- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
Deftones_JP
-
- 40 messages
- 14 votes
Ik heb dezelfde voornaam als onze premier! Ik verdien evenveel alleen ik krijg wel wat minder op mijn bankrekening geschreven helaas....
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
ach kun je ook niks aan doen dat je nu je hele leven aan die Nederlandse Harry Potter word gelinkt he.
achja Welkom iedereen nieuw hier!
ReplicaF
-
- 63 messages
- 409 votes
Hey guys!
Ben door toeval aan deze site gekomen en er absoluut blij mee dat er zo iets bestaat.Ik ben naamelijk een absolute filmgek.Lekker op de bank gaan liggen,zakje chips erbij en 'n filmpje checken.
Ik ben niet zo'n bioscoopganger(meer);besteed mijn geld liever aan mijn DVD-verzameling(inmiddels 304 origineele).
Dus,jullie blijven van me horen/lezen. 
HeresJohnny
-
- 104 messages
- 5 votes
Ik ben dus HeresJohnny, ik ben hier gekomen via MusicMeter waar ik al ruime tijd naam heb gemaakt als OldSkool.
Ik besloot me hier aan te melden om op alledrie de Meters actief te kunnen zijn en natuurlijk om mijn gal te spitten over allerlei films 
Op Boekmeter heet ik GhostWriter
Ik heet dus Thuur Michels, nee ik heb niks georven van Rinus, 19 jaar, en ik woon in Venlo, Limburg. Ik schrijf verhalen, lees Stephen King maar qua films heb ik geen voorkeur, als het onderwerp me maar aanspreekt.
Ook ben ik vervent Rene Magritte-fan en teken ik in zijn trant
timbo_
-
- 13116 messages
- 3885 votes
welkom HeresJohnny. Weer een echte Noord-Limburger erbij 
Tomgro
-
- 8 messages
- 4 votes
Ik ben Thomas.. Ik kom uit Hendrik Ido Ambacht.. Themapark liefhebber (wekelijks bezoek ik er wel een) en films vind ik ook erg leuk.
Nog vragen?