- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Winkels en webshops
- Free Record Shop / Boekenvoordeel
Free Record Shop / Boekenvoordeel
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Als het goed is verandert de actie a.s. maandag.
In plaats van 1+1 wordt het 50% korting op ALLE producten met een geel sticker. Voordeel hiervan is dat je ook 1 product mee kan nemen voor flink wat korting.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Zou me niks verbazen. Winkels zijn een soort uitdragerij geworden met zeer beperkt assortiment. Kammer, is toch een sterke merknaam, een begrip in film en muziekland.
Maar het zijn juist die zaken die digitaal gaan en zich perfect lenen voor online.
Montorsi
-
- 9715 messages
- 2374 votes
Pfft. Ach ja, dat werd eens tijd, FRS was minder en minder aan het worden. Ik hoop in ieder geval dat iedereen die lekker alles downloadt hier heel gelukkig van wordt. Want daar zin ze toch op uit
En al die mensen die VOD kijken, de schoften 
Nee gewoon een verouderd, veel te duur concept. Of zijn we ook nog steeds zo boos dat de paard- en wagenbusiness al decennialang op zijn gat ligt?
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik vind FRS maar erg matig. Het aanbod is heel commercieel, alle bekende titels liggen daar maar iets minder bekends kan je daar wel vergeten en daarbij liggen de prijzen hoger dan in andere winkels. Een seizoen van een willekeurige serie is bij FRS vaak zo 10 of 15 euro prijziger dan bv bij Mediamarkt. Heb je alleen nog de aanbiedingen over van bijvoorbeeld 3 voor 15, maar wat ik al zeg, het aanbod is daar zo beperkt dat ik er bijna nooit 3 kan vinden. FRS heeft gewoon een achterhaalde visie en zal zich moeten verbeteren.
j0enne
-
- 9606 messages
- 3775 votes
Ik ga altijd naar Eindhoven, daar hadden ze er 3, inclusief ééntje op 't station.
Altijd genoeg keuze, en vaak lagere prijzen dan de Mediamarkt, V&D en Bijenkorf.
Maar één is er al gesloten, en van de andere is nauwelijks nog wat over met een assortiment waar je niet bepaald vrolijk van wordt.
j0enne
-
- 9606 messages
- 3775 votes
Als het goed is verandert de actie a.s. maandag.
In plaats van 1+1 wordt het 50% korting op ALLE producten met een geel sticker. Voordeel hiervan is dat je ook 1 product mee kan nemen voor flink wat korting.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik vind FRS maar erg matig. Het aanbod is heel commercieel
Zou voor jou dan een prima winkel moeten zijn
.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Niet echt, want ik heb de meeste bekende titels wel op dvd 
Ik kom graag eens een oud klassiekertje of een minder bekende horrorfilm tegen.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Mocht men Blu-ray's hebben waar er niet meer naar wordt gekeken, kunnen die tegen een bedrag op een tegoedkaart worden ingeleverd. Helaas zijn het wel lullige bedragen.
Bijv. American Reunion wordt er maar 4 euro op een pasje gezet! Belachelijk.
Een voordeel is wel dat mensen ze inleveren en ze meteen mogen worden verkocht tegen een niet al te gekke prijs. Heb er vandaag een paar gehaald voor maar 6 euro p/s!
j0enne
-
- 9606 messages
- 3775 votes
Dat was eerst ook al een keer, toen kwam ik diverse tweedehandse dvd's tegen die werden aangeboden voor €2.50. Toen had ik American Beauty, Iron Man, Pan's Labyrinth en nog een paar.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Dit is helaas alleen Blu-ray. Heb ook zat DVD's die ik anders wou meenemen om even te kijken hoeveel ik voor krijg. Maar dat komt misschien volgend jaar...
j0enne
-
- 9606 messages
- 3775 votes
Ah oké, en leuke titels zag ik die je hebt gepost voor €6.
En dat ze al gebruikt zijn zal me een worst wezen voor zo'n prijs.
