- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Winkels en webshops
- Free Record Shop / Boekenvoordeel
Free Record Shop / Boekenvoordeel
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Waarom zeg ik dit? Ik lees dat er respectloos wordt omgegaan met DVDs omdat en dat dat maar de schuld van de klant is omdat jij blijkbaar niet om kunt gaan met klanten. Waarom je dan in godsnaam in een winkel gaat werken maar soit, eenmaal er reactie op komt is het opeens dat je het niet doet en wat weet ik nog allemaal.
Trouwens, als werknemer in een winkel onrespectvol omgaan met de merchandise is in mijn ogen een olifant en geen mug.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Waarom zeg ik dit? Ik lees dat er respectloos wordt omgegaan met DVDs omdat en dat dat maar de schuld van de klant is
Dan heb je een nieuwe leesbril nodig. Er staat dat DVD's soms beschadigd aan een klant worden meegegeven oid en ik zeg daarop dat het mij niet boeit. Er staat nergens dat DVD's expres beschadigd worden om klanten te jennen. Zou wat zijn 
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Volgens mij moet jij eens beter gaan nadenken wat je eigenlijk post. Er staat dat inderdaad dat DVDs soms beschadigt worden meegegeven aan klanten waarop jij antwoord dat het je niets kan schelen want je mag klanten toch niet. Daaruit leid ik het volgende af: waarom zou je dan respectvol met de DVDs omgaan?
Expliciet is het inderdaad niet gezegd maar de manier waarop je het formuleert zegt mij genoeg. In ieder geval, mij zien ze niet meer in de FRS en ik verschiet er dan ook niet van dat het faillissement dreigt.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Tja, te triest voor woorden eigenlijk. Als winke lzou het je juist moeten boeien dat je de consument waar voor zijn geld geeft. Wat ben ik blij dat ik bestel bij winkelketens waar dat wel hoog in het vaandel staat.
Echt jammer dat dit soort mensen werken in een winkel.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Klinkt mij niet bekend dit (duh) en heb er anderhalf jaar met veel plezier gewerkt. Als ze dit zouden lezen, kon je weg. FRS is een erg makkelijke/open winkel (in omgang), maar voor dit soort zaken hoef je niet te vrezen. Of misschien dus in één filiaal ergens in NL 
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Ik heb er ook anderhalf jaar met heel veel plezier gewerkt. Nog steeds. Zoals ik al zei wordt er van een mug een gigantische olifant gemaakt. Maar ja, doe je weinig aan.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Als overdrijven daadwerkelijk een vak zou zijn geweest dan slaagden jullie cum laude.
Dus jij overdreef niet......
Kortom ik zal idd geen dvd's meer bij frs halen, want ze zijn gebruikt door werknemers die een hekel aan klanten hebben.
lars-pixar
-
- 1460 messages
- 3941 votes
Vanaf vandaag is de 1+1 actie overgenomen door de 50% (korting) actie.
Mensen profiteer er dus van
, het is de laatste actie van de actie periode (BEZ)
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Alleen kan het wel tot zeker de helft van de zomervakantie duren. Een exacte datum wanneer de 50% is afgelopen is nog niet bekend.
Voor zover ik weet willen ze enkele filialen een outlet maken. Vind het prima!
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Er moet toch gewoon zoveel mogelijk weg voor de nieuwe formule. De bladerbakken moeten volledig verdwijnen dus alle voorraad die niet verkocht wordt in de 50% actie zal misschien retour gaan...
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Ja, naar filialen die misschien als outlets worden gewezen 
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Ik vrees dat er gewoon veel zal overblijven. Ook met de 50% korting... Er zullen ongetwijfeld boutfilms bijzitten die weliswaar 2,50 worden, maar toch niet weg zullen gaan. Of ze moeten ze 1 euro of 50 cent afprijzen, dan zal het wel rollen.
Dat moeten ze ook met de Coen Brothers Collection doen (de overblijfsels van). Ze zijn nu 2,50 en de Historische Oorlogen 1,97. Maar ook die gaan misschien met 10 producten per maand de winkel uit. Gewoon 1,- maken, dan zal 't hoofdkantoor zien hoe snel het wel gaat. Je zit dan misschien met marge dit en marge dat, maar als je een nieuw beleid wilt, moet je wat opofferen.
Fikret8
-
- 6170 messages
- 4233 votes
In Tilburg had je drie FRS filialen in de stad. Ga ik laatst de stad in, is er 1 filiaal al een hele tijd voorgoed gesloten en is het pand overgenomen door een ander winkel, een ander FRS filiaal dat er nog niet zo lang stond is sinds kort ook voorgoed gesloten en bij de enige overgebleven filiaal is het voorraad veel minder dan voorheen. Volgens mij draait de FRS niet zo goed?
