- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Haal je hier Santa Monica en Santa Barbara niet door elkaar? Ik vond Santa Barbara niet meer dan strand met een derde rangse kermisje erbij. Santa Monica heb je tenminste een strand EN een geweldige boulevard (3rd street) met terrasjes, winkels enz.
Santa Barbara is mooi om te zien vanaf het strand met al zijn witte huizen met oranje daken. Ook de straat die in het verlengde ligt van de pier is gezellig met voor Amerika ongekend veel terrasjes aan een straat waar gewoon auto's langs rijden. De pier zelf is idd niet veel soeps.
Santa Monica heeft aan het einde van Route 66 een leukere pier waar veel meer leven in zit. Het is daar veel meer kjiken en bekeken worden. En 3rd Street ben ik het helemaal met Linda eens. Misschien wel de gezelligste straat van heel LA County.
petey
-
- 1901 messages
- 3828 votes
Misschien wel de gezelligste straat van heel LA County.
Wat mij betreft kan je misschien wel weglaten. Het is gewoon de leukste straat in LA.
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Wat mij betreft kan je misschien wel weglaten. Het is gewoon de leukste straat in LA.
De boulevard van Venice Beach vind ik toch een heel goede concurrent.
MWX
-
- 341 messages
- 1885 votes
Hoi ik ben maurice. hellaas wil ik nog wel eens punten aanhalingstekkening en andere taalfoutjes maaken en vergeeten. verder ben ik een film verslaafde. heb nu een kleine verzameling DVD's van +/- 400 en ik kijk eigenlijk alles wel heb geen voorkeur voor 1 bepaald genre. verder super toffe site en zal ook nog veel op deze site te vinden zijn, keep up the good work!!!
Tich
-
- 130 messages
- 176 votes
Laat ik me ook maar even sociaal voorstellen: Jeroen Tichelaar, 20 jaar, woon in Schiedam maar ben Rotterdammer in hart en nieren (kan iemand me leren klaverjassen?) Ik ben filmverslaafd (en aan alcohol misschien ook een klein beetje.) Ik hou van punk, drum 'n bass en nog een hele berg andere muziek, skateboarden en ik post hier berichten in m'n baas z'n tijd
!
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
en ik post hier berichten in m'n baas z'n tijd!
Zo hoort het !
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
en ik post hier berichten in m'n baas z'n tijd
!
Wacht maar ventje als je morgen binnenkomt. Ik houd je in het oog weet je wel!!! 
RWL
-
- 872 messages
- 832 votes
Ik vertrek vandaag op 2 weken vakantie.
Naar?
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Opgelet Sn@ke, daar stopt men nogal snel ajuinen in de kookpot... 
Amalinha
-
- 2 messages
- 0 votes
Ik zal me ook maar even voorstellen:
Amalinha, 18 jaar, woon samen met me vriend en ons zoontje (bijna 3 maand is hij ).
Ik hou van muziek en films kijken.....
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Van vrijdagavond tot zondag ben ik niet op MM. Dan ben ik in Bavaria Studios, München.

Sheila
-
- 19 messages
- 30 votes
Hoi wederom een nieuweling..
Zal me even voorstellen..
Sheila, 23 jaartjes jong en helemaal verslaafd aan films kopen en kijken natuurlijk..
Sheila
-
- 19 messages
- 30 votes
Welkom Sheila.
Thnx Bad
Ben even op mn gemak de site aant verkennen en tot mijn blijdschap zie ik dat ik hier weer titels kan verzamelen voor op mijn most wanted lijstje... haha..
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
Welkom Sheila
En er zullen vast wel meer titels op je most wanted-lijstje komen. Alvast veel plezier op de site