• 178.094 movies
  • 12.213 shows
  • 33.984 seasons
  • 647.094 actors
  • 9.372.862 votes
Profile

Free Record Shop / Boekenvoordeel

Rame

• 70 messages
  • 26 votes

Alle Disney Blu-Ray's en DVD's zitten nu in de actie ''2 halen, 1 betalen''.

daviddoelen

• 663 messages
  • 6589 votes

Rame wrote:

Alle Disney Blu-Ray's en DVD's zitten nu in de actie ''2 halen, 1 betalen''.

Freerecordshop heeft meer titels die deel uitmaken van deze actie dan Bol.com. Ik heb Sleeping Beauty en Wall-E besteld bij de FRS en bij Bol.com Toy Story 1 en 2, Pinokkio en Dumbo. Hopelijk worden ze allemaal geleverd met sleeve.

Rame

• 70 messages
  • 26 votes

Heerlijke uitverkoop bezig op de site. Vooral veel films.

Fikret8

• 6170 messages
  • 4233 votes

De meeste Disney's en Pixar's worden voor 20 euro aangeboden, met de ''2 halen, 1 betalen'' aktie is de prijs nog altijd hoog. Kun je ze beter van mensen via moviemeter, marktplaats of andere platforms overnemen. Dan ben je 9 van de 10 keer goedkoper uit.

Sasja

• 1338 messages
  • 120 votes

Er is weer een grote uitverkoop bij FRS.nl, meer dan 500 titels in de aanbieding

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Nu bij de Lijnbaan in Rotterdam tientallen filmhuis films voor 2,50 euro. Films van onder meer Visconti, Fellini etc. Ik had er waarschijnlijk wel 60 kunnen meenemen....

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

Genoeg films bij Boekenvoordeel gezien die bijna niks kosten. 3 voor 4,95 (1,99 los) o.a. 16 Blocks, Around the World in 80 Days (2004) en Intimate Enemies.

Nog genoeg 1,99 los gezien, bijvoorbeeld House of Wax. Hier meer titels voor scherpe prijzen. Helaas biedt de website nog lang niet alle titels. Het is dus een aanrader om langs Boekenvoordeel te gaan.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

Vanaf vandaag zijn ALLE films en muziek-CD's met een ronde prijs in de opruiming. Welk titels het om gaat is afhankelijk wat een filiaal als ronde prijzen nog heeft.

DVD's, Blu-ray's en CD's van bijv. 1,00 - 2,50 - 5,00 - 10,00 - 15,00 - 20,00 - etc. Zijn te koop met 50% korting.

Als voorbeeld de Underworld-trilogy op Blu-ray: van 30,00 is die nu 15,00

Films van Van Damme zoals The Shepherd: Border Patrol, Second in Command en Knock Off voor 1,25 per stuk.

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

Uitverkoop op de site van FRS.

Ik heb in ieder geval Romanzo Criminale (8dvd) voor €15 en De 10 Beste Misdaad Films voor €13 besteld!

1 No Country For Old Men

2 Untouchables

3 The Score

4 The Italian Job

5 Manchurian Candidate

6 Chinatown

7 Shaft

8 Godfather 1

9 Godfather 2

10 Godfather 3

Sasja

• 1338 messages
  • 120 votes

hmm, ik zag het ook idd, maar ik kan niet meer op de site kijken en daarvoor was de site al slow

wel weet ik dat er ook een knaken bak is waar alles 2,50m is

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Dit komt er te staan als ik op de site wil.

Transmission problems prevent your transaction from being processed correctly. The administrator has been notified by the system. Please try again soon.

edit:

en nu dit:

Onze excuses, maar de link waar u op geklikt heeft kan (op dit moment) niet getoond worden. Onze servicedesk is reeds op de hoogte van dit probleem en zal dit zo snel mogelijk oplossen. U kunt op deze link klikken om het opnieuw te proberen. Onze excuses voor dit ongemak.

GinolaEHV

• 2127 messages
  • 2611 votes

Had ik gisterenavond ook. Doet het nu weer.

Maar uit al die aanbiedingen heb ik (voor mij) maar 2 leuke dvd's kunnen halen.

Sasja

• 1338 messages
  • 120 votes

ik 2 blu's Rambo 2 en rambo 3 voor in totaal bij elkaar 13 euro

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Er is nu zelfs een magere 75 % korting op alle dvd's met een rode cirkel...

Deze gekocht:

Gladiatorerna (1969) 62 cent

Ningen no Jôken III (1961) 1,25

Beautiful Boxer (2003) 1,25

Dodoiyuheui Peurojekteu, Peojeul (2006) 62 cent

Nunta Mută (2008) 1,50

The X-Files - seizoen 4 2,50

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Ook nog de Elements of Nature dvd collectie gekocht voor 3,75.

Deze box bevat

Microcosmos: Le Peuple de l'Herbe (1996)

Genesis (2004)

Deep Blue (2003)

Peuple Migrateur, Le (2001)

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

Goeie aanbieding inderdaad.

Afgelopen 2 dagen heb ik 3 Blu-ray's gekocht.

