wat actief deelneem in de pakketservice kan ik er ook wel weer wat ingooien...

Ja, graag.

JJ_D

• 3815 messages
  • 1344 votes

P8rb wrote:

Beiden graag ja.

Insgelijks.

Goto

• 1736 messages
  • 0 votes

In De Site > MovieMeter pakketservice > Mizu No Onna (Hidenori Sugimori):

Daar gaat het gemiddelde. Maar iedereen veel plezier, prachtige film.

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Ik heb toch ook een voorkeur voor Su-ki-da.

Alastor

• 2634 messages
  • 3018 votes

Leuke nieuwe titels in de pakketservice. Dat wordt gewaardeerd!

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Daar gaat het gemiddelde.

Ach, eigenlijk hoop ik dat ook een beetje. Ken weinig films die er zo mooi uitzien, maar die tegelijkertijd zo weinig emotie weet over te brengen. Zelf ben ik zeer benieuwd naar de reacties.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12843 votes

Reacties laten zich toch erg makkelijk raden bij een film als deze.

Aan emoties ook hier geen gebrek trouwens. Mooie, eerlijke, enigmatische personages. Al verwacht ik niet dat het veel mensen gaat opvallen.

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Omdat 't er niet is?

De 'Aziatische afstandelijkheid' is mij niet vreemd onderhond, maar voor mij was dat juist het minpunt van de film, dat zelfs die onderhuidse emotie niet aanwezig was. Daarom ben ik erg benieuwd naar de reacties op de film; kijken of ik wat dat betreft alleen sta.

En ik ben dat gemauw over 'het gemiddelde' een beetje beu bij elke hooggenoteerde film die de pakketservice ingesmeten wordt. Het is toch een vreselijk mooi initiatief?

Onderhond

• 87594 messages
  • 12843 votes

De 'Aziatische afstandelijkheid' is mij niet vreemd onderhond

Mij ook niet, maar vond het hier helemaal geen punt. Zelfs één van de mooiere voorbeelden waar het toegepast wordt.

Verder vind ik de pakketservice een redelijk nutteloos initiatief. Een hele hoop gedoe om een film te zien waarvoor je uiteindelijk toch niet betaalt, en die je ook gewoon kan downloaden. Bottom line is steeds dat een hele hoop mensen die an sich weinig interesse hebben in de film hem uiteindelijk ook kijken, waarna de film in de vergetelheid verdwijnt.

Maar doe gerust, mij gaat het er vooral om dat deze film barst van emotie, is het niet vanuit de personage dan wel in abstractie van de beelden.

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

mij gaat het er vooral om dat deze film barst van emotie, is het niet vanuit de personage dan wel in abstractie van de beelden.

Met die abstractie kan ik nog wel wat........

Bottom line is steeds dat een hele hoop mensen die an sich weinig interesse hebben in de film hem uiteindelijk ook kijken, waarna de film in de vergetelheid verdwijnt.

Voor al die mensen die de film niet kunnen zien (of niet kennen) is die vergetelheid al een feit. En de mensen die de film waarderen zullen de film nimmer vergeten. Ik zie het probleem echt niet.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12843 votes

Het "probleem" is anders altijd zeer duidelijk zichtbaar. Wanneer een film in een toplijst huist blijft hij zichtbaar voor mensen (zij die de film niet kennen). Zo blijft de film mensen trekken die interesse hebben om de film te kijken.

Eens uit de toplijsten verdort een film helemaal. Kijk naar een Dead Leaves, die heeft op een half jaar tijd amper nog 5 stemmen bijgekregen. Toch jammer voor een film die bepaalde mensen zeker kan aanspreken, maar die ze nu missen omdat de film hier gewoon wegkwijnt door niet zichtbaar te zijn.

Maar daar draait het mij verder niet om, genoeg emotie in Mizu no Onna!

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

Onderhond wrote:

Eens uit de toplijsten verdort een film helemaal. Kijk naar een Dead Leaves, die heeft op een half jaar tijd amper nog 5 stemmen bijgekregen. Toch jammer voor een film die bepaalde mensen zeker kan aanspreken, maar die ze nu missen omdat de film hier gewoon wegkwijnt door niet zichtbaar te zijn.

