- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
bigben
-
- 1 messages
- 14 votes
Hallo
Ik ben bigben ik vindt dit een hele mooie site
ik ben hier aan gekomen door een vriend
Thx
Rujar
-
- 2871 messages
- 3816 votes
Ik ben onbeschoft geweest.
Ik ben rogier aka Rujar. Ben al sinds december 2003 actief.
Vinkeveen is het dorpje waar ik woon... en single dames!!
Werk in Amstelveen in de verzekeringen (klinkt saai is het niet)
P.S.: Ik haat de bioscoop! Huh?? ja zit liever thuis film te kijken.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ik ook jong, ik ook. Maar dan wel zonder mijn vrouw...
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Ik vertrek over een paar uur lekker naar de Ardeche, wees gegroet!
*poef*
sn@ke
-
- 2077 messages
- 888 votes
Vive la France , veel vakantieplezier , tovenaar.
Drijntje
-
- 79 messages
- 328 votes
Zal ik dan ook maar eens? Ondanks dat ik al een tijdje rondzwerf op deze site, begin ik het forum pas net te ontdekken, ha! Ben meer voor het stemmen, vrees ik.
Mijn naam is Josine en ik ben 24 jaar oud. Ik heb net een studie journalistiek afgerond (Tilburg) en tijdens mijn stage werd ik regelmatig naar de persvoorstellingen in Pathé ArenA gestuurd. Dat wakkerde mijn interesse in films films films meer aan.
Tegenwoordig huur ik bijna elke week wel een of twee dvd's. Mijn streven is ook om elke week naar de sneak te gaan, maar in Tilburg zit er altijd zo groepje klotepubers in de zaal (ga ik nu ruzie krijgen??) die het leuk vinden om de boel voor anderen te verpesten. Maar dit terzijde, haha.
Ik moet mijn filmkennis nog behoorlijk bijspijkeren, vooral op het gebied van de klassiekers (voor 1985, in mijn geval) en anderstalige (dan engels) films. Tips? Aanraders? Let me know! En wat lees ik toch allemaal over... filmavonden? Vertel, vertel! 
jassonn
-
- 5303 messages
- 3233 votes
Bij deze nog van harte welkom.En kijk voor tips en aanraders eens in de Tip 150 en de Top 250 
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
maar in Tilburg zit er altijd zo groepje klotepubers in de zaal (ga ik nu ruzie krijgen??) die het leuk vinden om de boel voor anderen te verpesten.
Bij de Cinecitta ? want die heeft ook een sneak. (Bij die Heuvelpoort-sneak kom ik nooit meer, sterker nog, die bioscoop boycot ik) 
Iig welkom hier.
Rujar
-
- 2871 messages
- 3816 votes
Tilburg zit er altijd zo groepje klotepubers in de zaal (ga ik nu ruzie krijgen??) die het leuk vinden om de boel voor anderen te verpesten.
Is een universeel probleem.........
Mij zie je daarom ook niet meer in een bioscoop.
herman78
-
- 3176 messages
- 1281 votes
In Films > Algemeen > Ik ben er een beetje uitgeweest...:
Het afgelopen (college-)jaar heb ik door omstandigheden (drukte) nauwelijks films gezien. De laatste weken begin ik weer wat films te zien, dus ik vraag me af of er het afgelopen jaar nog goede arthousefilms zijn uitgekomen. De enige die ik gezien heb zijn Good Bye, Lenin en Noi Albinoi. Ik ben er echt helemaal uitgeweest, dus ik hoor het wel.
Liever geen al te lange opsommingen, btw. Bekijk anders mijn top 10 om een idee te krijgen van de films die ik leuk vind. 
Alvast bedankt, Herman
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
Denk dat je Io Non Ho Paura wel goed zal vinden. Persoonlijke favoriet van me dit jaar en nog steeds door te weinig mensen gezien!
Spring, Summer, Fall, Winter and Spring was/is ook een arthousehitje, net als The Return.
Sterkte 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik ben er weer. Maar ik heb behoorlijk wat stemmen te zetten dus hier laat ik het bij.
Pellini
-
- 11 messages
- 96 votes
Hey ik ben blijkbaar het nieuwste lid van deze beregoede site... Weet zeker dat ik nog vele superfilms gemist, dus reken ik op jullie tips doorheen heel de site 
Greetz
Rujar
-
- 2871 messages
- 3816 votes
Welkom Pellini (1ste tip Forum>User>hoe kom je aan je nickname
)
Pellini
-
- 11 messages
- 96 votes
Il Castrato??? 
Zo wit as die pluimen liefhebber zie k zeker niet 
herman78
-
- 3176 messages
- 1281 votes
Daar kan ik wel weer een week mee vooruit 
Ik kwam er trouwens achter dat er nu ook een 'top 25 per jaar' is (vorig jaar spraken we dat soort dingen nog door op de chat
), ik ga daar ook maar 's in rondneuzen. 
bartsch
-
- 213 messages
- 282 votes
Tsja ikben er eigenlijk ook al een lange tijd, misschien toch nog goed om me even voor te stellen.
Ik ben dus Bartsch 24 jaar, en ik zit nog op school (informatica). Films kijken vind ik leuk, even als er over discussiëren.
Drijntje
-
- 79 messages
- 328 votes
Bij de Cinecitta ? want die heeft ook een sneak. (Bij die Heuvelpoort-sneak kom ik nooit meer, sterker nog, die bioscoop boycot ik) 
Iig welkom hier.
Niet bij de Cinecitta, dat is de ultieme relax bioscoop!
Mithrandil
-
- 15 messages
- 1380 votes
En hier weerom een nieuwe user: mijn naam is Marieke, ik ben 18 jaar oud, en ik woon in Groningen. Ik begin in september met KCM (Kunsten, Cultuur en Media)...(films kijken voor je studie, wat wil je nog meer).
Ik ben hier beland door mijn broer, hier ook wel bekend als Xenophon.
morpheus
-
- 1034 messages
- 675 votes
Zit hier al sinds 20 mei 2002 maar heb me nog niet voorgesteld in dit topic, bij deze dan maar. 
Naam: Martijn
Leeftijd: 20
Beroep: Student
Take One
-
- 195 messages
- 144 votes
Ook ik ben nog niet zo netjes geweest mezelf voor te stellen:
Vincent, 25 jaar, op het moment Intercedent maar daar komt snel verandering in en ik kom uit Amsterdam.
Jassie
-
- 398 messages
- 1095 votes
Ik zal me ook even voorstellen. Mijn naam is Jasper en studeer in Maastricht. Ik ben al een tijdje geregistreerd hier. Ik ben meer een lees dan type user. Ik ben zowat elke dag wel op MM te vinden. Ik schijn user 640 (geen newbe of zo iets, wanneer ben je eigenlijk een newbe?) te zijn, maar hoe oud dat precies is moet je me niet vragen