- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
**Lieneke**
-
- 1 messages
- 18 votes
hoi hoi,
even voorstellen, ik ben Lieneke, 21 jaar uit Breda en kenner van de meest onzinninge weetjes over films wat alleen van pas komt tijdens triviant.
Na jaren op music en moviemeter te hebben gesurft, heb ik mij eindelijk eens aangemeld.
Ik heb een vaag vermoeden dat mijn top tien nog regelmatig gaat veranderen, aangezien het echt te moeilijk is om alle films die ik heb gezien weer naar boven te halen.
errr
-
- 542 messages
- 1018 votes
Hallo allemaal,
Ik kom dit nou net pas tegen en toen dacht ik: hey dat heb ik nog niet gedaan wat ombeschoft van mij.
Maar ja beter laat dan nooit.
Ik ben Erwin, 19 jaar, ik woon in Den Haag (nee ik ben geen ado fan) verder win ik altijd weddenschappen die met films te maken hebben
(erg handig voor mijn portemonnee) Ik heb een collectie van ongeveer 220 orginele dvd's. En waarom ik me hier heb aangemeld is omdat vrienden van mij gek worden omdat ik zo veel over films praat, dus toen dacht ik dat kan ik dan zonder gezeik gezellig hier doen 
MissLucifer
-
- 22 messages
- 19 votes
Ik ben nooit echt goed in voorstelrondjes, maar ik wil ook niet onbeschoft zijn dus bij deze dan: Ik ben Lara, 20 jaar oud, woon in Den Haag en studeer psychologie. Ik hou wel van een lekkere discussie (goed onderbouwd, that is), en ik ben altijd benieuwd naar wat andere mensen denken over bepaalde onderwerpen (films), dusja, ik denk dat ik me hier wel kan vermaken