- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Welkom alle nieuwe van de paar laatste dagen !
TORTUGA
-
- 56 messages
- 1526 votes
Yo mensen 
Ik ben al een tijdje lid hier, maar het forum had ik nog niet echt gevonden 
Doom had er op MSN over, en zei ook dat er hier meer te doen is dan op een ander forum waar we allebei zitten (Zal geen reclame maken
).
Mijn naam is Jasper, 21 jaar uit het mooie Groningse Winsum 
Kijk graag films (daarom ben ik hier dus ook), en daarnaast ben ik ook best wel redelijk race gek 
Afgelopen paar dagen heb ik alle 4 de Alien films gezien, en die vond ik gewoon super, staan allemaal in mn top10 
Cheers 
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Hey Jasper..
Verrassing, jij hier! ? 
Alien films zijn idd super, vooral de eerste twee delen. Zekr een top 250 plek waard, waar ze ook staan hier op MovieMeter.
Welkom hiero 
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Hey Jasper..
Verrassing, jij hier! ? 
Alien films zijn idd super, vooral de eerste twee delen. Zekr een top 250 plek waard, waar ze ook staan hier op MovieMeter.
Welkom hiero 
Na deel 2 valt Alien als een kaartenpakhuis uit elkaar.
Mifune
-
- 5 messages
- 295 votes
Mijn naam is Mifune, Toshiro Mifune. Ik ben hier wel eens eerder langs gekomen maar heb me nooit geregistreerd omdat ik al actief was op een ander forum waar het me lange tijd prima beviel. Helaas is daar de laatste tijd de smaak er een beetje vanaf gegaan - steeds dezelfde mensen die steeds dezelfde films bespreken en dan met steeds dezelfde argumenten aankomen. Kortom tijd voor wat nieuwe input...
Op filmgebied lust ik eigenlijk alle genre's wel, hoewel ik een uitgesproken zwak heb voor sci-fi (liefts met quasi-filosofische inslag) en golden oldies uit de jaren '50 en '60.
Mijn favoriete regisseur is op dit moment Akira Kurosawa. De man heeft me nog niet tekleurgesteld. Zijn films kloppen van begin tot eind, ieder shot is met zorg geschoten, zijn scripts zijn briljant en als er dan ook nog een acteur als Toshiro Mifune in meespeeld kan het gewoon niet meer stuk.
Over mezelf dan nog wat? Nou ja, ik ben een 30 jaar oude filmliefhebber uit Zwolle, ben getrouwd, geen kinderen wel een kat.
Jorick
-
- 8776 messages
- 2337 votes
Mifune, welkom en veel plezier toegewenst op het forum! 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Mijn naam is Mifune, Toshiro Mifune.
Op het eerste zicht dacht ik al, we hebben hier een Japanner. 
Blij je erbij te hebben Mifune. Mooie nick trouwens. 
ToNe
-
- 2865 messages
- 2336 votes
Konichiwa Mifune-san.
Leuk je erbij te hebben.
TORTUGA
-
- 56 messages
- 1526 votes
Welkom Mifune 
Op het eerste zicht dacht ik al, we hebben hier een Japanner. 
Blij je erbij te hebben Mifune. Mooie nick trouwens. 
Ik dacht meteen aan Captain Mifune uit the Matrix