- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
russell
-
- 158 messages
- 135 votes
Hai,
Ik ben nieuw hier en ben dol op films maar ik haat copietjes.
Heb nog alleen maar slechte copietjes gehad met rot geluid en kwalitatief slecht beeld. Blijkbaar kan ik niet aan zuivere copietjes komen, wel jammer want dat scheelt heel veel geld. Films kijken doe ik het liefst alleen en heb nu ong. 300 dvd's. Tja het is nog niet heel veel in verhouding met de andere forummembers maar ik blijf kopen!!! Ik hoop dat ik de 1000 mag halen.
doei
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2247 votes
Welkom Russell,
Ik heb ook een tijdje veel kopiën gehad. Maar er gaat niets boven het orgineel 
Overigens: 300 is toch geen slechte start van een collectie 
Jorick
-
- 8776 messages
- 2342 votes
Lara en Russell, welkom en veel plezier op moviemeter! 
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Hallo Allemaal !
Ik dacht ik laat weer even wat van mij horen.
( voor de mensen die het interreseer )
Ik werk momenteel op Schiphol in mijn vakantie waar ik creditcards aan mensen probeer te verkopen , haha verdient lekker en is een goede uitdaging.
Ik zit dus wat minder op MM de laatste maanden , maar dat wil niet zeggen dat ik jullie vergeten ben ! Ik heb nog steeds intresse in film alleen kijk er de laatste tijd echt heel weinig , maarja dat komt wel weer goed over een tijdje !
Ik las hier overgens net wat topics over users die weggaan mede de mindere sfeer , de kritiek op alles en de mods ? erg jammer allemaal ... we moeten MM toch gezellig houden net zoals de jaren voorheen 
kappeuter (crew films)
-
- 74675 messages
- 5987 votes
Berichten verplaatst naar De Site > Gebruikers > Ik ben niet dood of spoorloos verdwenen
sinterklaas
-
- 11821 messages
- 3321 votes
Veel werk plezier daar. 
Wat zou er trouwens met p8rb aan de hand zijn? Hij is al 2 weken niet meer op de site geweest?
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2600 votes
Zal wel op vakantie zijn. Nice job mikoz!
killercoach
-
- 48 messages
- 590 votes
Ik ben ook nog niet dood 
Tijdens het inloggen zag ik dat ik in februari 2006 voor het laatst was geweest...
Stenissen staat nog steeds overal vet bovenaan zie ik, die is nog steeds goed bezig...
Zo ook nog eens kijken of de Knip nog actief is hier.
Ik zal proberen weer eens wat vaker aanwezig te zijn en te posten.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1718 votes
Ik zal proberen weer eens wat vaker aanwezig te zijn en te posten.
Ha leuk killercoach, vooral omdat enkele vaste users ineens de benen hebben genomen de laatste tijd.
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
jammer dat ik killercoach niet ken, was hij vaste user?
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1718 votes
Met slechts 49 berichten is hij niet zo'n ouwehoer als sommige hier
Maar ik zie altijd liever mensen komen dan gaan (meestal dan).
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Berichten verplaatst naar De Site > Gebruikers > Vakantie
niethie
-
- 7319 messages
- 7286 votes
Ben nou al bijna 2 weken lid maar ondek dit forumpje nou pas.Even voorstellen ik ben Niels 16 jaar oud woon in Rotterdam, ben vrijgezel, ben meer getrouwt met mijn films laten we maar zeggen
.
Ben al sinds mij 12e een behoolijk actieve filmkijker, het begon allemaal met james bond films, en andere actiefilms. Door de jaren heen ben ik me steeds meer gaan intereseren voor andere films kijk eigenlijk zo'n beetje alles, als iets op tv komt en het staat me aan kijk ik het gewoon af. Heb een collectie van ongeveer 500 dvd's en nog steeds een videobandje of 800 (ja ik kijk ook nog regelmatig een video). Op zaterdag ben ik meestal in de stad te vinden, daar kom ik in een hoop winkels en als ik een leuk film zie koop ik hem ook gewoon (mijn film collectie bestaat namelijk voor 80 % uit blind koop). Besteed een groot deel van mij dag aan films, en als ik een keer een kut dag heb helpt een film altijd. Er is eigenlijk niemand met wie ik kan praten over films (ik bedoel praat er wel over, maar sommige, kijken gewoon niet zoveel als ik. Ga haast nooit naar de bios, ik bedoel het is mooi enzo, maar vind het gewoon te duur, Ben dan ook niet vies van, om op zijn tijd een filmpje te pindakazen.
Mijn favoriete filmsites zijn (moviemeter en imdb, mijn complimenten aan de moderators vooral jordy voor het oprichten van deze site. Heb eigenlijk geen favoriet film genre, vind alles wel goed eigenlijk behalve musicals, daar houd ik niet zo van. Ook heb ik geen favoriete film zal dan ook geen top 10 aanmaken, want ben alleen maar bang dat ik andere films te kort doe.
Stuur eens een priveberichtje wat jullie van mijn berichten vinden, ben echt niet te beroerd om het even te verbeteren, of wil ik graag een discussie aangaan als ik het ergens niet mee eens ben, en zal ook altijd mijn mening toelichten bij iedere film, hoe slecht die ook is. Hoop het respect van de andere users te krijgen, want ik ben heus niet zomaar een eendagsvlieg die na een paar maanden al weer vertrekt.
In ieder geval hallo allemaal.
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2247 votes
Welkom Niels, ik denk dat je het hier op MovieMeter prima naar je zin zal hebben 
errr
-
- 542 messages
- 1018 votes
Je bent op het goede adress! (ik had namelijk ook last van vrienden die niet zo veel films als ik kijken) Welkom!!!