- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
centurion81
-
- 2069 messages
- 2009 votes
Ellooo,
Loop hier al anderhalf jaar mee maar heb me nimmer op het forum begeven. Ik gebruik moviemeter vaak om te kijken wat er zoal op TV komt en ook als ik wat wil gaan huren. Voor bioscoopbezoek gebruik ik liever de sites van de bioscopen zelf en dan zoek ik hier de film op om meningen te bekijken.
De lijsten gebruik ik om per jaar bij te houden wat ik gezien heb, vind dat handig en leuk om bij te houden...Verder geef ik steevast een waardering en een reactie op elke film die ik gezien heb.
Ik zal vanaf nu ook wat meer op het forum aanwezig zijn 
Eazyfan
-
- 152 messages
- 0 votes
Hey allemaal,
Ik ben Eazyfan (Dardan), ook redelijk bekend van op MusicMeter, Moviemeter lijkt me ook erg chill, ik zit hier ook graag, ben niet zo erg bekend met veel films, vandaag nog 2 DVD's gekocht, ik wou er eigenlijk 8 kopen maar die andere 6 hadden ze niet jammer genoeg.
606
-
- 23882 messages
- 12289 votes
you are welcome
Deftones_JP
-
- 40 messages
- 14 votes
Om me voor stellen gebruik ik hierbij het ietwat aangepaste lijst van het voetbalprimeur forum waar ik onder een soortgelijke naam opereer:
Nickname: Deftones_JP
Naam: JP
Leeftijd: 21
Broers/zussen:
School/werk: Commercieel medewerker binnendienst (pc/ printer parts)
Favoriete acteur(s): tom hanks, kevin spacey
films(s): zie top 10
Mooiste muzieknummer allertijden: Deftones - Be quiet and drive
Mooiste nummer op het huidige moment:
Heb je nog tips voor MM? de gamemeter lijkt me leuk maar ik heb tevens goeie argumenten tegen dit idee gelezen.
Deftones_JP
-
- 40 messages
- 14 votes
Dank u! Het is trouwens de sublieme donnie darko discussie die me hierheen bracht. Dus makers bedankt! Ik lees al een tijdje dingen hier maar nu dacht ik 'ik registreer me maar eens'