• 178.425 movies
  • 12.235 shows
  • 34.018 seasons
  • 647.758 actors
  • 9.379.030 votes
Profile

Even voorstellen

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Een introductie post van Toshiro Mifune in vloeiend Nederlands op MM. Misschien hoort dit in het mijlpalen-topic?

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Welkom

Flipman

• 7114 messages
  • 1145 votes

Welkom Mifune ! En ja, lijkt me een goed idee, Phoenix !

damon

• 1887 messages
  • 0 votes

op welke site zat je dan?

WELKOM-san!

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Welkom Mifune. Blij er weer een filmlegende bij te hebben op de site

Mifune

• 5 messages
  • 295 votes

Bedankt vool het walme welkom. Ik zal waarschijnlijk eerst een tijdje lurken voor ik wat post.

En om nog even antwoord te geven op de vraag van Damon: ik zit ook - hoewel de laatste tijd wat minder - op het forum van FilmTotaal.nl

In case of Any questions? Just Shoot.

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Welkom Mifune, altijd leuk een mede Kurosawa liefhebber te mogen verwelkomen

HAllo ik ben Zuiderpark uit Den Haag.

Ik lees al een tijdje mee op mm en vind het een hele leuke site. zeker ook alle commentaren van verschillende mensen zijn heel interessant om te lezen.

Ik ben me nog even aan het beraadslagen over mijn persoonlijke top 10

soom

• 24920 messages
  • 2752 votes

Welkom Zuiderpark, en heel veel plezier op de site!

jordybeukeboom

• 6797 messages
  • 2423 votes

Welkom !

ROOSKY

• 29923 messages
  • 7953 votes

Hartelijk welkom geheten vanuit het Oosterpark

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Welkom!

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Hallo Zuiderpark...

Flipman

• 7114 messages
  • 1145 votes

Van Harte Welkom, Zuiderpark, en veel succes met je Top-10 !

feanaro surion

• 5765 messages
  • 1770 votes

Veel plezier hier(zou geen enkel probleem moeten zijn)!

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

Veel plezier op de site allemaal !

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

Doom wrote:

(quote)

Uuhh mikoz met alle respect, maar reageer nuttig of reageer gewoon totaal niet want dit slaat nergens op Spammer!

Welcome back Noukie!

Ik neem aan dat mikoz zich gewoon afvraagd waarom ze weg is geweest...mag toch? en als je dat niet weet vraag je gewoon..wat bedoel je mikoz? goh ben een echte kinderjuf

Edie

• 3185 messages
  • 1220 votes

En toch heb ik Noukie weer een tijd niet meer gezien hoor, behalve die ene dag

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

ik bedoel maar dat je iemand niet meteen een spammer moet gaan noemen das een beetje ruzie zoeken

Edie

• 3185 messages
  • 1220 votes

Linn wrote:

ik bedoel maar dat je iemand niet meteen een spammer moet gaan noemen

Dat zowieso niet.. Maar sommige berichten hebben idd weinig inhoud. Dus snap de reactie wel.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Edie wrote:

En toch heb ik Noukie weer een tijd niet meer gezien hoor, behalve die ene dag

Die komt hier niet meer.

Edie

• 3185 messages
  • 1220 votes

Naomi Watts wrote:

(quote)

Die komt hier niet meer.

Jammer!.. Maar spreek je erover wel..

Triax

• 14 messages
  • 464 votes

hallo gasten,

ik zal me maar even voorstellen ook al ben ik al een tijdje aangemeld. mijn naam is remco ( remco-jan om precies te zijn hahaha ) en ben toch wel een vervent filmliefhebber, Ik kan echt bijna alle soort genres bekoren mits het orgineel, spannend, hartverscheurend, adembenemend, Grappig etc... is. Wat ik wel meestal haat is het aantal cliche's in een film (uitzonderingen daargelaten als het goed word uitgevoerd) Ik vind dat een Film je gewoon even moet weg nemen van je eigen wereld en dat je er nog dagen over na praat met je vrienden hoe die film nu was... zoiets vind ik een goede film.

ik heb niet echt een specifiek regisseur of acteur die me bevalt, tis wel zo dat een bepaalt acteur me ligt of niet ligt kan de film nog goed zijn. bijvoorbeeld Ben Pisvlek kan ik niet uitstaan

