- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
sinterklaas
-
- 11821 messages
- 3321 votes
Welkom JP.
(staat dat voor Jan Pieter of Jan Peter?)
Denden 100 Piek
-
- 397 messages
- 121 votes
Hoi, ik ben Dennis. ik ben 20 jaar oud, eerstejaars student Engelse Taal & Cultuur in Leiden en ik ben filmfanaat en een fanatiek gamer. een hobbie van mij is sinds een jaar of twee amateurfilms maken, er staan enkele op youtube. Over het algemeen best matig, maar ze hebben zo hun momenten. Ik gebruik altijd de nickname Denden zonder speciale reden, en 100 Piek is een soort van synoniem voor mijn achternaam.
Ik ben hier terecht gekomen omdat ik een beetje aan het googlen was voor enkele van mijn amateurfilms. Altijd leuk om even te zien of er nog ergens een link geplaatst is, en zo kwam ik erachter dat er hier ergens een topic stond over 'Kristof Creen', mijn eerste amateurfilm. Ik maak al sinds zomer vorig jaar geen films meer, omdat ik druk bezig ben met mijn studie engels in Leiden, maar wie weet komt er in de zomer nog wel wat van Wilkmeijer Productions.
Hoe dan ook, ik heb besloten om misschien wel een beetje rond te hangen op deze site. Ik ben verzot op films, dus dat zit wel snor.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31228 messages
- 5490 votes
Welkom hier op het forum en veel filmplezier natuurlijk.
Van Nunen
-
- 791 messages
- 0 votes
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2247 votes
Hoi Dennis,
Welkom op MM 
Eerstejaars student in Leiden zeg je, dan kom ik je misschien volgend jaar daar wel tegen 
NKyou
-
- 3081 messages
- 747 votes
Van Nunen, zo schrik je al die nieuwelingen meteen weer weg. Wat een smerig plaatje. 
In ieder geval welkom Dennis 
Denden 100 Piek
-
- 397 messages
- 121 votes
Bedankt voor het verwelkomen, iedereen.
En lordsnoopy, wel de El-Cid lopen, hé? Geweldige introweek.
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2247 votes
Bedankt voor het verwelkomen, iedereen.
En lordsnoopy, wel de El-Cid lopen, hé? Geweldige introweek.