- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
OTBfilms
-
- 7 messages
- 0 votes
In De Site > Gebruikers > Omar says hi.:
Ha, mensen.
Ik ben Omar en aangezien ik hier net nieuw op de community ben zal ik me even voorstellen, zoals vele van jullie ben ik een grote liefhebber van (Klassieke) films & beheer ik m'n eigen Studio. (OUTBREAK Films Incorporated.)
Ik ben hier op 't forum gekomen om enkele mensen aan te spreken om een script te maken voor 1 van m'n laatste projecten, daarvan heb ik ook een topic aangemaakt op dit forum.
Ik ben 16 jaar, professionele paintballer. Werk bij NieuwsTV (Regio; Groningen, Drenthe & Overijssel), Albert Heijn & HotNetworkz (Promotie Bureau).
Verder tennis ik ook nog eens af en toe en houdt ik erg van Uitgaan (weekelijks) & dingen doen met vrienden. En natuurlijk films bekijken / maken!
Een druk bestaan dus, back to y'all.
Omar Á Hamouda,
sinterklaas
-
- 11821 messages
- 3321 votes
Nee, nu kun je zien dat er nog nuttigere dingen zijn dan school. 
Welkom Omar.
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Dit leren wij op school.
School is nutteloos, maar wel zinvol.
Welkom Omar.
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
16 jaar en niet meer op school?
Het is mogelijk om dan al van school af te zijn. Met je 12 erop en dan VMBO (4 jaar) dan ben je 16 als je er vanaf komt. Met je 11 erop en dan HAVO (5 jaar) is ook nog mogelijk.
Quentin
-
- 10218 messages
- 8566 votes
Het is mogelijk om dan al van school af te zijn. Met je 12 erop en dan VMBO (4 jaar) dan ben je 16 als je er vanaf komt. Met je 11 erop en dan HAVO (5 jaar) is ook nog mogelijk.
.
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
.Daar zecht die vent toch dat je ook van school af mag als je een diploma hebt?
sinterklaas
-
- 11821 messages
- 3321 votes
http://www.jijmoetverderler...
Jammer maar helaas voor mensen onder de 18

gotti
-
- 14084 messages
- 5908 votes
Wat een onzin. Prima maatregel, als je het mij vraagt.
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Wat een onzin. Prima maatregel, als je het mij vraagt.
Ik zit er ook niet mee. Als ik geslaagd ben ben ik toch al 19 of 20. Maar als je VMBO doet lijkt het me toch wel vervelend. Verder discuseren kan voortaan hier.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Daar zecht die vent toch dat je ook van school af mag als je een diploma hebt?
Ik vind dat je niet van school af mag als je nog niet normaal kunt schrijven.
Het is dus zeGt.
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Ik vind dat je niet van school af mag als je nog niet normaal kunt schrijven.
Het is dus zeGt.
Ik ben ook nog maar 14 en ben nog lang niet van plan om van school af te gaan.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Ik ben ook nog maar 14 en ben nog lang niet van plan om van school af te gaan.
Dit soort spellingsregels behoren tot de leerstof van het basisonderwijs hoor (groep 4 om precies te zijn).
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Dit soort spellingsregels behoren tot de leerstof van het basisonderwijs hoor (groep 4 om precies te zijn).
Da's al zo lang geleden
.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Da's al zo lang geleden
.
Je hebt er dus al minstens 6 jaar mee kunnen oefenen, en nog lukt het niet. Zo kun je het ook bekijken. 
Linn
-
- 3289 messages
- 3798 votes
Welkom Omar, je hebt het er allemaal maar druk mee 
OTBfilms
-
- 7 messages
- 0 votes
Professionele paintballer...?
Ja, ik en een paar vrienden hebben een paar maand terug een eigen squad - team opgericht en daarmee spelen we in Toernooien, staan hoog in de ranglijsten & worden ook gesponsert.
& Bedankt voor 't warme welkom! =) En om wat enkele vragen te beantwoorden, ja ik heb het druk. Maar ja, ik zit ook nog op school.
.
Omar,
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Haha okay dan !
En welcome from my side !
sinterklaas
-
- 11821 messages
- 3321 votes
Daar zecht die vent toch dat je ook van school af mag als je een diploma hebt?
Degene die de diploma heeft uitgevonden moeten ze persoonlijk executeren. 
Fuck School! (behalve de leuke dingen dan)
(er moet hier maar eens een topic van komen maar die is al gesloten zie ik)
niethie
-
- 7319 messages
- 7286 votes
Degene die de diploma heeft uitgevonden moeten ze persoonlijk executeren. 
niethie
-
- 7319 messages
- 7286 votes
.
Hypocriete eikel, alsof hij zelf ooit een dag in zijn leven naar school is geweest, ze denken de kindjes wel effe te lokken door zo'n sukkel op tv te laten zien, laat hem dan in ieder geval normaal en serieus doen want ik kan er absoluut niet om lachen 
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Hypocriete eikel, alsof hij zelf ooit een dag in zijn leven naar school is geweest, ze denken de kindjes wel effe te lokken door zo'n sukkel op tv te laten zien, laat hem dan in ieder geval normaal en serieus doen want ik kan er absoluut niet om lachen 
Nou nou stel je niet zo aan! Jürgen Raymann heeft Economie gestudeerd aan de Erasmus Universiteit in Rotterdam. Zie zelf eerst maar eens zover te komen.
niethie
-
- 7319 messages
- 7286 votes
Nou nou stel je niet zo aan! Jürgen Raymann heeft Economie gestudeerd aan de Erasmus Universiteit in Rotterdam. Zie zelf eerst maar eens zover te komen.
Fijn voor hem, alsof ik zover wil komen.
En zoals ik al zijn, als ie dan zonodig reclame wil maken, laat hem dan serieus doen, inplaats van op een scootertje te gaan zitten met een of ander wannabe pooier pak met een gouden ketting en dan een beetje grappig doen bahh, en dan verwachten dat mensen dat serieus nemen, hou toch op zeg.
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2247 votes
Kan de discussie weer on-topic worden?
En dan over dit onderwerp misschien een apart topic?