- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
niethie
-
- 7319 messages
- 7286 votes
Kan de discussie weer on-topic worden?
niethie
-
- 7319 messages
- 7286 votes
Ik zit er ook niet mee. Als ik geslaagd ben ben ik toch al 19 of 20. Maar als je VMBO doet lijkt het me toch wel vervelend. Verder discuseren kan voortaan hier.
Je topic is inmiddels gesloten jongen.
Er mogen geen politieke discussies op de site, aan de ene kant begrijp ik het wel want dan zou het een zooitje worden, maar aan de andere kant vind ik dat de jongeren onder ons toch wel hun frustratie mogen uiten over die rare regeltjes voor schooltijden, want het slaat namelijk nergens op (maarja dat is mijn mening en niet alleen de mijne neem ik aan).
Couch Potato
-
- 411 messages
- 0 votes
Ik zit hier nu al vanaf begin september, maar ik vertoef als muziekfreak toch vaker op de zustersite MusicMeter, tja, het is waar je hart het meeste naar uitgaat zeker.
Ik heb al 120 posts of besprekingen, jawadde, en om in de gebruikerslijst te komen moet je er zo te zien minstens een kleine 1300 bijeen sprokkelen.
Het zal wat tijd in beslag nemen, ook omdat ik niet zo'n ongelooflijke grote filmgek ben als de meesten, maar we hebben tijd hoor.
groetjes
Patrick
sinterklaas
-
- 11821 messages
- 3321 votes
Er mogen geen politieke discussies op de site, aan de ene kant begrijp ik het wel want dan zou het een zooitje worden, maar aan de andere kant vind ik dat de jongeren onder ons toch wel hun frustratie mogen uiten over die rare regeltjes voor scholen
Nieuw topic Zonder politiek. 
Welkom Patrick.
gotti
-
- 14084 messages
- 5908 votes
Er mogen geen politieke discussies op de site, aan de ene kant begrijp ik het wel want dan zou het een zooitje worden, maar aan de andere kant vind ik dat de jongeren onder ons toch wel hun frustratie mogen uiten over die rare regeltjes voor schooltijden, want het slaat namelijk nergens op (maarja dat is mijn mening en niet alleen de mijne neem ik aan).
Alsjeblieft niet zeg. Doe dat maar in de schoolbank.nl chatboxen ofzo...
niethie
-
- 7319 messages
- 7286 votes
Oh en jij hebt geluk gehad dat je in een tijd op school zat waarbij die regels nog niet ingesteld waren dus zeik niet.
gotti
-
- 14084 messages
- 5908 votes
Ik was 17 toen ik van de Havo afkwam en zit nu in de 2e van het HBO. Ga in februari hoogstwaarschijnlijk een universitaire studie ernaast doen. Ik kan niet zeggen dat ik echt een hekel heb aan studeren. Weet voortaan dus waar je over praat.
Maar wees blij dat die regel nu ingesteld is. Zo komen hopelijk minder mensen er te laat achter, dat het toch welerg handig is 'iets' gestudeerd te hebben.
niethie
-
- 7319 messages
- 7286 votes
Ik was 17 toen ik van de Havo afkwam en zit nu in de 2e van het HBO. Ga in februari hoogstwaarschijnlijk een universitaire studie ernaast doen. Ik kan niet zeggen dat ik echt een hekel heb aan studeren. Weet voortaan dus waar je over praat.
niethie
-
- 7319 messages
- 7286 votes
.
Maar wees blij dat die regel nu ingesteld is. Zo komen hopelijk minder mensen er te laat achter, dat het toch welerg handig is 'iets' gestudeerd te hebben.
Daar zou je nog eens gelijk in kunnen krijgen ja, dat geef ik je wel mee 
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2597 votes
Ach, beweren dat school nutteloos en kut is, is niet veel meer dan een kreet van een scholier die nog wat achterloopt in zijn ontwikkeling en daardoor denkt dat het cool is om zulke dingen te roepen. Echt menen doet niemand het.
sinterklaas
-
- 11821 messages
- 3321 votes
Wat zou er nou met djelle aan de hand kunnen zijn? Hij is al dik een maand niet meer op Movie/gamesmeter geweest.
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2247 votes
Kort maar krachtige introductie 
Welkom linda 
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
dood saai
uuren
jongere
iemads
verminden
gramatica
wijnig
vanplan
opzig
belangerlijker
betekend
jongere
Alchol en durgs 
En dit waren alleen nog maar de spelfouten. De stijl- en grammaticafouten nemen we dan maar voor lief. 
kappeuter (crew films)
-
- 74675 messages
- 5987 votes
Berichten verplaatst naar De Site > Gebruikers > het school en studie topic
Raffael77
-
- 1891 messages
- 0 votes
Hoi allemaal. Ik dacht maak ff kennis met de anderen omdat ik al een tijdje hiero zit op Mome. Wil je iets weten vraag het me dan maar doe het via bericht want zit niet veel op forum. Kom ook eens bij me langs op Mume daar ben ik meer aanwezig.