- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Winkels en webshops
- Free Record Shop / Boekenvoordeel
Free Record Shop / Boekenvoordeel
j0enne
-
- 9606 messages
- 3775 votes
Vind 't gruwelijk jammer. De Free Record Shop was eigenlijk mijn favoriete winkel, ze hadden altijd wel een koopje of een dvd waar ik naar op zoek was. Nu er alleen nog maar recentere titels te halen zijn zul je mij er nog nauwelijks vinden ben ik bang, en die titels zullen ook niet al te goedkoop zijn gezien ze nog vrij recent zijn.
Mediamarkt is gewoon duurder, V&D is al helemaal belachelijk hoog met prijzen en de Bijenkorf heeft wel goede prijzen, alleen het assortiment is niet zo groot.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Ik dacht dat Mediamarkt ook zo'n zelfde soort formule ging toepassen? Ik zie het alsnog als de ondergang. Zodra we mobiele telefoons of zo moeten gaan aansmeren dan ben ik weg. Ze hebben mij nooit echt weten te overtuigen daar bij dat hoofdkantoor.
mjk87 (moderator films)
-
- 14515 messages
- 4513 votes
Mediamarkt is gewoon duurder, V&D is al helemaal belachelijk hoog met prijzen en de Bijenkorf heeft wel goede prijzen, alleen het assortiment is niet zo groot.
Hm, de Bijenkorf is Arnhem heeft gewoon materiaal van de Fame, best nog wel veel trouwens. Meer dan de gemiddelde FRS.
FRS in Apeldoorn is ook weinig meer, gigantische open ruimte in het midden en een beduidend kleiner assortiment. Plato was al verdwenen, enkel de Libris verkoopt nog af en toe wat (die hebben een kleine afdeling sinds Plato weg is). Binnenkort maar weer eens naar Concerto in Amsterdam.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Ik dacht dat Mediamarkt ook zo'n zelfde soort formule ging toepassen? Ik zie het alsnog als de ondergang. Zodra we mobiele telefoons of zo moeten gaan aansmeren dan ben ik weg. Ze hebben mij nooit echt weten te overtuigen daar bij dat hoofdkantoor.
Tot zover ik weet heeft de MM geen full facing systeem. Wat betreft dat Tele2 gebeuren, die hebben wij ook... en nu, naast het ophalen van je sim of mobiel, gaan we ook abo en telefoons verkopen. MAAR, van alle medewerkers bij t filiaal waar ik werk heeft maar 1 zo'n training gehad. Dus als die gene er niet is en er komt een klant een abo afsluiten... GEEN IDEE hoe we dit op moeten lossen. Het is één tyfusbende wat t hoofdkantoor van maakt.
Ik heb ook aangekaart bij de sm dat mocht het uit de hand lopen met Tele2 en het meerendeels van de winkel wordt opgekocht door Tele2, waar je nix anders dan mobiels en abo's ziet hangen, neem ik mijn ontslag. De FRS medewerkers doen het omdat ze movies, games en music interessant vinden, geen telefoons. Anders was ik ook naar de T-Mobile geweest of te solliciteren.
Hk is een ster om vele dingen chaotisch en slordig te regelen.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Zo, gelijk een hele stapel films opzij gelegd tot de actie wat beter wordt qua korting. Ik koop ze gewoon wanneer het 2 halen 1 betalen wordt 
j0enne
-
- 9606 messages
- 3775 votes
Zo, gelijk een hele stapel films opzij gelegd tot de actie wat beter wordt qua korting. Ik koop ze gewoon wanneer het 2 halen 1 betalen wordt
kimberlyVD
-
- 5946 messages
- 1567 votes
Dat ken ik van ergens... En bij FRS lukt me dat meestal wel maar bij mediamarkt moet ik helaas telkens weer op zoek gaan. 