Vandaar dat er zoiets bestaat als de pakket service. Bezoekers kunnen zich zo opgeven om een film te zien die normaliter niet zou opvallen anders.

Je hebt het begrepen.

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Toch jammer voor een film die bepaalde mensen zeker kan aanspreken, maar die ze nu missen omdat de film hier gewoon wegkwijnt door niet zichtbaar te zijn.

OK. Maar ook al is het zichtbaar, dan nog weet je niet of een film de juiste mensen bereikt. Dan kan het gemiddelde nog steeds dalen, dan kan de film nog steeds uit lijsten verdwijnen etc.

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

Ramon K.

Wat versta je onder "de juiste mensen" ?

Onderhond

• 87594 messages
  • 12843 votes

Wie ook maar een beetje interesse heeft in de moderne Japanse film kent Mizu no Onna. Wie er zich in verdiepen kan de film makkelijk terugvinden in de toplijstjes.

Nu valt het enkel mensen op die toch al niet erg geboeid zijn in wat het land te bieden heeft. En die krijgen dan meteen een hele mooie, ontoegankelijke film voorgeschoteld.

3 mensen in bovenstaand lijstje zou ik de film in ieder geval al radicaal afraden.

OK. Maar ook al is het zichtbaar, dan nog weet je niet of een film de juiste mensen bereikt. Dan kan het gemiddelde nog steeds dalen, dan kan de film nog steeds uit lijsten verdwijnen etc

In dat geval is dat dan ook terecht vind ik, aangezien het dan gaat over mensen die specifiek naar de film gezocht hebben (dus interesse hebben). Dan hoort de film waarschijnlijk ook niet meteen thuis in een toplijst.

Die interesse ligt in de pakketservice toch steeds heel wat lager. Hier heb je meer het "gratis film dus meepakken" effect.

Ik maak me er verder ook niet druk meer om, maar blijf het een jammere zaak vinden.

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

dragje wrote:

Ramon K.

Wat versta je onder "de juiste mensen" ?

Ja. De mensen die de film (al bij voorbaat) hoog zullen waarderen dus.

Daarom vind ik de hele discussie dus al onzin....

Zelf ben ik dol op Aziatische cinema, maar mijn 4* staan er toch echt vanwege de gruwelijk mooi uitgevoerde visuele dingen. Qua drama scoort de film vrijwel niet. Maak ik dan eigenlijk wel onderdeel van het juiste publiek?

Onderhond

• 87594 messages
  • 12843 votes

Niet bij voorbaat "hoog zullen waarderen", maar bij voorbaat het idee hebben dat de film hen wel kan aanspreken.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Onderhond wrote:

Die interesse ligt in de pakketservice toch steeds heel wat lager. Hier heb je meer het "gratis film dus meepakken" effect.

Ik maak me er verder ook niet druk meer om, maar blijf het een jammere zaak vinden.

Is niet helemaal waar Onderhond. Voor mensen die sommige films gewoon niet kunnen betalen is de pakketservice een uitkomst. Ik vind gratis meepakken zo negatief klinken. Neem nu Su-Ki-Da. Die wil ik al tijden zien maar weet je hoe duur die film is. De laatste keer dat ik keek was het ruim boven de dertig euro. Dacht zelfs dat het vijftig euro was. Dat betaal ik niet voor een film die ik 100 % zeker fantastisch vindt. Nu zit die in pakketservice. Ideaal en als ik hem echt goed vind koop ik hem alsnog. Lang leve de pakketservice.

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Maar dan nog kun je maar bij 3 films in de waslijst aan pakkettitels ingeschreven staan en die selectie maak je op basis van je filminteresses.

Bovendien moet je de film doorsturen (kost je postzegels en een envelop) waardoor deze gratis meepakkerij dus meer weg heeft van een film huren; het huren van een zeldzame titel welteverstaan.

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Onderhond wrote:

Niet bij voorbaat "hoog zullen waarderen", maar bij voorbaat het idee hebben dat de film hen wel kan aanspreken.

ok

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.