• 179.550 movies
  • 12.337 shows
  • 34.208 seasons
  • 650.622 actors
  • 9.406.595 votes
Profile

Even voorstellen

korenbloem02

• 708 messages
  • 1781 votes

Hoi iedereen,

Ik ben al een tijdje actief op Musicmeter en dacht misschien is moviemeter net zo gezellig.

Op musicmeter heet ik korenbloem, maar omdat er iets mis ging met inschrijven (verkeerd email adres), heet ik hier korenbloem02

Groetjes

DVD-T

• 15565 messages
  • 3132 votes

Welkom korenbloem02.

...!!john!!...

• 544 messages
  • 0 votes

welkom korenbloemo2

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Hey Korenbloem, zit jij ook niet op Musicmeter?

Overigens...'Welkom op Moviemeter'.

U-96

• 11875 messages
  • 2107 votes

Hoi iedereen,

Ik ben al een tijdje actief op Musicmeter en dacht misschien is moviemeter net zo gezellig.

Op musicmeter heet ik korenbloem, maar omdat er iets mis ging met inschrijven (verkeerd email adres), heet ik hier korenbloem02

Groetjes

Goodfella_90

• 10408 messages
  • 2597 votes

.

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Een beetje dom...gewoon overheen gelezen.

U-96

• 11875 messages
  • 2107 votes

sinterklaas

• 11821 messages
  • 3321 votes

Quentin

• 10218 messages
  • 8566 votes

Ben even een kleine week in Istanbul een documentaire aan het draaien

(afbeelding).

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

Succes Quentin!

pascal83

• 2736 messages
  • 2487 votes

Quentin wrote:

Ben even een kleine week in Istanbul een documentaire aan het draaien (afbeelding).

Leuk uitje. Wat voor een documentaire ga je draaien, als ik vragen mag?

Legan

• 18121 messages
  • 4947 votes

Film Pegasus wrote:

Veel sterkte speedy, dat is idd heel slecht nieuws. Ideetje voor een nieuwe database is een gewone Excell-lijst. Zeer gemakkelijk bij te vullen, je kan kiezen welke onderwerpen je kiest (titel, jaar, minuten, acteurs, ...) met opmerking toevoegen kan je de korte inhoud invullen en sorteren kan via een filter.

Dat had ik eerst ook, maar als je lijst te groot wordt, dan is het gewoonweg onhandig. Daarna ben ik een beetje naar programma's gaan zoeken maar niets kon mij bekoren. Dus toen heb ik met 0,0 aan kennis een access database opgezet waarbij ik op een forum waardevolle online hulp kreeg. Het ziet er een beetje uit als op MM (met ook een 200 pixel plaatje ) maar dan een stuk uitgebreider en overzichtelijker terwijl alle movie-info gewoon op overzichtelijk op je scherm verschijnt (niet te scrollen).

Het maken kostte voor mij als leek een weekje werk maar ik ben er blij mee. Nadeel is natuurlijk het invoeren van alle info dus dat vordert langzaam. Maar wat mij vooral aanspreekt is als ik iets wil weten (middels een querie) of iets bevalt mij niet (wat ik nog niet helemaal ben), dan kan ik het gewoon aanpassen .

(afbeelding)

kos

• 46735 messages
  • 8888 votes

Netjes gedaan. .

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

Inderdaad zeer netjes. Zeker voor een 'leek'. Ik betwijfel of het mij zou lukken. Voor de mac, (waar ik op werk) gebruik ik zelf dvdpedia. Het kost me 20 dollar maar de makers komen regelmatig met updates.

Voordeel met het programma is dat je zelf de templates goed kunt aanpassen, eveneens een aanrader.

Observator

• 18281 messages
  • 3579 votes

Ziet er erg goed uit, Legan! Zou je nog wat shotjes willen posten? Misschien van een hoofdmenu ofzo. Ben benieuwd hoe die database is opgebouwd. (Wellicht in dit topic posten.)

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Ik gebruik nu Personal Video Database 0.9.7.1 Best tevreden mee.

Drie screenshots.

Legan

• 18121 messages
  • 4947 votes

Observator wrote:

Ziet er erg goed uit, Legan! Zou je nog wat shotjes willen posten? Misschien van een hoofdmenu ofzo. Ben benieuwd hoe die database is opgebouwd. (Wellicht in dit topic posten.)

Ik zal eens kijken. Leuk dat mijn simpele 'huis, tuin en keuken' projectje gewaardeerd wordt.

Legan

• 18121 messages
  • 4947 votes

Legan wrote:

(quote)
Ik zal eens kijken. Leuk dat mijn simpele 'huis, tuin en keuken' projectje gewaardeerd wordt.
En gelijk maar gedaan.

...!!john!!...

• 544 messages
  • 0 votes

JohnWilliams wrote:

Overigens...'Welkom op Moviemeter'.

welterusten johnwilliams

606

• 23882 messages
  • 12288 votes

welkom Korenbloem02

ydroJ

• 22 messages
  • 9 votes

Hallo, ik ben dus ydroJ of Jordy. Jordy was al bezet zag ik dus ik denk ik kies deze naam maar, het is een beetje geïnspireerd door otnemem (Memento), één van mijn favorieten.

Ik ben 19 jaar, uit het zuiden de lands, en uiteraard gek op films. Ik heb ook meteen maar even een (voorlopige) top 10 er op gezet.

Wellicht tot spreeks.

606

• 23882 messages
  • 12288 votes

welkom ydroJ

...!!john!!...

• 544 messages
  • 0 votes

welkom ydroj

sinterklaas

• 11821 messages
  • 3321 votes

Welkom Jordy

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2247 votes

Welkom Tessa, korenbloem en Jordy

En welkom terug karizma

DVD-T

• 15565 messages
  • 3132 votes

Welkom Jordy

dwarskijker

• 4 messages
  • 190 votes

Hallo,

Na lang aarzelen toch maar besloten dit berichtje erop te zetten.

Ik was vroeger jaren een zeer groot filmliefhebber dat is er een beetje bij ingeschoten de laatste 15 jaar. Ik keek nog wel een beetje maar niet zoveel. Druk druk druk en ik heb ook nog ander hobbys. Twee jaar geleden dvd speler gekocht en de liefde komt weer terug. Ik zie weer films die ik destijd gezien heb in de bioscoop en de ene keer valt het tegen en de andere keer mee.Ook hield ik de nieuwe films wel een beetje bij maar niet zoals vroeger. Ben ik nu ook weer aan het doen. Ik hang af en toe wel in het verleden, maar ook nu worden er geweldige films gemaakt. Zeker de laatste jaren is het aanbod aan goede films groot. Door omstandigheden ook wat meer tijd nu. Kan ik een heleboel inhalen want ik heb in korte tijde een schrikbarend aantal dvd:s gekocht. Zal me wellicht ook wel eens in een discussie storten. Eigenlijk hou ik helemaal niet zo van forums, maar ik zie hier wel eens leuke dingen staan. Dus bij deze.

sinterklaas

• 11821 messages
  • 3321 votes

Welkom Dwarskijker.

DVD-T

• 15565 messages
  • 3132 votes

Welkom dwarskijker

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.