• 179.474 movies
  • 12.325 shows
  • 34.188 seasons
  • 650.438 actors
  • 9.403.780 votes
Profile

Even voorstellen

DVD-T

• 15565 messages
  • 3132 votes

Welkom op MM Ezra!

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

sinterklaas wrote:

(quote)

En wat vond je dan de beste film van het jaar?

Jumper (4.0*)

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2247 votes

Welkom allemaal

Aeacide

• 3 messages
  • 0 votes

Hoi iedereen,

Zoals het hoort stel ik me hier even voor. Ik ben Judith, 28 jaar, en ben momenteel net afgestudeerd. Naast het solliciteren heb ik nu dus aardig wat vrije tijd om handen. Dit betekent voor mij onder andere mijn hobby films kijken weer eens flink oppakken. Omdat het toch leuker is om over een film die je net hebt gezien na te praten, hoewel er veel mensen zijn die dat niet willen, besloot ik van dit forum lid te worden. Hoewel ik niet altijd de nieuwste van de nieuwste zie, lijkt het me leuk om al jullie meningen te horen over diverse films.

Over de top tien moet nog even flink nagedacht worden. Immers, tien plaatsen is erg weinig. Maar hij is in de maak.

DVD-T

• 15565 messages
  • 3132 votes

Welkom Judith, veel plezier op MM!

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

Welkom Judith!

Co Jackso

• 21924 messages
  • 2791 votes

Welkom Judith. Leuk om twee films van Von Trier in je top 10 terug te zien, zijn films zijn altijd wel een leuke discussie waard op moviemeter.

sinterklaas

• 11821 messages
  • 3321 votes

Welkom Judith.

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

Welkom Judith!

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2247 votes

De eerste nieuwe gebruiker van het jaar

Welkom Judith

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Welkom Aeacide.

sammie14

• 567 messages
  • 1840 votes

Welkom Judith,Aecide

timbo_

• 13116 messages
  • 3881 votes

Welkom Judith en ik zie dat de top 10 toch al gemaakt is.

Kraay

• 6190 messages
  • 1475 votes

welkom Judith

606

• 23882 messages
  • 12287 votes

Welkom Judith

Hallo mensen,

Graag stel ik me even voor aan jullie... ik log in met mijn nickname en dat is Nappie (kortaf voor Napoleon, maar dat is een lang verhaal)

Ik kijk al jaren op deze site en vandaag op een koude zaterdagavond heb ik besloten om me aan te melden. Dit doe ik omdat ik graag films kijk en mijn mening met medekijkers wil delen.

Iedereen een goed jaar toegewenst.

Kiros

• 607 messages
  • 1330 votes

Beter laat dan nooit. Veel plezier hier.

En dat lange verhaal houden we nog te goed

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

Welkom Filmania!

DVD-T

• 15565 messages
  • 3132 votes

Welkom Filmania.

606

• 23882 messages
  • 12287 votes

Welkom Filmania

dvd-me

• 329 messages
  • 418 votes

Filmania wrote:

Hallo mensen,

Graag stel ik me even voor aan jullie... ik log in met mijn nickname en dat is Nappie (kortaf voor Napoleon, maar dat is een lang verhaal)

Ik kijk al jaren op deze site en vandaag op een koude zaterdagavond heb ik besloten om me aan te melden. Dit doe ik omdat ik graag films kijk en mijn mening met medekijkers wil delen.

Iedereen een goed jaar toegewenst.

Leuk dat je er bent, 'T is erg leuk dat je zo mee kunt praten daar ben ik het mee eens!!

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16494 votes

O ja en ik ben er (eindelijk) weer vaker vanaf nu (dreigement! ) , want kappeuter heeft me gisteren eindelijk definitief afgeholpen (het moet eigenlijk zijn: eindelijk heb ik me laten afhelpen) van vervelende MicroSoft gebonden ellende.

Nu werkt het tenminste weer écht en kan ik me s avonds weer hier online gaan bezig houden met belangrijke zaken. Althans ik hoop het, want ik vertrouw het natuurlijk nog niet, maar dat slijt wel weer. Kapp is vol vertrouwen, waarvoor veel dank! Weinig online was wel goed om mijn kijkachterstand eens flink te verlagen. Is nu weer teruggebracht tot aangename proporties.

O ja en ik heb nu een standaard spelling checker - daar zullen jullie wel blij mee zijn

Film Pegasus (moderator films)

• 31191 messages
  • 5473 votes

Leuk dat je terug wat meer te zien bent.

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

O ja en ik ben er (eindelijk) weer vaker vanaf nu (dreigement! ) , want kappeuter heeft me gisteren eindelijk definitief afgeholpen (het moet eigenlijk zijn: eindelijk heb ik me laten afhelpen) van vervelende MicroSoft gebonden ellende.

Overgestapt op Mac OSX?

U-96

• 11875 messages
  • 2107 votes

Overgestapt op Mac OSX?

Die stap heb ik 2,5 jaar terug gedaan en tot dusver nog nooit spijt van gehad.

Chloe Moretz

• 411 messages
  • 0 votes

Ik zal me ook eventjes voorstellen. (jullie kennen mij wel al)

Ik ben Rutger een jongen van 16 jaar. ik speel bas gitaar, ik hou van pop muziek sommige artiesten zoals U2, Phil Collins etc. en turnen

sport! Mijn grootste hobby is kijken naar enge films horror/thrillers mijn lievelings enge films zoals The Grudge. bijv. Ik hou echt alleen maar van horror films als ik horror kijk dan kijk ik niet alleen voor de gore. Maar ook voor de spanning en de griezel. Mijn lievelings actrise is Chloe Grace Moretz bekent uit The Amityville Horror en Big Momma's House 2.

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

Welkom Rutger!

DVD-T

• 15565 messages
  • 3132 votes

Welkom Rutger.

sinterklaas

• 11821 messages
  • 3321 votes

Welkom Nappie en Rutger.

Kraay

• 6190 messages
  • 1475 votes

Welkom Rutger

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.