Verder bekijk ik deze site al een heel tijdje en vind dat je er echt goede informatie kan krijgen. De reacties op de films zijn vaak hilarisch en interessant dat vind ik belangrijk. Het hoeft niet altijd zo serieus, maar van tijd tot tijd zeggen waar het op slaat vind ik net zo belangrijk als je mening geven over een film. Tenslotte heeft iedereen een eigen ervaring met film kijken

Verder is mijn tijdsbedrijf muziek muziek muziek en nog eens muziek ( DJ, Produceren) wat al bijna mijn werk is geworden en ook nog de opleiding ICT. Verder ook tijd besteden aan vrienden en mijn vriendin.

Dat was het

Achilles

• 1049 messages
  • 218 votes

Welkom Remco (-Jan)

Rujar

• 2871 messages
  • 3816 votes

Triax wrote:

Verder is mijn tijdsbedrijf muziek muziek muziek en nog eens muziek ( DJ, Produceren) wat al bijna mijn werk is geworden.

He vet! Wat draai en/of maak je dan??

Haha misschien moet dit op musicmeter! Maar daar kom ik niet….

Maar ik koop (nee ook niet downloaden) nooit CD’s. Alles op vinyl

Triax

• 14 messages
  • 464 votes

hey rujar,

Hahaha zal me ook eens aanmelden bij Musicmeter

Ik produceer Hardcore, Darkcore, Industrial, (als hoofdstijlen) dit draai ik ook als hoofdstijl

daarnaast maak ik ook Jump Techno (schranz & Hard-techno) Drum n Bass, ambient (en heel soms wat doorkan als (film)score soundscapes)

Ik luister graag naar Rock (heavy metal, hardrock Nu-metal) Chemical Beats, Soundscapes, IDM en uiteraard alle Dance stijlen Trance, Techno, hardcore, Hard-Trance Jump etc... behalve Hardstyle & Skihut

ik heb 3 releases op mijn naam staan en zit momenteel bij Cardiac (bekend van Enzyme, Bionic, Meta4) en zit ook nog bij UHM

en sta op verschillende compilatie CD's ( overzicht op welke CD's & Vinyls ik sta vind je op www.discogs.com, en dan zoeken naar artiest Triax )

als je nog meer vragen hebt stel gerust

Rujar

• 2871 messages
  • 3816 votes

wow je bent echt goed bezig!! oke dan zal je platen eens even luisteren

Heb je geen demo/mix ergens te downloaden!

Ik heb je inmiddels al gevonden op PF!

Triax

• 14 messages
  • 464 votes

haha ja ik heb nog een lange weg te gaan ben zeer kritische over mezelf net zoals ik op Films ben hahaha

maar demo's staan niet meer online zal binnenkort weer eens een online zetten

soom

• 24920 messages
  • 2752 votes

Misschien een beetje boel stom van me, aangezien ik echt al 3 maanden op de site zit.

Maar goed, ik ga me eens even voorstellen.

Ik ben Soo-Mi, ik ben nu 19 jaar. Ik woon in Moordrecht, een dorp in de buurt van Gouda en Rotterdam.

Ik ben gek op Amerikaanse Hollywoodfilms, maar ben ook wel gecharmeerd geraakt van Franse, Aziatische en anderstalige films, die wel wat beter zijn, op zich.

Ik hou het meest van romantische films, en helemaal niet van thriller, horror, en actie is ook niet echt aan mij besteed.....

Ik huur heel erg veel films, neem ze op en af en toe ga ik naar de bioscoop.

Om een beetje te oefenen voor later, schrijf ik lollige stukjes over de films die ik zie. Puur voor de lol, en ik vind het gewoon leuk om te beschrijven welke films ik zag.

Ik zit nu op 219 recensie-films, en ik ben zeker van plan dat aantal tot minstens 1000 te laten komen. Ik heb dus een missie in dit leven.

Mijn favoriete film allertijden is en blijft A Walk to Remember voor mij, fantastisch goed uitgewerkt en is in feite een beetje parallel aan mijn eigen situatie....

Art

• 13507 messages
  • 3660 votes

Soo-Mi, dat klinkt als een Zuid-Koreaanse naam. Ben je dat toevallig ook?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.