Morgen maar eens richting de FRS. Gaat die actie morgen dus definitief in van 50% korting?
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Yup. Vandaag de banieren/posters klaargemaakt.
De Blu-ray's die ik daar heb gepost zijn inderdaad die 2de handse. Maarja, een schijfje staat niet zo makkelijk onder de krassen als de eigenaar ze netjes heeft behandeld.
j0enne
-
- 9606 messages
- 3775 votes
En eerlijk is eerlijk, de meeste films zijn bij de FRS al tweedehands aangezien de medewerkers ze daar toch gewoon mogen lenen? 
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
En eerlijk is eerlijk, de meeste films zijn bij de FRS al tweedehands aangezien de medewerkers ze daar toch gewoon mogen lenen?
Hell yeah 
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Niet alleen dat, de staat van vele films zijn vaak slecht... vol vingerafdrukken, vet, krassen en stof...
Daarnaast zijn vele hoesjes beschadigt door oude stickers en lange tijd in de winkel.
Altijd doodzonde.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Ik mag klanten niet dus lekker voor ze 
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Oh? Hoe dat? Krijg je vaak lastige?
Ik heb ook zo mijn set irritante klanten, maar ik help ze altijd zo goed mogelijk. Maar héél soms laat ik een ander collega zo'n klant verder helpen.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Die moet je eigenlijk juist heel vriendelijk behandelen. Is misschien even lastig maar 't werkt.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes

Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Waarom ga je dan in een winkel werken?
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ik kocht sowieso al niet veel meer in de FRS maar dit is wel de druppel. Dat werknemers de films op zich al mogen meenemen om thuis te kijken vind ik al volstrekt belachelijk maar dat er dan nog eens respectloos met de DVDs wordt omgegaan omdat je geen klanten mag..
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Ik kocht sowieso al niet veel meer in de FRS maar dit is wel de druppel. Dat werknemers de films op zich al mogen meenemen om thuis te kijken vind ik al volstrekt belachelijk maar dat er dan nog eens respectloos met de DVDs wordt omgegaan omdat je geen klanten mag..
Hou op man. Ga dit niet zo serieus nemen, in godsnaam 
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Ga dan ook niet zo 'stoer' lopen praten als je dit soort reacties niet kan verdragen.
Zonder klanten heb je geen werk meer.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Als overdrijven daadwerkelijk een vak zou zijn geweest dan slaagden jullie cum laude.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Dus wat? Werknemers mogen de films dan toch niet naar huis meenemen? En Minotaures overdrijft over de staat van de DVDs? Je kunt je er nu wel weer proberen uit te lullen maar dat heeft toch geen zin.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
maar dat er dan nog eens respectloos met de DVDs wordt omgegaan omdat je geen klanten mag..
Hier gaat het om. Is onzin.
Dat de medewerkers films / cd's mogen lenen daar mag je natuurlijk je eigen mening over hebben. Als ik iets koop wil ik zelf ook dat het nieuw is maar ik deed er wel rustig aan mee. Profiteren van het systeem, hypocriet en zelfbewust blablabla... Gaat mij er om dat je niet moet denken dat ik ooit opzettelijk iets aan een DVD heb beschadigd, dat heb ik uberhaupt nooit gedaan, omdat ik die uitspraak over klanten op tafel smeet.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Niet alleen dat, de staat van vele films zijn vaak slecht... vol vingerafdrukken, vet, krassen en stof...
Daarnaast zijn vele hoesjes beschadigt door oude stickers en lange tijd in de winkel.
Altijd doodzonde.
Dus dit is gewoon een ongelukkige samenloop van omstandigheden en je post was helemaal zo niet bedoeld zeker. Net zoals Nomak zegt: post niet van die 'stoere' dingen en kruip dan in je schulp omdat er reactie op komt.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
post niet van die 'stoere' dingen en kruip dan in je schulp omdat er reactie op komt.
Waarom zeg je dit? Ik wil voornamelijk constateren dat het mensen hier altijd zo goed lukt om van een mug een fucking olifant te maken.