- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
Jennifer
-
- 69 messages
- 28 votes
Hallo allemaal! Ik ben al even lid van Moviemeter en actief op MM zelf.. maar ik zal me nu ook maar eens op het forum wagen. Ik ben Jennifer, 34 jaar, afkomstig uit Hoorn. Ik woon samen, heb twee kids van bijna vier en één, en ben werkzaam in de ICT. Hobbies: films kijken, DVD's verzamelen en lezen.
Dat films kijken schiet er wel eens bij in door bovengenoemde kinderen, maar dat maken we in de avonduren ruimschoots goed. Dat was het even, voor nu 
Flipman
-
- 7113 messages
- 1145 votes
Oké, Hartelijk Welkom
! Hopelijk heb je 't hier naar je zin!
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Dus vroeger keek je heel de dag film, maar door de kinderen kun je dat enkel nog 's avonds? Wat zielig.
Welkom trouwens
.
kimde
-
- 54 messages
- 10 votes
hallo
ik ben nieuw dus dacht stel mij even voor....
mijn naam is kim,
ben 24 jaar...woon in santpoort samen met mijn 3 katten en 2 cavia's...ben helemaal filmgek....vrijgezel...en op dit moment mij aan het bezinnen over mijn toekomst
......
ik ben ook actief op het forum van de filmvalley en moviefreakz...misschien heb je mij daar al een keer voorbij zien stuiteren...
liefs kim
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Welkom Kim 
Zie dat je je weg al aardig op het forum gevonden hebt qua berichten 
Achilles
-
- 1049 messages
- 218 votes
Welom Kim
en veel plezier hier op de site!
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Dag Kim uit Santpoort.
Je hebt een prachtige ingesteldheid waar ik mij zeer goed kan in vinden: "Ik denk dus ik besta, een dag niet gelachen is een dag niet geleefd." 
kimde
-
- 54 messages
- 10 votes
Dag Kim uit Santpoort.
Je hebt een prachtige ingesteldheid waar ik mij zeer goed kan in vinden: "Ik denk dus ik besta, een dag niet gelachen is een dag niet geleefd." 
leuk dat je meteen mijn space bekeken hebt 
santo
-
- 6 messages
- 297 votes
hallo
ik ben nieuw dus tijd om me eerst eens voor te stellen.
Mijn naam is Rob en ik ben 29 jaar. en samenwonend.
Ik ben, behalve films natuurlijk, dol op mijn 2 honden en mijn dochter.
groeten Rob.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Hallo Santo.
Samenwonend met de dochter en twee honden (grapje). 
DarkEye
-
- 8 messages
- 17 votes
Hallo,
Ik ben DarkEye, ik hou meer van Gangster Films zoals Scarface enz...maar een Goeie Komedie als How High vind ik ook zeer leuk !
ik heb ook mijn eigen gamingsite (http://www.gamingpower.nl) we zijn nog op zoek naar mensen die mee willen werken/helpen aan de site mail daarvoor naar [email protected]
bedankt !