- Underworld trilogy voor 7,50

- You Don't Mess with the Zohan voor 2,50

- Doomsday voor 2,50

Gelukkig zal de manager vragen of we meer uitverkoop Blu-ray's krijgen. Want ik heb gehoord dat er tegen de 60 titels voor de Blu-ray 75% korting zijn. Ik denk dat ik er nog wel een stuk of 5 leuke titels uit kan halen.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Is die aanbieding alleen in de winkels of ook online?

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Alleen in de winkel, verschilt ook per winkel.

Zelf de Special Edition (BD) van The Wizard of OZ, Room en Taste of Blood mee kunnen nemen.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

ALLE ronde prijzen wat betreft muziek CD's/DVD's, Blu-ray's/DVD's...

Je moet het maar treffen om iets interessants te vinden, want tot zover ik het weet zit er alleen maar nog rotzooi in (vrijwel onbekende D-films, zeg maar).

Sasja

• 1338 messages
  • 120 votes

niet alle ronde prijzen toch? bij de FRS hier hing voor vorige week nog een poster dat het ging om producten met een rode stip op de sticker

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

Alle muziek CD's/DVD's, speelfilm DVD's/Blu-ray's met ronde prijzen horen bij het actie. Zou je heel toevallig een TV-serie die je wilt van bijv. 10 euro vinden zonder stip, laat je het gewoon scannen bij de kassa. De kans dat medewerkers ronde prijzen over het hoofd zien om een stip op te zetten is best groot.

Zo waren er nog 60+ Blu-ray's uit de 2 voor 20 bak gehaald omdat ze een ronde prijs hadden.

Sasja

• 1338 messages
  • 120 votes

dus in andere woorden: gewoon proberen als ik een dvd of bluray met ronde prijs zonder stip vind?

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Ik heb ondervonden dat een 5 euro sticker dvd niet geldig is als er onderaan nog een witte vierkante zit met 4,99 euro.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

Nee, maar een 5 euro (rood of blauwe sticker) op een product wat niet rond is hoort niet. Helaas doen sommige filialen dat wel.

@ Sasja

Als je een prijssticker (wit, met barcode dat altijd rechtsonder een product is geplakt) rond is en je er geen rode stip staat, kan je nog informeren bij de kassa of ze het misschien over het hoofd hebben gezien.

Het zal er wel bij horen hoor, maar dat de medewerkers het rode stip zijn vergeten of gewoon over het hoofd hebben gezien.

Sasja

• 1338 messages
  • 120 votes

nou ik heb vanmiddag wel meegemaakt met een cd met een prijs van 5 euro en een rode stip dat die op de bon stond voor 6,99 zonder korting, maar oke ik kan deze week nog een keer kijken, iig bedankt voor kje uitleg

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

Je hebt gewoon 6,99 voor een CD - die je met een prijssticker van 5 euro (waar er nog 75% korting overheen gaat) betaald? Wat snugger dat ze het ook niet veranderen ofzo.

Al is de CD qua prijs omhoog, je staat in je recht om te betalen wat het sticker aangeeft. Zo kom ik ook genoeg films en CD's tegen die gewoon gestegen zijn qua prijs. Ik verander het gewoon naar de prijs wat op het stickertje staat en mocht een product juist lager zijn, is het voor de klant lekker meegenomen.

Gewoon teruggaan met het betreffende CD'tje en als je nog alle prijsstickers op hebt zou dat beter zijn + je bon, want het is gewoon een verschil van 5,74. Dat hoor je gewoon terug te krijgen.

Sasja

• 1338 messages
  • 120 votes

Minotaures wrote:

Je hebt gewoon 6,99 voor een CD - die je met een prijssticker van 5 euro (waar er nog 75% korting overheen gaat) betaald? Wat snugger dat ze het ook niet veranderen ofzo.

Al is de CD qua prijs omhoog, je staat in je recht om te betalen wat het sticker aangeeft. Zo kom ik ook genoeg films en CD's tegen die gewoon gestegen zijn qua prijs. Ik verander het gewoon naar de prijs wat op het stickertje staat en mocht een product juist lager zijn, is het voor de klant lekker meegenomen.

Gewoon teruggaan met het betreffende CD'tje en als je nog alle prijsstickers op hebt zou dat beter zijn + je bon, want het is gewoon een verschil van 5,74. Dat hoor je gewoon terug te krijgen.

Weet ik, ik was ook gisteren meteen teruggegaan en ik heb het teveel betaalde bedrag ook gewoon teruggekregen. Niet dat 6,99 veel is voor een cd, maar het gaat om het principe. Ik denk dat het gewoon niet in de computer verwerkt was. Maarja misschien als ik er morgen weer heen ga en hetgeen probeer wat jij zei dat je ook wel idd gelijk hebt. Een aantal jaar geleden had ik namelijk ook toen seizoen 5 van lost uitkwam zat er een stickertje op van 19,99 ipv 54,99

maxroelofs

• 2838 messages
  • 1659 votes

Free record shop uitverkoop!

liggen veel films voor 2. 50 o.a. reservoir dogs.

ATAK07

• 11 messages
  • 161 votes

klopt heb net leon voor 2.50 gekocht... mooi prijsje voor een goede film

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

(afbeelding)

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.