• 178.096 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.148 actors
  • 9.373.069 votes
Profile

Free Record Shop / Boekenvoordeel

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

En wat is die 10% nou als je incl. verzendkosten alsnog meer kwijt bent dan in de winkel.

Er zijn ws. titels die alleen verkrijgbaar zijn op internet, maar toch...

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Ik zie net dat de Back to the Future trilogie ook 5 euro duurder is geworden.

En dan geven ze zogezegd 10% korting. Dit is gewoon puur bedrog!

Sasja

• 1338 messages
  • 120 votes

nou, ik heb the back to the future trilogy een paar weken geleden ge preorderd en toen was deze 49.99 (en nog eens 10% korting op films enzo)nu is deze 69.99

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Ik heb het over de dvd versie.

Enkele dagen geleden was die te koop voor 15 euro, en nu men 10% korting geeft kost die ineens 20 euro. Dat noem ik geen korting.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Zij bevestigt jouw punt juist, maar dan met betrekking tot de blu-ray versie.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Nomak wrote:

Ik heb het over de dvd versie.

Enkele dagen geleden was die te koop voor 15 euro, en nu men 10% korting geeft kost die ineens 20 euro. Dat noem ik geen korting.

Bij Bol.com is het ook € 19,99, bij proxis.be € 15,99 en bij mediadis.com

slechts € 14,50.

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Zo werkt 80% van de detailhandel. Knap dat dit opgemerkt wordt

Nooit over die supermarkt actie's gehoord die met allerlei foefje's zoals eerst de prijzen een paar cent verhogen om daarna met afbraakprijzen te komen? Of de inhoud van een zakje te verminderen?

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

aantal dagen geleden was ff langsgekomen Jordy van Loon om een dvd'tje te kopen... en vandaag - de dag dat ik niet in mijn werkfiliaal stond - was dhr. van Breukhoven langsgeweest

voor de rest is er veel korting - tot zeker 40 - Het wordt dus opruimen in alle filialen

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

De Jean-Luc Godard box, die op de website zo'n 60 euro is, ligt weer bij FRS Binnenwegplein (Rotterdam) voor 25 euro! Het lijkt er op dat ze af en toe even gek doen, terwijl deze bij andere vestigingen of voor de normale prijs ligt, of alle films los voor 5 euro per stuk. Prima box, met 11 speelfilms en een documentaire schijfje.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

Vanaf vandaag is er een actie gericht op Blu-rays. Verschillende titels voor 12,99. En voor 3 titels betaal je 30 euro!

Heb nog ff een kijkje genomen en er zaten best wel leuke tussen, o.a. Inglourious Basterds, Léon en Fast & Furious. Zodra mijn salaris binnen is, zal ik er zeker gebruik van maken.

mister blonde

• 12694 messages
  • 5828 votes

Die Godardbox zie ik overal voor een soortgelijke prijs hoor. Deze Louis de Funes box: bol.com | Harold Lloyd - Collection, Harold Lloyd & Harold Lloyd | Dvd Of Harol Lloyd box bol.com | Harold Lloyd - Collection, Harold Lloyd & Harold Lloyd | Dvd is bij de FRS slechts 20 euro en volgens mij bij de bijenkorf zijn alle genoemde boxen ook goedkoop te krijgen.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Nomak wrote:

The Toxic Avenger was enkele dagen geleden nog 4,99 en nu ineens 9,99.

Ondertussen al 10,99.

Poepgezicht

• 298 messages
  • 1247 votes

Ik heb zo'n gratis lot gekregen bij een aankoop, maar dan moet je meteen zo'n machtiging invullen dat je elke maand 10,50 betaald. Lekker slim van ze.

Sasja

• 1338 messages
  • 120 votes

Nu dit weekend 10% korting op alles

Brix

• 19677 messages
  • 5114 votes

Zojuist kreeg ik een bericht binnen van Mediadis:

Mediadis wordt FreeRecordShop.be:

-10% gedurende 6 maanden

Beste klant, partner,

Met deze laatste mail willen wij u op de hoogte brengen dat uw webshop Mediadis.com verandert in FreeRecordshop.be. Alle lopende Mediadis bestellingen worden gewoon afgehandeld.

Houders van een coupon of kortingsbon van Mediadis worden verzocht contact op te nemen met onze klantendienst via [email protected].

Om u nog steeds een uitgebreid assortiment aan DVD, Blu-Ray, CD en games aan te bieden, kan u vanaf nu terecht op de website van Free Record Shop, waar u kan kiezen uit meer dan 350.000 entertainmentproducten.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

In januari had Free Record Shop Mediadis al overgenomen:

Free Record Shop nieuwe eigenaar Mediadis.com - twinklemagazine.nl

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Deze ochtend daarover een mail gekregen:

Mediadis wordt FreeRecordShop.be:

-10% gedurende 6 maanden

Beste klant, partner,

Met deze laatste mail willen wij u op de hoogte brengen dat uw webshop Mediadis.com verandert in FreeRecordshop.be. Alle lopende Mediadis bestellingen worden gewoon afgehandeld.

Houders van een coupon of kortingsbon van Mediadis worden verzocht contact op te nemen met onze klantendienst via [email protected].

