- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
Bad_Religion
-
- 624 messages
- 628 votes
Ja die lijst is best handig
Veel plezier
Sheila
-
- 19 messages
- 30 votes
Ja dat geloof ik Art...
Die lijst is zeker handig..
Hebben jullie nog speciale aanraders dan??
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
Hebben jullie nog speciale aanraders dan??
Dat is een behoorlijke lijst
Snuffel hier maar eens rond 
Sheila
-
- 19 messages
- 30 votes
Haha.. Oke oke... Nu is het me te laat, ga nu lekker mn bedje in, maar morgen is er weer een dag en dan zalk ff in je lijstje rondsnuffelen..
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Klik op 'top lijsten' in het linker menu...
Sheila
-
- 19 messages
- 30 votes
Ik heb het gezien ja kappeuter..
Ik ben alleen even de forums door aan het schuimen, maar ik zie nergens een forum over soundtracks.. Kijk ik er nou overheen, of is die er gewoon niet? Ik wil namelijk graag weten, waarvan ik de soundtrack van Requiem for a dream van ken.. Dat nummer laat me maar niet los en ik wil dus graag weten door wie het gemaakt is en wat de titel is enzo..
Sheila
-
- 19 messages
- 30 votes
Wow Neo... Je bent geweldig... *vreugdedansje*
Meteen bestellen die hap.. haha..
Thnx chainsaw.. Ik heb al gezien datk hier op deze site wel wat uurtjes door zal gaan brengen de komende tijd... Jammer datk deze site niet eerder heb gevonden.. Echt toppie hiero!
Jane Doe
-
- 3 messages
- 89 votes
Laat ik me meteen maar even voorstellen, ik heb me net aangemeld. Ik ben Jane Doe. 31 jaar en moeder van een zoon van 4 en dochter van 2. Helemaal gek van films, alleen momenteel geen tijd om vaak films te kijken. Na een ernstige video-koop-verslaving nu een DVD-koop-verslaving. (Oa om de video's te vervangen, toch?)
Ik heb nog wel even nodig om mijn top 10 in te vullen. Kan moeilijk kiezen.
eerdekes
-
- 1529 messages
- 587 votes
Van harte welkom, en geniet van deze meesterlijke site 
sn@ke
-
- 2077 messages
- 888 votes
Ben weer terug
, even kijken wat er allemaal op mm gebeurd is ...
gotti
-
- 14075 messages
- 5886 votes
Ben niet dood. M'n internet was dat de afgelopen dagen wel. Kan wellicht nog wel enkele dagen duren, vanwege blikseminslag...
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Morgen is de boot klaar om uit te varen. Vrijdag volgende week ben ik misschien al terug.
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Danke 
Zal vanavond de OST van Das Boot maar 's opzetten om alvast in de sfeer te komen. 
KillaJah
-
- 356 messages
- 856 votes
Hey U-96, waar ga je varen? Doe je me aan de tall ships race Antwerpen - Aalborg? Zo ja met welk schip? Want ik zeil mee met de Tomidi. In ieder geval veel plezier met je tocht, welke het ook is
.
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Hey U-96, waar ga je varen? Doe je me aan de tall ships race Antwerpen - Aalborg? Zo ja met welke boot? Want ik zeil mee met de Tomidi. In ieder geval veel plezier met je tocht, welke het ook is
.
Ik vaar mee met de boot van mijn oom, een oudje uit de jaren '20. Bevat nog een oude Marine-diesel uit de Tweede Wereldoorlog. Boot is nu helemaal opgeknapt. Moet van Friesland naar Den Haag. We gaan ook een paar steden/dorpen bezoeken. Geen zeilrace dus 
Ik baal als de tyfus, want volgens m'n oom is er rond Friesland nergens een internetcafé te bekennen. 
Maar jij ook heel veel plezier met je zeiltocht KillaJah 
kos
-
- 46692 messages
- 8850 votes
Als je zo'n gaaf tripje gaat maken heb je toch helemaal geen internet nodig?
De jeugd van tegenwoordig
[/opa-mode]
Veel plezier trouwens