- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Winkels en webshops
- Free Record Shop / Boekenvoordeel
Free Record Shop / Boekenvoordeel
Timmy757
-
- 3365 messages
- 598 votes
Heb alleen maar ervaringen in de winkels zelf van Free Recordshop en vaak zijn de doosjes in de winkels al best wel beschadigd, maar hoe zit dat online ? Krijg je je dvd wel netjes gesealed thuisgestuurd ?
Musicer
-
- 614 messages
- 652 votes
Bij mij zijn ze altijd mooi ingepakt aangekomen, met de plastic folie/seal er idd nog rond. Maar als je zelf een doosje uitzoekt in de winkel ben er natuurlijk altijd zekerder van dat het niet beschadigd is dan wanneer je het online koopt. 
Maar ik heb op dat vlak tot nu toe geen enkel probleem gehad met FRS online. Enkel bij de boxset van The Godfather (kartonnen doosje), waarbij de zijkant een beetje geplooid is. Maar dat kan evengoed onderweg gebeurd zijn, kartonnen doosjes zijn sowieso al gevoeliger en met die postverdeelcentra weet je nooit hoe je pakketje behandeld wordt.
Timmy757
-
- 3365 messages
- 598 votes
Bij mij zijn ze altijd mooi ingepakt aangekomen, met de plastic folie/seal er idd nog rond. Maar als je zelf een doosje uitzoekt in de winkel ben er natuurlijk altijd zekerder van dat het niet beschadigd is dan wanneer je het online koopt. 
Maar ik heb op dat vlak tot nu toe geen enkel probleem gehad met FRS online. Enkel bij de boxset van The Godfather (kartonnen doosje), waarbij de zijkant een beetje geplooid is. Maar dat kan evengoed onderweg gebeurd zijn, kartonnen doosjes zijn sowieso al gevoeliger en met die postverdeelcentra weet je nooit hoe je pakketje behandeld wordt.
Oke, bedankt! Dan ga ik het wel proberen
. Tis tenslotte ook weer geen wereldramp als het doosje iets beschadigd is
dat kan altijd gebeuren onderweg, maar als het maar niet van die afgeragde doosjes zijn zoals ze soms in de winkel hebben liggen.
Valt mij trouwens erg op dat FreeRecordshop wel zo een beetje de goedkoopste winkel begint te worden voor dvd's (hier in de buurt dan toch). Was laatst bij MediaMarkt maar de prijzen daar zijn over het algemeen hoger dan bij FRS en andere winkels.
Hobgoblin
-
- 22 messages
- 0 votes
Heb alleen maar ervaringen in de winkels zelf van Free Recordshop en vaak zijn de doosjes in de winkels al best wel beschadigd, maar hoe zit dat online ? Krijg je je dvd wel netjes gesealed thuisgestuurd ?
Heb zelf recentelijk nog een aantal DVD's besteld via http://www.freerecordshop.nl/ zelf. Gewoon netjes gesealed zonder problemen. Ik denk dat ze een aparte afdeling hebben voor de online sales en alles netjes opgeborgen zit om verstuurd te worden. Dus geen zorgen maken 
Ben van plan om binnenkort weer DVDboxen te besellen, maar ben nu aan het tijwfelen of ik het direct via de FRS moet doen of via Groupon met de kortingsbonnen die je weer bij de MediaMarkt kan verzilveren. Lets see, hep er nog geen ervaringen mee namelijk.
Nitrouz
-
- 433 messages
- 232 votes
Zojuist een bestelling online geplaatst, kijken of dit net zo goed bevalt als in de winkel kopen.. 
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Voor Kuifje-fans misschien interessant. Dubbeldvd met de 2 gespeelde films. En een box in de voetsporen van.
Maar nog veel meer andere boxen in de aanbieding.
Brix
-
- 19677 messages
- 5113 votes
Dank v.d. tip Dick. 
Die Kuifje films heb ik inmiddels al 3 x, maar nog niet met deze cover.
Die ga ik zeker halen.
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
De website heeft eindelijk een degelijk systeem om artikelen te sorteren. Waarom ze dat niet eerder hebben aangepakt is mij een raadsel... Enige nadeel is dat je nu een stuk minder artikelen per pagina kan zien. Volgens mij zelfs hetzelfde systeem als ECI.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Dat klopt, FRS heeft een samenwerkingsverband met ECI gesloten.
De site wordt sinds 12 januari geëxploiteerd door ECI.
Wat een goede zaak is, want ECI heeft een erg goede service en is doorgaans sneller dan BOL.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Goede zaak? De prijzen zijn zo hoog is wat, in de winkel ligt alles vele malen goedkoper.
Sasja
-
- 1338 messages
- 120 votes
misschien dat het kwa service erg goed is, maar de prijzen vallen heel erg tegen.
Voorbeeldje:
The Dark Knight | Blu-Ray | 7321906176570 - Freerecordshop
in de winkel staat de bluray bij de 2 voor 15 euro en op de site is het 32 euro
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Da´s wel de omgekeerde wereld inderdaad.
Normaal gesproken is het eerder andersom (vanwege personeelskosten, dure locaties).
