- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
brucecampbell
-
- 3316 messages
- 7457 votes
Blij om weer een Belg te verwelkomen!
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2885 votes
Jack Nicholson fans zijn altijd welkom 
Couch Potato
-
- 411 messages
- 0 votes
Welkom, je bent al aardig met 5*-en aan het strooien zie ik
Maar dat doen de meesten: eerst de favoriete films beoordelen.
Uiteraard strooi ik nu met vijven, maar ja, ik bespreek liever eerst steengoede films om later de pulp en de rommel flink af te breken. Tenslotte zijn er meer slechte dan goede films gemaakt, zeker in het supercommerciële circuit. 
Doom
-
- 8214 messages
- 1541 votes
Uiteraard strooi ik nu met vijven, maar ja, ik bespreek liever eerst steengoede films om later de pulp en de rommel flink af te breken. Tenslotte zijn er meer slechte dan goede films gemaakt, zeker in het supercommerciële circuit. 
Ik vind het eigenlijk leuker om de rommel met de grond gelijk te maken.
Maar in ieder geval welkom op MM.
yellow59
-
- 4 messages
- 0 votes
Hallo
Ik ben Frans en ben hier voor het eerst.
Dus heb ik ook vragen.
Toen ik de oudere versie van ftd had,kon ik naar een binsearch adres gaan,nu met de nieuwste versie zie ik die niet meer.
Kan iemand mij daarmee helpen ??
stinissen (crew films & series)
-
- 23587 messages
- 77139 votes
Hallo
Ik ben Frans en ben hier voor het eerst.
Dus heb ik ook vragen.
Toen ik de oudere versie van ftd had,kon ik naar een binsearch adres gaan,nu met de nieuwste versie zie ik die niet meer.
Kan iemand mij daarmee helpen ??
Rechtermuis klikken
yellow59
-
- 4 messages
- 0 votes
Hoi
Kreeg een antwoord rechter muisknop klikken,maar dan zie ik alleen dingen opstaan die met ftd vrienden te maken hebben.\
Ik wil pas donneren,als ik merk dat ik wat aan dit programma heb,
Frans
nightbreed
-
- 3360 messages
- 5038 votes
Als ik dood of spoorloos ben dan laat ik het jullie wel ff weten zodat jullie me dan officieel kunnen gaan missen...of officieel een feestje kunnen gaan bouwen.
Feesten op mijn graf sta ik toe en mijn lichaam opgraven sta ik toe tot 3 maanden na mijn dood.
Van Nunen
-
- 791 messages
- 0 votes
Feesten op mijn graf sta ik toe en mijn lichaam opgraven sta ik toe tot 3 maanden na mijn dood.
Je bent wel bot over jezelf.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Zijn avator laat zien dat ie al 3 maanden dood is, dus dat valt wel mee...
niethie
-
- 7319 messages
- 7286 votes
Hallo ben nu al een maandje of twee lid en wou effe zeggen dat ik het steeds beter naar mijn zijn begin te krijgen. In het begin vond ik het nog een beetje lastig allemaal maar nu heb ik een hoop dingetjes wel onder de knie. Kan hier heel erg goed mijn heil kwijt,heel erg leuk als je net een goede film hebt gezien en er niet goed met iemand over kan praten, je hier alles kunt schrijven wat je ervan vind. Heb het hier ook erg naar mijn zin zit soms wel 8 uur per dag op moviemeter en verveel me geen seconde, lekker muziekje erbij op en de tijd vliegt voorbij. Wil ook de users bedanken dat ze in het begin niet zo hard over me geoordeeld hebben aangezien ik nog niet zo heel goed mijn mening in woorden uit kon bregen of soms wat taalfoutjes maakte (doe ik echter nog steeds) maar let er beter op). Heb nu op 157 films gestemd en bij alle 157 mijn mening gegeven en ben van plan dat bij al de films te gaan doen waar ik op stem, ga het ook zeker niet haasten op 2 a 3 films per dag stemmen vind ik genoeg. Kortom heb het hier erg naar mijn zin en kan er goed mijn heil in kwijt en hoop dat dit voor altijd zal blijven bestaan. Groetjes Niels
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2597 votes
Fijn dat je het naar je zin hebt. 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31228 messages
- 5490 votes
Ik elk geval nog veel meer plezier hier en met films natuurlijk.
Enthousiaste leden zijn hier altijd welkom.
sinterklaas
-
- 11821 messages
- 3321 votes
Welkom Frans.
Enne de meeste leden zijn ook enthousiast hier.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Ja meestal wel gezellig. Oh en verslavend. Welkomos
sinterklaas
-
- 11821 messages
- 3321 votes
Eeeehhhmmm... lezen jullie wel goed? Niels geeft alleen complimenten over de site. hij is reeds al 2 maanden op de site. 
go_gol
-
- 18 messages
- 602 votes
Ik ben al anderhalf jaar lid van Musicmeter en bijna een jaar op Boekmeter (ook passief lid van Gamesmeter). Omdat films me niet zo kunnen boeien als muziek of boeken heb ik me hier nooit aangemeld, maar ik vond het nu wel de hoogste tijd. Ook al zal ik hier niet zoveel rondwaren als op de andere twee meter-sites, hoop ik toch dat mijn inschrijving niet tegen zal vallen. Ik kijk niet heel erg veel films, en heb er al helemaal geen verstand van
Favoriete genres zijn de intelligentere (dus voornamelijk Britse) komedies zoals de films van Monty Python, hele slechte horrorfilms (zoals Evil Dead 2) en goede boekverfilmingen (One Flew over the Cuckoo's Nest en A Clockwork Orange).
Groeten,
Rob.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31228 messages
- 5490 votes
Welkom Rob, wie weet groeit hier je interesse voor film wel