- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Volgens mij is 21 augustus niet een paar weekjes geleden
Maar toch hartelijk welkom 
Schizonoid
-
- 356 messages
- 188 votes
Even voorstellen:
Ik ben Roy, 25 jaartjes en woon in het mooie Limburgse Zuiden.
Houdt van Films natuurlijk, en heb een mooie collectie waar ik erg trots op ben 
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2596 votes
Welkom Schizonoid! 
(en maak je collectie es openbaar bij je 'mijn films'lijst, ik ben nu heel benieuwd
)
Plakband
-
- 38 messages
- 0 votes
Holla Shizonoid en Yeah! Enjoy your stay...
(ff tussendoor, Yeah!, ik wil je best stalken met vervelende prive berichten hoor
)
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Ik ben ook weer terug van weggeweest.
?
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
?
Uuhh mikoz met alle respect, maar reageer nuttig of reageer gewoon totaal niet want dit slaat nergens op
Spammer! 
Welcome back Noukie! 
Schizonoid
-
- 356 messages
- 188 votes
Welkom Schizonoid! 
(en maak je collectie es openbaar bij je 'mijn films'lijst, ik ben nu heel benieuwd
)
dat mag, maar ik ben me nog even wat aan het orienteren op de site...en mijn lijst aan het bewerken natuurlijk....ben hard bezig dus nog even geduld 
Hoe doe je dat trouwens , die lijst openbaar maken kom er niet helemaal uit??
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Zodra je een onderwerp hebt gemaakt krijg je in het scherm een keuze of je dat onderwerp openbaar wil maken, je kan dit altijd veranderen bij "bewerk map"
Schizonoid
-
- 356 messages
- 188 votes
Zodra je een onderwerp hebt gemaakt krijg je in het scherm een keuze of je dat onderwerp openbaar wil maken, je kan dit altijd veranderen bij "bewerk map"
okay zal het eens gaan proberen, denk wel als ik de voorlopige "definitieve" lijst heb ben nog hard aan het stemmen en toevoegen 
Sokolsky
-
- 74 messages
- 2444 votes
Ach, laat ik me ook eens voorstellen. Ben hier nu zo'n anderhalve week, kom uit Enschede en kijk (te) veel films. Mijn favoriete regisseurs zijn Kurosawa, Hitchcock, Lean, Kubrick, Bergman en Wilder; de laatste jaren Fincher, Iñárritu, Moodysson, Park en Kim. Zit ook veel op het filmforum van Fok!.
Schizonoid
-
- 356 messages
- 188 votes
Welkom
Hoe meer vreugde hoe meer zielen 
narva77 (crew films)
-
- 12729 messages
- 6540 votes
Dit geldt ook wel een beetje voor mij.
Het is een enorm werk om je updates na 3 dagen door te moeten spitten, laat staan als je meer dan een week geen tijd/zin/andere dingen hebt.
Zal zo af en toe zoals vandaag wel eens op de site rondsnuffelen maar alle discussies zijn er gewoonweg te veel geworden.
Klinkt cliché, maar dit geldt eigenlijk ook voor mij. Het is gewoonweg teveel en te massaal, en ik heb het vaak te druk met andere dingen. Ik probeer wel om nog regelmatig op MM te verschijnen, maar daar kan soms enige tijd tussenzitten.
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Welkom Sokolsky en ik kan je vertellen dit forum is 10 x zo leuk 
notorioussan
-
- 5 messages
- 0 votes
Na veel bezoeken aan de site maar is geregistreerd op het forum, altijd leuk beetje bijblijven op film gebied.
Ben Sander, 19 jaar doe 4e jaars Multimedia vormgeven in Utrecht, hierdoor krijg ik ook wel het een en ander met filmen/films te maken, leuk om in films terug te zien dingen waarvan je weet hoe ze iets doen.
Hoi!
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Hi !
Welkom Sander.
En je kan buiten het forum ook bij de films berichten plaatsen hoor !

AngeliqueK
-
- 29 messages
- 77 votes
Even voorstellen:
Ik ben Angelique, 21 jaar en woon in het wonderschone Asten.
Mijn interesse in film is ontstaan doordat mijn grote broer me vroeger regelmatig films voorschotelde onder het mom van: dit is cultuur! En nu zet ik voortaan regelmatig (en geheel vrijwillig) zelf een filmpje op!
Rujar
-
- 2871 messages
- 3816 votes
Slimme vent die broer! 
Asten ken ik niet maar evengoed welkom.