• 179.555 movies
  • 12.340 shows
  • 34.212 seasons
  • 650.644 actors
  • 9.406.951 votes
Profile

Even voorstellen

niethie

• 7319 messages
  • 7286 votes

lordsnoopy wrote:

Kan de discussie weer on-topic worden?

Van mij wel hoor, liet me alleen een beetje gaan mijn fout

niethie

• 7319 messages
  • 7286 votes

veron35 wrote:

(quote)

Ik zit er ook niet mee. Als ik geslaagd ben ben ik toch al 19 of 20. Maar als je VMBO doet lijkt het me toch wel vervelend. Verder discuseren kan voortaan hier.

Je topic is inmiddels gesloten jongen.

Er mogen geen politieke discussies op de site, aan de ene kant begrijp ik het wel want dan zou het een zooitje worden, maar aan de andere kant vind ik dat de jongeren onder ons toch wel hun frustratie mogen uiten over die rare regeltjes voor schooltijden, want het slaat namelijk nergens op (maarja dat is mijn mening en niet alleen de mijne neem ik aan).

Couch Potato

• 411 messages
  • 0 votes

Ik zit hier nu al vanaf begin september, maar ik vertoef als muziekfreak toch vaker op de zustersite MusicMeter, tja, het is waar je hart het meeste naar uitgaat zeker.

Ik heb al 120 posts of besprekingen, jawadde, en om in de gebruikerslijst te komen moet je er zo te zien minstens een kleine 1300 bijeen sprokkelen.

Het zal wat tijd in beslag nemen, ook omdat ik niet zo'n ongelooflijke grote filmgek ben als de meesten, maar we hebben tijd hoor.

groetjes

Patrick

sinterklaas

• 11821 messages
  • 3321 votes

niethie wrote:

(quote)

Er mogen geen politieke discussies op de site, aan de ene kant begrijp ik het wel want dan zou het een zooitje worden, maar aan de andere kant vind ik dat de jongeren onder ons toch wel hun frustratie mogen uiten over die rare regeltjes voor scholen

Nieuw topic Zonder politiek.

Welkom Patrick.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

welcomos

gotti

• 14084 messages
  • 5908 votes

niethie wrote:

(quote)

Er mogen geen politieke discussies op de site, aan de ene kant begrijp ik het wel want dan zou het een zooitje worden, maar aan de andere kant vind ik dat de jongeren onder ons toch wel hun frustratie mogen uiten over die rare regeltjes voor schooltijden, want het slaat namelijk nergens op (maarja dat is mijn mening en niet alleen de mijne neem ik aan).

Alsjeblieft niet zeg. Doe dat maar in de schoolbank.nl chatboxen ofzo...

niethie

• 7319 messages
  • 7286 votes

Oh en jij hebt geluk gehad dat je in een tijd op school zat waarbij die regels nog niet ingesteld waren dus zeik niet.

gotti

• 14084 messages
  • 5908 votes

Ik was 17 toen ik van de Havo afkwam en zit nu in de 2e van het HBO. Ga in februari hoogstwaarschijnlijk een universitaire studie ernaast doen. Ik kan niet zeggen dat ik echt een hekel heb aan studeren. Weet voortaan dus waar je over praat.

Maar wees blij dat die regel nu ingesteld is. Zo komen hopelijk minder mensen er te laat achter, dat het toch welerg handig is 'iets' gestudeerd te hebben.

niethie

• 7319 messages
  • 7286 votes

gotti wrote:

Ik was 17 toen ik van de Havo afkwam en zit nu in de 2e van het HBO. Ga in februari hoogstwaarschijnlijk een universitaire studie ernaast doen. Ik kan niet zeggen dat ik echt een hekel heb aan studeren. Weet voortaan dus waar je over praat.

Ja dat kon ik niet weten he.

niethie

• 7319 messages
  • 7286 votes

gotti wrote:

.

Maar wees blij dat die regel nu ingesteld is. Zo komen hopelijk minder mensen er te laat achter, dat het toch welerg handig is 'iets' gestudeerd te hebben.

Daar zou je nog eens gelijk in kunnen krijgen ja, dat geef ik je wel mee

Goodfella_90

• 10408 messages
  • 2597 votes

Ach, beweren dat school nutteloos en kut is, is niet veel meer dan een kreet van een scholier die nog wat achterloopt in zijn ontwikkeling en daardoor denkt dat het cool is om zulke dingen te roepen. Echt menen doet niemand het.

Jorick

• 8776 messages
  • 2342 votes

Patrick, welkom op moviemeter!

Quentin

• 10218 messages
  • 8566 votes

kos wrote:

/ergernis

Amen!

606

• 23882 messages
  • 12289 votes

welkom Couch Potato

niethie

• 7319 messages
  • 7286 votes

welkom, have fun.

sinterklaas

• 11821 messages
  • 3321 votes

Wat zou er nou met djelle aan de hand kunnen zijn? Hij is al dik een maand niet meer op Movie/gamesmeter geweest.

Linda J

• 6 messages
  • 23 votes

hallo

niethie

• 7319 messages
  • 7286 votes

welkom linda

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2247 votes

Kort maar krachtige introductie

Welkom linda

sinterklaas

• 11821 messages
  • 3321 votes

Welkom Linda.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

veron35 wrote:

dood saai

uuren

jongere

iemads

verminden

gramatica

wijnig

vanplan

opzig

belangerlijker

betekend

jongere

Alchol en durgs

En dit waren alleen nog maar de spelfouten. De stijl- en grammaticafouten nemen we dan maar voor lief.

Jorick

• 8776 messages
  • 2342 votes

Hoi Linda!

ROOSKY

• 29923 messages
  • 8019 votes

Welkom!

kappeuter (crew films)

• 74675 messages
  • 5987 votes

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

Hoi allemaal. Ik dacht maak ff kennis met de anderen omdat ik al een tijdje hiero zit op Mome. Wil je iets weten vraag het me dan maar doe het via bericht want zit niet veel op forum. Kom ook eens bij me langs op Mume daar ben ik meer aanwezig.

606

• 23882 messages
  • 12289 votes

dan zeker welkom

P8rb

• 10773 messages
  • 1832 votes

Welkom

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

Veel plezier hier Raffael!

ROOSKY

• 29923 messages
  • 8019 votes

Welkom Raffael!

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2247 votes

Ook namens mij welkom Raffael

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.