- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
En wat vond je dan de beste film van het jaar?
Jumper (4.0*)
Aeacide
-
- 3 messages
- 0 votes
Hoi iedereen,
Zoals het hoort stel ik me hier even voor. Ik ben Judith, 28 jaar, en ben momenteel net afgestudeerd. Naast het solliciteren heb ik nu dus aardig wat vrije tijd om handen. Dit betekent voor mij onder andere mijn hobby films kijken weer eens flink oppakken. Omdat het toch leuker is om over een film die je net hebt gezien na te praten, hoewel er veel mensen zijn die dat niet willen, besloot ik van dit forum lid te worden. Hoewel ik niet altijd de nieuwste van de nieuwste zie, lijkt het me leuk om al jullie meningen te horen over diverse films.
Over de top tien moet nog even flink nagedacht worden. Immers, tien plaatsen is erg weinig. Maar hij is in de maak.
Co Jackso
-
- 21924 messages
- 2791 votes
Welkom Judith. Leuk om twee films van Von Trier in je top 10 terug te zien, zijn films zijn altijd wel een leuke discussie waard op moviemeter.
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2247 votes
De eerste nieuwe gebruiker van het jaar 
Welkom Judith 
timbo_
-
- 13116 messages
- 3881 votes
Welkom Judith en ik zie dat de top 10 toch al gemaakt is.
Filmania
-
- 1 messages
- 0 votes
Hallo mensen,
Graag stel ik me even voor aan jullie... ik log in met mijn nickname en dat is Nappie (kortaf voor Napoleon, maar dat is een lang verhaal)
Ik kijk al jaren op deze site en vandaag op een koude zaterdagavond heb ik besloten om me aan te melden. Dit doe ik omdat ik graag films kijk en mijn mening met medekijkers wil delen.
Iedereen een goed jaar toegewenst.
Kiros
-
- 607 messages
- 1330 votes
Beter laat dan nooit. Veel plezier hier.
En dat lange verhaal houden we nog te goed 
dvd-me
-
- 329 messages
- 418 votes
Hallo mensen,
Graag stel ik me even voor aan jullie... ik log in met mijn nickname en dat is Nappie (kortaf voor Napoleon, maar dat is een lang verhaal)
Ik kijk al jaren op deze site en vandaag op een koude zaterdagavond heb ik besloten om me aan te melden. Dit doe ik omdat ik graag films kijk en mijn mening met medekijkers wil delen.
Iedereen een goed jaar toegewenst.
Leuk dat je er bent, 'T is erg leuk dat je zo mee kunt praten daar ben ik het mee eens!!
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16494 votes
O ja en ik ben er (eindelijk) weer vaker vanaf nu (dreigement!
) , want kappeuter heeft me gisteren eindelijk definitief afgeholpen (het moet eigenlijk zijn: eindelijk heb ik me laten afhelpen) van vervelende MicroSoft gebonden ellende.
Nu werkt het tenminste weer écht en kan ik me s avonds weer hier online gaan bezig houden met belangrijke zaken. Althans ik hoop het, want ik vertrouw het natuurlijk nog niet, maar dat slijt wel weer. Kapp is vol vertrouwen, waarvoor veel dank! Weinig online was wel goed om mijn kijkachterstand eens flink te verlagen. Is nu weer teruggebracht tot aangename proporties.
O ja en ik heb nu een standaard spelling checker - daar zullen jullie wel blij mee zijn 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31191 messages
- 5473 votes
Leuk dat je terug wat meer te zien bent. 
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
O ja en ik ben er (eindelijk) weer vaker vanaf nu (dreigement!
) , want kappeuter heeft me gisteren eindelijk definitief afgeholpen (het moet eigenlijk zijn: eindelijk heb ik me laten afhelpen) van vervelende MicroSoft gebonden ellende.
Overgestapt op Mac OSX?

U-96
-
- 11875 messages
- 2107 votes

Die stap heb ik 2,5 jaar terug gedaan en tot dusver nog nooit spijt van gehad.
Chloe Moretz
-
- 411 messages
- 0 votes
Ik zal me ook eventjes voorstellen. (jullie kennen mij wel al)
Ik ben Rutger een jongen van 16 jaar. ik speel bas gitaar, ik hou van pop muziek sommige artiesten zoals U2, Phil Collins etc. en turnen
sport! Mijn grootste hobby is kijken naar enge films horror/thrillers mijn lievelings enge films zoals The Grudge. bijv. Ik hou echt alleen maar van horror films als ik horror kijk dan kijk ik niet alleen voor de gore. Maar ook voor de spanning en de griezel. Mijn lievelings actrise is Chloe Grace Moretz bekent uit The Amityville Horror en Big Momma's House 2.