• 178.124 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.158 actors
  • 9.373.530 votes
Profile

Even voorstellen

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

En dus niet om slechte tv-programma's mee af te zappen Gelukkig maar, want ik ben echt een potentiele tv-verslaafde, als ik ergens moet babysitten of zo dan kom ik niet van dat toestel weg...

bioscoopzaal

• 2805 messages
  • 4325 votes

Freud wrote:

student burgerlijk-ingenieur architect in Leuven.

Goh, hier zitten toch verrassend veel mensen uit Leuven. Ga je ook wel eens naar de Sneak in de Studio's of de Supercity?

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

bioscoopzaal schreef:

(quote)

Goh, hier zitten toch verrassend veel mensen uit Leuven. Ga je ook wel eens naar de Sneak in de Studio's of de Supercity?

Ik woon in antwerpen (pendelstudent, een uitstervend ras maar ze bestaan wel) dus ik ga ook hier naar de film. Maar volgend jaar ga ik op kot en dan zal ik waarschijnlijk wel naar de Studio's moeten gaan (maar hun programma is nogal gelijkend met dat van Cartoon's dus ik heb er wel een goed oog in)

bioscoopzaal

• 2805 messages
  • 4325 votes

Zeker doen, het is daar meestal wel de moeite waard!

U-96

• 11875 messages
  • 2064 votes

Wees niet geteurd.. Onze bioscoopzaal is niet dood..

Alle Telenet-gebruikers van MM kunnen de site niet meer op.. Vandaar..

stinissen (crew films & series)

• 23442 messages
  • 76929 votes

Waar is Roda toch....??

U-96

• 11875 messages
  • 2064 votes

Ja, dat vraag ik me ook af..

petey

• 1901 messages
  • 3828 votes

competitie ligt stil, dus hij ook.

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

LOL

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Die gaat meteen naar de memorable quotes .

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

U-96 wrote:

Wees niet geteurd.. Onze bioscoopzaal is niet dood..

Alle Telenet-gebruikers van MM kunnen de site niet meer op.. Vandaar..

Ik ben bij Skynet, en ik kon wel op MuMe maar niet op MoMe...

bioscoopzaal

• 2805 messages
  • 4325 votes

Hoera, we kunnen er weer op. Gelukkig maar, ik begon jullie al te missen.

Ik ben dus niet dood ...

sn@ke

• 2077 messages
  • 888 votes

damn , 4 dagen niet op mm kunnen tijdens blokperiode , ontspanning dus ook weg . Dan besef je pas hoe verslavend mm werkt

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

stinissen wrote:

Waar is Roda toch....??

net terug van vakantie, 10 dagen California, eerst een paar dagen in Los Angeles en dan met een huurauto door naar San Fransisco.

vele filmlokaties bezocht zoals die van : Die hard, True Lies, Back to the Future, Lethal Weapon.

ik had het hotel waar o.a True Lies, Rain Man, In the line of Fire e.a waren opgenomen, the Westin Bonaventure.

hoogtepunt vond ik toch Alcatraz, echt geweldig om dat te zien.

jassonn

• 5303 messages
  • 3233 votes

tssss....

Tommeh

• 7317 messages
  • 3296 votes

Jaaaa ik ben er ook weer! Na 6 weken PC-loos zijn geweest, kan ik weer stemmen en DVD's kijken. (Doe ik op me pc)

RWL

• 872 messages
  • 832 votes

roda wrote:

10 dagen California, eerst een paar dagen in Los Angeles en dan met een huurauto door naar San Fransisco.

Jaaaja, peper het nog maar eens in hoor Alhoewel, 10 dagen is wel wat kort. Maar tof dat je daar geweest bent zeg!

bioscoopzaal

• 2805 messages
  • 4325 votes

Ik was de afgelopen week niet dood, maar op vakantie. En ik had helaas geen internet, zodat ik niet kon melden dat ik niet dood was. Vandaar.

sn@ke

• 2077 messages
  • 888 votes

roda wrote:

net terug van vakantie, 10 dagen California, eerst een paar dagen in Los Angeles en dan met een huurauto door naar San Fransisco.

vele filmlokaties bezocht zoals die van : Die hard, True Lies, Back to the Future, Lethal Weapon.

ik had het hotel waar o.a True Lies, Rain Man, In the line of Fire e.a waren opgenomen, the Westin Bonaventure.

hoogtepunt vond ik toch Alcatraz, echt geweldig om dat te zien.