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
2 halen 1 betalen gaat na een tijdje in ja. Het is nu 3 = 2 en dit willen ze wel nog zo'n maand of 2 houden, maar na een tijdje komen ze met 2 = 1 en als laatst 50% korting. Actie loopt tot eind juni, dus ik gok dat begin juni de 50% korting is en 1 maand daarvoor de 2=1.
Beste wat je nu kan doen is, dat is áls je een beetje op de centen wilt letten en het zo goedkoop mogelijk wilt houden, is gebruik maken van de 3=2. Want niet alle producten worden weer bijgeleverd.
Als je een titel die je graag wilt hebben ziet met een geel sticker en het is 't laatste, neem het dan mee!
j0enne
-
- 9606 messages
- 3775 votes
Ik heb d'r een aantal op 't oog. Macabre (€10), The Dictator, steelbook (€15) en Livide (€12,50) bijvoorbeeld. Probleem is echter dat d'r geen (goede/leuke) dvd's/blur-rays van precies dezelfde prijs liggen.
En om nou voor een dvd meer dan een tientje te gaan betalen vind ik nog steeds te duur.
Maar als dat nu 2 halen, 1 betalen wordt is 't natuurlijk een koopje! 
Maar zoals je al zegt, hoe langer je wacht, des te meer kans dat er alleen nog maar rommel ligt waarin nauwelijks iemand geïnteresseerd is.
Da's dus de gok! 
mister blonde
-
- 12694 messages
- 5827 votes
Iemand die er werkt weet wellicht het antwoord (?)
Ik vind die 2 voor 20 duo actie voor nieuwe releases wel interessant, maar natuurlijk moeten er wel twee titels zijn die aanspreken. Is dit een blijvende actie en vooral gaat het aanbod hierin variëren (of nog beter wordt het regelmatig aangevuld met nieuwe releases)? Of blijft het voorlopig bij die 8 titels (geloof ik) die er nu in zitten. Ik wil bijvoorbeeld best graag Killer Joe hebben voor 10 euro, maar dan moet ik er wel nog een film bij vinden.
lars-pixar
-
- 1460 messages
- 3942 votes
2 halen 1 betalen gaat na een tijdje in ja. Het is nu 3 = 2 en dit willen ze wel nog zo'n maand of 2 houden, maar na een tijdje komen ze met 2 = 1 en als laatst 50% korting. Actie loopt tot eind juni, dus ik gok dat begin juni de 50% korting is en 1 maand daarvoor de 2=1.
Wat ik er van begreep is dat ze ook kijken naar de schappen, en als ze vol zitten zouden ze de actie van 2+1 gratis nog een tijdje houden en al zouden de schappen leger zijn zouden ze de actie van 1+1 gratis activeren.
En anders zou de actie gewoon vanaf 14 April beginnen?
lars-pixar
-
- 1460 messages
- 3942 votes
Iemand die er werkt weet wellicht het antwoord (?)
Ik vind die 2 voor 20 duo actie voor nieuwe releases wel interessant, maar natuurlijk moeten er wel twee titels zijn die aanspreken. Is dit een blijvende actie en vooral gaat het aanbod hierin variëren (of nog beter wordt het regelmatig aangevuld met nieuwe releases)? Of blijft het voorlopig bij die 8 titels (geloof ik) die er nu in zitten. Ik wil bijvoorbeeld best graag Killer Joe hebben voor 10 euro, maar dan moet ik er wel nog een film bij vinden.
De actie van Eone Entertainment zal vast wel een keertje aflopen.
En alle release dvd’s die dan nog er bij zouden komen, staan op het kartonnen reclame bord met de aangevende release datum er onder.
En of ze er daarna nog mee door gaan weet ik niet, de titels die er nu onder andere staan zijn ‘Silent Hill 2, Stolen, Looper en nog meer!
