- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
wo2-Freak
-
- 834 messages
- 0 votes
God wat ben ik tog moe...
Komend weekend volgens mij alleen online om updates te doen voor mijn koop-films, lijst van films & top-10. 5 minuten werk ofzo.
Ik ga mijn kijkachterstand inhalen dit weekend!!!
Afgelopen 4 weken meer dan 23 films gekocht moet er nog 17 van kijken dus moet nog héél veel inhalen 
Enkel alle Indiana Jones gekeken van afgelopen weekend and LOTR.
sinterklaas
-
- 11821 messages
- 3321 votes
Welkom Laura. (wel al sinds 23 november 2007 op de site
)
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Welkom Lauraa.
12 jaar oud en dan al zo'n mooie top tien! 
Goblin
-
- 60 messages
- 85 votes
Hallo, kwam al een tijdje als bezoeker op de site maar me registreren kwam er maar niet van (schande ik weet het).
Ben 41 en redelijk gek van films, dit samen met mijn jongste zoon overigens. Heb een brede smaak wat films betreft, kijk alles van horror tot familiefilms. Mijn privecollectie bestaat nu uit iets meer dan 300 dvd's en ongeveer 150 vhs banden en er komt eigenlijk elke week wel een dvd'tje bij (houd dit wel tussen ons want mijn lieftallige vrouw is iets minder gek van films dan ik hahaha).
Ik ben er even voor gaan zitten om mijn persoonlijke top tien te maken maar op dit moment lukt me dat niet, zijn net even teveel films waar ik moeilijk uit kan kiezen, maar die top tien komt er wel.
Zal ook proberen om zo nu en dan wat op het forum rond te kijken en hier en daar mogelijk wat aan de conversaties toe te voegen.
Ben al enkele leuke topics tegen gekomen.
Ik zal zeker sterren uit gaan delen aan films en mijn eigen mening over die film geven, vind dat een erg goed ding van deze site en gebruik het oordeel van andere mensen over een film altijd als ik twijfel over een aankoop.
Hoop hier nog lang rond te hangen op de site
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
...!!john!!...
-
- 544 messages
- 0 votes
Waar zie jij een top 10 dan. ??
hm... nu niet meer.....
hrmpff
Volgens mij heeft ze nog nooit een top 10 ingevoerd.