Om u nog steeds een uitgebreid assortiment aan DVD, Blu-Ray, CD en games aan te bieden, kan u vanaf nu terecht op de website van Free Record Shop, waar u kan kiezen uit meer dan 350.000 entertainmentproducten.

Als dank voor het jarenlange vertrouwen, kan u profiteren van een verwelkomingsaanbod. Als klant van Mediadis.com kan u genieten van een uitzonderlijke korting* van 10% op al uw aankopen via FreeRecordShop.be!

Klik hier om u in te schrijven en te genieten van deze korting!

We danken jullie voor het jarenlange vertrouwen en wensen u veel shopplezier FreeRecordShop.be!

Met vriendelijke groet,

Mediadis.com & FreeRecordShop.be

samijo

• 151 messages
  • 358 votes

Sasja wrote:

nou, ik heb the back to the future trilogy een paar weken geleden ge preorderd en toen was deze 49.99 (en nog eens 10% korting op films enzo)nu is deze 69.99

misschien moeten jullie af en toe ook kijken bij ebay.co.uk

heb zojuist gekeken en voor deze set kun je vanaf 20pond inc verzend! en dat is voor een nieuwe.

enige probleem is dan heb je geen ondertitling in het nederlands soms.

ik koop bijna al mijn dvd's daar of op www.hmv.co.uk maar die sturen alleen naar engeland dus je moet wel iemand weten die kan het naar je toe sturen.

ik vind frs geen leuk plek om te zoeken en trouwens net had mijn man kickass daar besteld omdat je een gratis tshirt zou krijgen. dat heeft hij nooit gehad.

Sasja

• 1338 messages
  • 120 votes

oh daar kom ik ook weleens, ik had al een keer een bluray voor bijna de helft goedkoper terwijl de film hier in NL net uit was

samijo

• 151 messages
  • 358 votes

ja, dat is zo, hebben wij heel vaak! vooral op de hmv site.

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Net een Alain Delox box gekocht voor 10 euro bij FRS Binnenwegplein (Rotterdam). De box bevat de 7 films: Le Cercle Rouge, Adieu L'Ami, L'Homme Presse, Les Seins de Glace, Traitement de Choc, Mr Klein en Un Flic.

magnifique

• 206 messages
  • 0 votes

Free Record Shop

Romanzo Criminale (box) is opeens stuk duurder vlak voor de feestdagen

€ 5 er boven op:

van € 29,99 naar € 34,99

Dan wacht ik nog wel even tot ie straks in januari of februari goedkoper is bij een andere winkel

magnifique

• 206 messages
  • 0 votes

neo wrote:

Net een Alain Delox box gekocht voor 10 euro bij FRS Binnenwegplein (Rotterdam). De box bevat de 7 films: Le Cercle Rouge, Adieu L'Ami, L'Homme Presse, Les Seins de Glace, Traitement de Choc, Mr Klein en Un Flic.

Mooie box !

Lagen/stonden er nog meer?

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Ik hoorde dat ze er eerder al eentje hadden verkocht. Het lijkt mij logisch dat ze wel een paar boxen in het magazijn hebben liggen en er steeds weer eentje neerleggen. Gewoon even geregeld langsgaan, of het vragen aan een medewerker.

magnifique

• 206 messages
  • 0 votes

Okay, bedankt voor de info.

Ik ga zometeen even langs.

magnifique

• 206 messages
  • 0 votes

@ neo

ik heb de box, op Zuidplein hadden ze er nog 1.

Voordat ik naar de stad had ik even gebeld...vandaar.

j0enne

• 9607 messages
  • 3775 votes

En ja hoor, weer zo'n truc ontdekt.

Bij de 2+1 gratis, eerst stonden daar nog Un Prophete (Special Edition) en Nightmare Before Christmas (Collector's Edition) bij voor allebei een tientje, vervolgens hebben ze die allebei opgehoogd naar €16 en €17 en zijn ze plotseling weg gehaald uit de 2+1 gratis.

Balen zeg.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Leuke blu ray aanbiedingen hebben ze momenteel. Veel titels voor 7,99. Zoals bijvoorbeeld Léon en Eden Lake.

Musicer

• 614 messages
  • 652 votes

Vind het wel lollig hoe ze trucjes blijven verzinnen

Voor de release van Harry Potter 7.1 kun je nu exclusief de blu-ray krijgen aan de prijs van de DVD... alleen is €24,95 duidelijk niet de standaardprijs voor een DVD, wel van een blu-ray

Eigenlijk maken ze dus tijdelijk zo'n 8 euro winst op de DVD.

RDtv

• 31 messages
  • 67 votes

Musicer wrote:

Vind het wel lollig hoe ze trucjes blijven verzinnen

Voor de release van Harry Potter 7.1 kun je nu exclusief de blu-ray krijgen aan de prijs van de DVD... alleen is €24,95 duidelijk niet de standaardprijs voor een DVD, wel van een blu-ray

Eigenlijk maken ze dus tijdelijk zo'n 8 euro winst op de DVD.

Zie je vaker. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat iemand nu al de dvd gaat bestellen. Een week voor de release betaal je vaak de laagste prijs.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.