Sasja
-
- 1338 messages
- 120 votes
Misschien dat het aan mij ligt, maar kan het zijn dat bepaalde titels in de 2+1 actie omhoog zijn gegaan in prijs door deze actie? Was er namelijk vanochtend en ik zag The Amazing Spider-man 2D Bluray liggen voor 25 €. Ik kan me niet herrinneren dat deze ooit zoveel heeft gekost bij FRS, behalve dan de 3D versie.
j0enne
-
- 9606 messages
- 3775 votes
Ik zag trouwens gister weer een nieuwe actie liggen. 3 blu-rays voor €25 met titels als Avatar, The Darkest Hour, X-Men: First Class en nog een aantal.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Misschien dat het aan mij ligt, maar kan het zijn dat bepaalde titels in de 2+1 actie omhoog zijn gegaan in prijs door deze actie? Was er namelijk vanochtend en ik zag The Amazing Spider-man 2D Bluray liggen voor 25 €. Ik kan me niet herrinneren dat deze ooit zoveel heeft gekost bij FRS, behalve dan de 3D versie.
Sommige dingen zijn inderdaad een paar euro's duurder geworden.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Ja hoor, morgen 1+1 gratis.. mijn stapel van +/- 18 films neem ik mee voor de prijs van 9 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Geldt die actie ook online, of alleen in de winkels?
kimberlyVD
-
- 5946 messages
- 1567 votes
Dus vandaag is het nog gewoon 2de aan halve prijs en pas vanaf morgen 1+1 gratis?
Ook in België?
j0enne
-
- 9606 messages
- 3775 votes
Ja hoor, morgen 1+1 gratis.. mijn stapel van +/- 18 films neem ik mee voor de prijs van 9
j0enne
-
- 9606 messages
- 3775 votes
Op Facebook staat trouwens dat die actie vandaag al in gaat?
Maar zal wel weer aan 't filiaal liggen zeker.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
15-04 is de dag dat het ingaat: maandag dus. Sorry, mijn post was inderdaad op de 15e... Het is dus vanaf VANDAAG.
En het geldt ALLEEN in winkels.
lars-pixar
-
- 1460 messages
- 3942 votes
15-04 is de dag dat het ingaat: maandag dus. Sorry, mijn post was inderdaad op de 15e... Het is dus vanaf VANDAAG.
En het geldt ALLEEN in winkels.
In ons filiaal moesten we de actie handmatig toepassen, en bij het zien van het freenews werd dit ook vermeld, later nog eens te proberen via de actie kaart.
Verder hebben wij de actie ook vandaag gepresenteerd met het mooie poster martiaal!
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Klopt. Ja, dan hebben jullie het goed gedaan.
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5071 votes
mjk87 (moderator films)
-
- 14515 messages
- 4513 votes
Pfft. Ach ja, dat werd eens tijd, FRS was minder en minder aan het worden. Ik hoop in ieder geval dat iedereen die lekker alles downloadt hier heel gelukkig van wordt. Want daar zin ze toch op uit 
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Laat ik het zo zeggen: volgens de regio-manager en andere kantoorlui klopt dit niet. Het zou mij niks verbazen als ze beter weten, maar het zou me ook niks verbazen dat het faillissement niet klopt. In wat voor uitkomst: het zou me helemaal niks verbazen.
j0enne
-
- 9606 messages
- 3775 votes
Ik zou 't verschrikkelijk jammer vinden. Blijft toch een winkel waar ik graag kom die vaak interessante acties heeft.
Al zou 't over een paar maanden wel minder worden aangezien ze blijkbaar dan alleen nog maar nieuwe titels hebben.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Hangt per filiaal af hoeveel oude/nieuwere titels in de 1+1 hebben. Er zijn filialen die om extra voorraad vragen en het ook krijgen, want er staat zat voorraad in de opslag. Het hangt gewoon af van de manager/personeel of ze het initiatief nemen om te vragen naar meer voorraad.
Ik ga binnenkort (ws. morgen) al naar een ander filiaal om toch nog ff te kijken of er niks interessants tussen zit.