MRDammann
-
- 661 messages
- 3560 votes
Klopt hier in Rotterdam Alexander is er ook één weggehaald.
j0enne
-
- 9606 messages
- 3774 votes
Eindhoven ook, en die op de alle stations in Nederland gaan ook verdwijnen.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Heb het wel altijd goede winkels gevonden, al in de tijd dat ik nog wekelijks elpees kocht. Vriendelijke personeel ook. Maar hier al jaren weg.
Zal wel hetzelfde probleem zijn als andere dvd-winkels. Wat je zoekt hebben ze niet, en wat ze wel hebben .....(+ het downloaden en hoge huren)
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Net voor half geld de Predator triologie en de Nightmare on Elmstreet collection aangeschaft in de laatste (was ooit 3) FRS in Rotterdam centrum. Wat een uitdragerij is dat zeg. Als ze in de hele winkel meer dat 100 blu rays hadden liggen was het veel. Zelfs een outlet is meestal beter ingericht......
The end, for sure.... Jammer, was toch een iconisch bedrijf ooit.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Haha Reinbo, gisteren zei je nog:
Kortom ik zal idd geen dvd's meer bij frs halen
Maar je hebt wel gelijk. Ook in Maastricht waar ik geregeld kom verdwijnen de FRS winkels uit het straatbeeld.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Vandaag nog een hele stapel gehaald... 50% helemaal lekker.
Vele FRS sluiten om één meest populaire reden die ik tot zover heb gehoord: ze worden uitgekocht en/of er komt een ander bedrijf in het pand.
De filialen worden weliswaar minder en minder, maar sluiten gaat niet gebeuren. Er worden enkele FRS opnieuw ingericht in een nieuw en strak stijl. Lijken me geen teken van faillissement als dit gebeurt.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Uitkopen lijkt me juist wel een teken van faillissement cq dat het veel minder gaat. Er staat zat winkelruimte leeg, ook in de beste winkelstraten. Dus blijkbaar biedt FRS hun doorlopende huurcontract onder de marktwaarde aan.
Nieuwe winkelformule lijkt me hoogst nnodig, want de huidige doet treurig aan.
j0enne
-
- 9606 messages
- 3774 votes

Had ik gister ook met Fast and the Furious 1-5.
lars-pixar
-
- 1460 messages
- 3941 votes
Ook in Maastricht waar ik geregeld kom verdwijnen de FRS winkels uit het straatbeeld.
Het filiaal in Maastricht is nog best zeldzaam, deze draagt namelijk nog een oude Van Leest bord aan de voorkant en aan de ramen.
Verder zag het er binnen vrij nieuw uit, zoals de bakken en het plafond wat dus niet is achter gebleven is van de oude stijl.
Op het moment ben ik ook bezig met een project van het maken van foto's van elk filiaal wat ik tegen kom, deze bewaar ik goed en sla ik samen met het filiaal nummer en verdere informatie op in een map!
Één groot avontuur, ik heb er al heel veel!
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Maar tot voor kort waren er buiten deze winkel nog andere filialen in Maastricht.
Bij het station, nog een grote winkel in het centrum en nog een kleinere winkel in het nieuwere gedeelte van het winkelcentrum.
lars-pixar
-
- 1460 messages
- 3941 votes
Maar tot voor kort waren er buiten deze winkel nog andere filialen in Maastricht.
Bij het station, nog een grote winkel in het centrum en nog een kleinere winkel in het nieuwere gedeelte van het winkelcentrum.
Oke, die heb ik niet kunnen vinden alleen het filiaal in de straat bij het plein (een van de pleinen daar)
'mooie stad trouwens'
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Waar ben je verder van plan om heen te gaan?
lars-pixar
-
- 1460 messages
- 3941 votes
Waar ben je verder van plan om heen te gaan?
Waar ik toevallig langs kom, nou heb ik ook wel een heel klein lijstje met filialen die ik heel graag nog wil zien.
Het filiaal in Rotterdam (vanwege de nieuwe formule) maar ook nog heel graag die in Antwerpen (ook nieuwe formule) en zo wil ik ook nog Maasluis op de foto zetten en bekijken.
En stiekem ook nog die in Luxemburg maar dat kan alleen maar een droom zijn 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Nieuwe formule in Rotterdam? Waar is die dan, want die op het Binnenwegplein is de enige winkel in het centrum en lijkt een uitdragerij.