- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
Em24
-
- 10 messages
- 0 votes
Ook ik ben nieuw hier, dus even voorstellen en 'hoi' zeggen lijkt me wel zo netjes 
Ik ben 24 jaar, kom uit het oosten, hou van muziek, uitgaan, films etc. etc. en studeer journalistiek. Ik heb me vooral aangemeld omdat ik mijn to-see-list wil uitbreiden met goede maar voor mij (nu nog) onbekende films 
baard8
-
- 17 messages
- 46 votes
dan kan ik ook niet achterblijven 
ik ben 23 jaar, kom uit friesland, woon en studeer nu in groningen, ik studeer daar aan het conservatorium, hobby's zijn muziek maken, muziek luisteren, films kijken (met name horror / thriller) en computeren, als je meer wil weten moet je het maar vragen, ik ga nu eerst maar eens slapen denk ik..
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Welkom iedereen die nog niet verwelkomt is.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3884 votes
Welkom Em24 en Baard8.
Em24 waar studeer je Jorunalistiek?
Em24
-
- 10 messages
- 0 votes
Wat een warm welkom 
In Zwolle.
Quentin
-
- 10218 messages
- 8566 votes
Leuk uitje. Wat voor een documentaire ga je draaien, als ik vragen mag?
.
PascalvE
-
- 308 messages
- 22 votes
Hallo iedereen,
Ik ben Pascal, 18 jaar, filmgek, studeer bedrijfseconomie wat me niet echt bevalt, ben op zoek naar een nieuwe studie (film/media richting) en ik ben al een tijd lid op een ander forum: filmtotaal.
Muziek, judo, uitgaan, concerten en festivals bezoeken, bioscoop bezoeken etc. doe ik in mijn vrije tijd. Nog prangende vragen? Stel ze gerust
.
wo2-Freak
-
- 834 messages
- 0 votes
Pascal welkom op Moviemeter
Filmtotaal ken ik zelf ook, alleen daar is het niet echt uigebreid net als hier en daar kun je alleen reageren op films die in die week te zien zijn. Dat is een ernstig grote nadeel vind ik. Vandaar ben ik naar Moviemeter gegaan. Het bevalt mij iig wel. Al zit ik er maar net iets meer dan 3 maanden.
-Maar ja, welkom nogmaals

PascalvE
-
- 308 messages
- 22 votes
Pascal welkom op Moviemeter
Filmtotaal ken ik zelf ook, alleen daar is het niet echt uigebreid net als hier en daar kun je alleen reageren op films die in die week te zien zijn. Dat is een ernstig grote nadeel vind ik. Vandaar ben ik naar Moviemeter gegaan. Het bevalt mij iig wel. Al zit ik er maar net iets meer dan 3 maanden.
-Maar ja, welkom nogmaals

Bedankt, ik gebruik zelf de site Filmtotaal nauwelijks, op het forum ben ik wel actief.
×LAURAA
-
- 67 messages
- 63 votes
Ik ben Lauraa. Ben 12 jaar, Ik kijk graag films. Ik kijk graag meidenfilms maar ik hou ook wel van goede actie. En meer weet ik niet te vertellen. Als je nog wat te vragen hebt stuur dan maar een persoonlijk berichtje.
M.v.g.
Lauraa
Co Jackso
-
- 21924 messages
- 2791 votes
Welkom Laura, ik zie dat je de smaak al te pakken hebt. Sen to Chihiro no Kamikakushi 4* en Costa! 0,5*.
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2247 votes
Welkom Pascal en Laura 
Inderdaad al een mooi begin van de stemmen Laura 
Overigens ook erg lieve avatar, is dat je eigen hond?
606
-
- 23882 messages
- 12288 votes
hartelijk welkom ×LAURAA en veel kijk plezier
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2597 votes
Diesel heeft een forumdipje valt me zojuist op?