Lijkt me fantastisch roda

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

dat was het zeker

het enige wat mij tegenviel was Hollywood (echt een achterbuurt) en Santa Monica.

Beverly Hills, Santa Barbara en Century City (waar Fox Plaza ligt, Nakatomi uit Die Hard) waren de absolute hoogtepunten, Downtown is prachtig om te zien, maar totaal uitgestorven en geen fatsoenlijk (betaalbaar) restaurant te vinden.

in San Fransisco is veel meer te doen, en is ook een mooiere stad, wat daar allemaal te zien is, is bekend.

dit is het hotel wat ik had in L.A The Westin Bonaventure, waar vele films opgenomen zijn

(afbeelding)

ik hoop dat ik binnekort wat meer foto's kan plaatsen

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Hé, wie heeft hier mijn zomerresidentietje neergepoot?...

Blij je terug te horen Roda...

bioscoopzaal

• 2805 messages
  • 4325 votes

roda schreef:

Fox Plaza, Nakatomi uit Die Hard

Heb je daar ook een foto van?

sn@ke

• 2077 messages
  • 888 votes

Is ooit al foto van geplaatst op mm , in het topic van lokaties.

RWL

• 872 messages
  • 832 votes

roda schreef:

het enige wat mij tegenviel was Hollywood (echt een achterbuurt) en Santa Monica.

Beverly Hills, Santa Barbara en Century City (waar Fox Plaza ligt, Nakatomi uit Die Hard) waren de absolute hoogtepunten

Haal je hier Santa Monica en Santa Barbara niet door elkaar? Ik vond Santa Barbara niet meer dan strand met een derde rangse kermisje erbij. Santa Monica heb je tenminste een strand EN een geweldige boulevard (3rd street) met terrasjes, winkels enz. Daar is het tenminste nog gezellig. Kom je ook leuke jongens tegen enzo

roda schreef:San Fransisco is...

DE stad waar iedereen een keer geweest MOET zijn, vind ik. Men heeft het altijd over New York, dat dat de stad van amerika is. Wat mij betreft is dat zeer onterecht.

Statue of Liberty is niets vergeleken met bijvoorbeeld de Golden Gate Bridge of zelfs Alcatraz. De Brooklyn bridge in NY is niets vergeleken met de Bay Bridge. Neem een willekeurige wolkenkrabber uit NY, die is niets vergeleken met de Transamerica Pyramid, wat een gebouw joh!

Central Park is toch zo'n geweldig Park, ahum :S. Doe mij maar het Golden Gate Park, 10x leuker!

De mensen in NY zijn over het algemeen bot en gesloten, in SF is men zo open en staat altijd voor je klaar.

Het openbaar vervoer in NY sucks big time, in SF is het op en top geregeld! Plus, SF is fietsvriendelijk!

In NY heb je smog, in SF heb je fog.

Het enige wat SF "mist" is de drukte en entertainment van Broadway en Times Square.

Nee, ik weet het wel als ik weer een vakantie ga boeken volgende week.

Chainsaw

• 8845 messages
  • 3576 votes

RWL schreef:

Daar is het tenminste nog gezellig. Kom je ook leuke jongens tegen enzo.

Ben nog nooit in Santa Monica geweest, hoor

RWL

• 872 messages
  • 832 votes

Kan je nagaan HOE leuk ze zijn

Chainsaw

• 8845 messages
  • 3576 votes

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

RWL wrote:

Haal je hier Santa Monica en Santa Barbara niet door elkaar? Ik vond Santa Barbara niet meer dan strand met een derde rangse kermisje erbij.

nee, in Santa Monica ligt die derde rangs kermis op die pier.

roda

• 1670 messages
  • 961 votes

bioscoopzaal schreef:

(quote)

Heb je daar ook een foto van?

daar heb ik zeker foto's van gemaakt en ook gefilmd, ik zal de foto's binnekort wel eens plaatsen.

trouwens ik werd nog weggejaagd door de bewaking daar toen ik aan het filmen was, maar toen ben ik ergens gaan staan waar ze me niet konden zien.

RWL

• 872 messages
  • 832 votes

roda wrote:

nee, in Santa Monica ligt die derde rangs kermis op die pier.

Dat ding in Santa Monica is niet eens een kermis te noemen.

Maar goed, je leeft nog

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.