- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter pakketservice
MovieMeter pakketservice
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3225 votes
Thanks voor hetsnelle antwoord 
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
De nada
Het is dus eigenlijk de goedkoopste manier van legaal film kijken (is het eigenlijk helemaal legaal om een exemplaar van een film door zoveel mensen te laten zien? - videotheken uitgezonderd-)
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Ik wil ook nog wel van mijn kant nog wat nieuw bloed in de pakketservice te brengen. Hoewel ik ook de indruk krijg dat de meeste vaste gebruikers inmiddels wel op 3 lijsten staan - dus zich niet nog eens kunnen aanmelden.
Er circuleren nog 2 films van mij, dus ik denk er aan te wachten tot de eerste daarvan terug is (Hobson's Choice denk ik).
Bijvoorbeeld: Höhenfeuer, een prachtige, maar vergeten, Zwisterse film over een geïsoleerd levende familie (zie mijn comentaar aldaar), Speaking Parts (Egoyans beste) of bijvoorbeeld iets heel anders: Don’t Torture a Duckling Een échte giallo/Fulci (helaas wel Engelse dub, maar beter is niet voorhanden dacht ik). Die laatste kan trouwens wel eens regio 1 zijn (dacht 0), dus da's mogelijk niet voor iedereen passend.
Als jullie nog niet op alle lijsten staan en er nog ruimte is, moet je maar aangeven welke in trek zou zijn.
Matchostomos
-
- 4171 messages
- 535 votes
Hoewel ik op drie lijsten sta, gaat mijn voorkeur alleszins uit naar 'Don’t Torture a Duckling'. Fulci trekt namelijk al enige tijd mijn aandacht...
italian
-
- 1391 messages
- 262 votes
Die van mij ook... Dus ook voor mij die Fulci-film graag !
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ik heb het meer voor Höhenfeuer. Zwitsers en echt onbekend.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik ga dwars liggen en ga voor Speaking Parts 
BASWAS
-
- 985 messages
- 1145 votes
Ik ga mee dwars liggen met: Speaking Parts
Alastor
-
- 2634 messages
- 3018 votes
Höhenfeuer +1
En daarbij, ik sta slechts op één lijst, dus gooi Speaking Parts er ook maar in. 
Wouters
-
- 2665 messages
- 1837 votes
lichte voorkeur voor Höhenfeuer. Leuk zo dat iedereen mijn systeem heeft overgenomen 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
lichte voorkeur voor Höhenfeuer. Leuk zo dat iedereen mijn systeem heeft overgenomen 
Het leidt wel tot een enorme chaos
. Nu staken de stemmen echt zo'n beetje.
Ik zat ook te denken: Zou het niet fair zijn als de mensen die een film inbrengen op 3+(aantal films) lijsten mogen staan. Volgens mij komt er dan automatisch meer vers bloed in de pakketservice. Of is deze discussie al vaker gevoerd voordat ik me inschreef. Het kan namelijk best lang duren voordat je aan de beurt bent als je ergens op een lijst staat. Maar ja van mijn voorstel worden de lijsten nog langer bedenk ik me nu...
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
ik deed et ook altijd via pms
Chaos in mijn inbox
Ook prima. Maar wilde even weten of er mensen zijn die nog niet op al die lijsten staan. Die zijn er dus, dus zou ik zeggen dat die film de voorkeur geniet. Ik wacht nog vandaag af. Het is nu 5 Höhenf (die SB ook in elk geval wil zien) / 4 Fulci en / 3 Speaking P
Poisonthewell
-
- 4939 messages
- 13405 votes
ik deed et ook altijd via pms
Pre-Menstrual Syndrome? 
Wouters
-
- 2665 messages
- 1837 votes
geloof dat Diego hem er in ging doen zodra 1,2,3 terugwas
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Leuk zo dat iedereen mijn systeem heeft overgenomen 
Nou ja, jouw systeem. Het werd natuurlijk al vaker gebruikt 
Wouters
-
- 2665 messages
- 1837 votes
ok in de tijd dat ik al op MM zit ben ik et niet tegengekomen. Niet idd dat het een revolutionair systeem is 
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Ik vroeg me af of er misschien interesse is in Happy Together van Kar-Wai Wong. Het is gewoon een Nederlandse uitgave. De kwaliteit is niet zo best (vrij beroerd zelfs), maar ik ben toch benieuwd of daar wat mensen geinteresseerd in zijn.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
De kwaliteit is niet zo best (vrij beroerd zelfs), maar ik ben toch benieuwd of daar wat mensen geinteresseerd in zijn.
Ja 't Is volbeeld en geen originele beeldratio. De beeldkwaliteit was trouwens ook in de biosprint heel grofkorrrelig en zo, dus dat ligt misschien al aan de film zelf (veel DV).
Ik heb de film zelf, maar prima om deze moeilijker te duiden Wong in de pakketservice te doen. Kunnen we nog wel eens een discussieboom over starten.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Het is idd de 4:3 uitgave. Hij komt in ieder geval in de pakketservice, ik heb hem op dit moment eventjes uitgeleend en ik ben zelf pas over anderhalve week in staat om hem te versturen, dus ik wacht even, maar het komt eraan. 
Iketes
-
- 1968 messages
- 1375 votes
Ik krijg binnenkort Stroszek terug (geloof ik) en dan zou ik eventueel met genoeg animo Five Graves to Cairo van Billy Wilder erin willen gooien. Er is geen Nederlandse release van, deze is Spaans, maar Engels gesproken (of Spaans als je dat liever hebt), zonder (of je moet spaanse willen
) ondertiteling, wél met vrij dik informatie-boekje (in het Spaans). Dus zeg het maar...