Sasja
-
- 1338 messages
- 120 votes
ik heb wel vaker meegemaakt dat er prijsverschil is met een product, maar dat was dan meestal een paar euro verschil, bv in de winkel 14,99 en in de webshop misschien 12,99 (aanbiedingen uitgesloten), maar dit vind ik ook wel overdreven.
Alleen dit vond ik dan wel weer een koopje
Toy Story (2D+3D) | Blu-Ray | 8717418335793 - Freerecordshop
alleen al voor de extra's 
Japie Mol
-
- 354 messages
- 1995 votes
Waar is in godsnaam de 2 voor 15 actie gebleven? FRS viel altijd op door de mooie prijzen maar dit is werkelijk het andere uiterste.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Webwinkel is overgenomen door ECI, dus de winkelacties en prijzen gelden niet direct online. In de winkel is het overigens nog altijd het overgrote gedeelte 2=15 en nu ook 2+1 gratis.
Dreiecke
-
- 2768 messages
- 902 votes
Vandaag in Zoetermeer geweest en bij Boekenvoordeel in de opruiming gezien:
een bak met 2 voor 1 prijs, van 1,99 3,99, 5,99 6,99 dus voor de helft (per 2)
Titels van 1,99 (1 euro dus) bv Pulp Fiction, An American Werewolf in London, Three Kingdoms, Splice, Shanghai Kiss, Always, Macbeth, In Oranje en meer.
Voor 3,99 (2 euro dus) bv Dorian Gray, Drag me to Hell, Cherry Blossoms, Repo Man en meer
Verder heb ik het niet kunnen onthouden, een paar oorlogsfilms, SF en horror, enkele kinderfilms, drama, etc.
Er was ook bv een heel rek met 3 voor 9,95 met meer bekende titels en rekken met normale prijzen.
Weet niet of dit landelijk is.
melanostalgia
-
- 35 messages
- 42 votes
Ze hebben nu inderdaad een 'drie voor 4,95' en '3 voor 9,95' actie. Overzicht van de films staat op de website, alleen staan er een aantal flms niet tussen. Zo heb ik gekocht:
Drie voor 9,95: Drag me to hell, The Expandebles, Tucker & Dale vs Evil
Drie voor 4,95: Gangs of New York, Men who stare at goats, Luther
Losse prijzen waren 1,99 en 3,99
Ze hadden ook een blu-ray actie alleen ben ik vergeten wat het precies was (staat ook niet op de site, wellicht alleen in Arnhem?).
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Tijdelijke actie:
Gratis verzending bij besteding vanaf €12,50.
(t/m 24 maart)
Skycrawler
-
- 741 messages
- 0 votes
Ligt het aan mij of zijn de dvd's bij de Free Record Shop tegenwoordig weer duurder? Voor een nieuwe film vragen ze rustig 17 tot 20 euro. Je zou denken dat de prijs zou dalen met het groeiende aanbod van Blu-Ray dvd's in deze winkelketen.
Sasja
-
- 1338 messages
- 120 votes
nee de prijzen zijn zelfs 2 keer zo duur geworden. kijk maar naar de BR van The Dark knight, die zit op bijna 35 euro
ibendb
-
- 5037 messages
- 3218 votes
Ik heb niet meteen gemerkt dat de prijzen duurder zijn, maar het is dan ook een paar weken geleden dat ik nog eens is de frs ben geweest. Wat me wel is opgevallen is dat sommige acties (zoals 5 voor €10) al niet meer zijn.
Combustibility
-
- 1287 messages
- 345 votes
Ik koop ook zelf niets meer online bij de FRS website nadat ze overgenomen zijn door ECI (zie bericht van Jeroentjuhhhhh).
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ze zijn niet overgenomen door ECI; ze besteden de online activiteiten uit aan ECI.
Dat is een goede zaak, ECI heeft erg goede service.
j0enne
-
- 9607 messages
- 3775 votes
Ik heb d'r ook nooit meer besteld na die overname, daarvoor bestelde ik er met regelmaat.
Nu de prijzen op de site veel hoger zijn dan in de winkel is 't nutteloos...
Slecht dat ze ook die 2 voor €15 en 2 voor €20 niet toevoegen.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Ze zijn niet overgenomen door ECI; ze besteden de online activiteiten uit aan ECI.
. En we hebben tot nu toe meer problemen gehad met bestellingen dan voorheen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Oh spijtig. Ik bestel meestal bij ECI zelf, ik heb recentelijk geen bestellingen bij FRS gedaan.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Via ECI duurt het inderdaad niet zo lang, maar de overname verliep (verloopt) een beetje stroef.
Rame
-
- 70 messages
- 26 votes
Ik heb d'r ook nooit meer besteld na die overname, daarvoor bestelde ik er met regelmaat.
Nu de prijzen op de site veel hoger zijn dan in de winkel is 't nutteloos...
Slecht dat ze ook die 2 voor €15 en 2 voor €20 niet toevoegen.
Soms is de site juist goedkoper. Verschilt per product.
Wel jammer inderdaad dat de acties (2 voor €15 & 2 voor €20) weg zijn.