- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Winkels en webshops
- Free Record Shop / Boekenvoordeel
Free Record Shop / Boekenvoordeel
kimberlyVD
-
- 5946 messages
- 1567 votes
Mja toch staat het er, je moet maar eens kijken...
Raar hoor 
kimberlyVD
-
- 5946 messages
- 1567 votes
Ik vermoed dat dit een énorme fout is van FRS...
Maar ik ga gewoon onmiddelijk enkele titels bestellen hoor. 
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3085 votes
Uhm, vreemd inderdaad. De meeste titels die je noemt heb ik echter geen interesse voor. Op de NL FRS site zijn de prijzen wel 'normaal'.
®Tc
-
- 8212 messages
- 1087 votes
Magnolia 50 cent? Klopt niet dus
Toch wel 
Heb me wat besteld. Hopenlijk blijven de prijzen zo.
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Mja toch staat het er, je moet maar eens kijken...
doodah
-
- 1538 messages
- 1232 votes
Ja inderdaad, ik ben eens gaan kijken en vanilla sky stond weer aan 9.99 euro geprijst. Dus ik verwacht dat de anderen ook weer normaal geprijst staan.
Nu maar hopen dat degene die besteld hebben, hun dvd's aankrijgen zonder een extra factuur erbij.
Of mogen ze daar niets over zeggen, omdat het fout van henzelf is?
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3085 votes
Staat gewoon nog op 2,50 hoor. Je moet wel op FRS.be kijken hè.
kimberlyVD
-
- 5946 messages
- 1567 votes
Ja inderdaad, ik ben eens gaan kijken en vanilla sky stond weer aan 9.99 euro geprijst. Dus ik verwacht dat de anderen ook weer normaal geprijst staan.
Nu maar hopen dat degene die besteld hebben, hun dvd's aankrijgen zonder een extra factuur erbij.
Of mogen ze daar niets over zeggen, omdat het fout van henzelf is?
Tuurlijk mogen ze daar geen extra factuur voor aanrekenen.
Het is hun fout, niet die van ons he 
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Magnolia 50 cent? Klopt niet dus
Dit zijn vooral dvd's die beschadigd zijn door FRS-medewerkers. Zoals je weet zijn de meeste medewerkers niet echt betrouwbaar wanneer het aankomt op netheid en zorgvuldigheid, en nieuwe releases worden vaak mee naar huis genomen om te checken. Dan komt het nog wel eens voor dat er het één en ander beschadigd raakt, en deze dvd's en games komen dan in de koopjesbak terecht.
kimberlyVD
-
- 5946 messages
- 1567 votes
Dit zijn vooral dvd's die beschadigd zijn door FRS-medewerkers. Zoals je weet zijn de meeste medewerkers niet echt betrouwbaar wanneer het aankomt op netheid en zorgvuldigheid, en nieuwe releases worden vaak mee naar huis genomen om te checken. Dan komt het nog wel eens voor dat er het één en ander beschadigd raakt, en deze dvd's en games komen dan in de koopjesbak terecht.
Dat staat toch nergens vermeld op de site hoor...
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Dat staat toch nergens vermeld op de site hoor...
Kom op, als ze dit op de site zouden zetten dan verkopen ze niks meer. 
Ik zou zeggen, check de volgende keer wanneer je een goedkope cd/dvd/game koopt even de afspeelkant. Je zult zien dat in de meeste gevallen er niet erg netjes wordt omgesprongen met dat soort spullen.
kimberlyVD
-
- 5946 messages
- 1567 votes
Kom op, als ze dit op de site zouden zetten dan verkopen ze niks meer. 
Ik zou zeggen, check de volgende keer wanneer je een goedkope cd/dvd/game koopt even de afspeelkant. Je zult zien dat in de meeste gevallen er niet erg netjes wordt omgesprongen met dat soort spullen.
En dat mag zomaar? Volgens mij niet hoor.
Als ik dvd's bestel (én betaal) en er staat geen beschrijving bij dat ze niet meer in goede staat zijn, dan hoef ik die niet te aanvaarden.
Maar volgens mij was het echt gewoon een fout van FRS want nu is alles terug normaal. 
coinchantal
-
- 29 messages
- 83 votes
Ik heb voor het eerst een kleine bestelling gedaan online bij frs.nl en gekozen voor de optie acceptgirokaart. Krijg ik dan eerst die acceptgirokaart om te betalen of gelijk de dvds met de acceptgiro?
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3085 votes
Ik betaal altijd met ideal/paypal, dus weet het niet zeker natuurlijk, maar ik ga wel van het laatste uit eigenlijk.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Ik heb voor het eerst een kleine bestelling gedaan online bij frs.nl en gekozen voor de optie acceptgirokaart. Krijg ik dan eerst die acceptgirokaart om te betalen of gelijk de dvds met de acceptgiro?
Lijkt me dat je eerst die acceptgiro krijgt.
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Neuh, je krijgt de dvd's samen met de acceptgiro.
coinchantal
-
- 29 messages
- 83 votes
Heb het vandaag binnen gehad, dvds + acceptgiro.
hellboy.ray
-
- 2056 messages
- 2100 votes
bij afhalen in een filiaal...
hoe zit dat dan met betalen?
mijn ervaring met Boudisque was dat ik de bestelling
dan gewoon kon afrekenen in de winkel.
Bart Simpson
-
- 2153 messages
- 0 votes
Bij FRS mag je kiezen. Van te voren betalen, of betalen bij afhalen in de filiaal.
---
ALLEEN VANDAAG: 20% korting op tv-series!
Bij FRS!
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
En nu weer 34,99, bij Bol.com 
hellboy.ray
-
- 2056 messages
- 2100 votes
Bij FRS mag je kiezen. Van te voren betalen, of betalen bij afhalen in de filiaal.
---
ALLEEN VANDAAG: 20% korting op tv-series!
Bij FRS!
vreemd... kan wel afhalen in filiaal, maar ik moet
toch echt een betaalmethode kiezen en daar
kan ik de keuze van betalen bij afhalen niet vinden.
kimberlyVD
-
- 5946 messages
- 1567 votes
Betalen bij afhalen is allang niet meer mogelijk bij FRS...
Waarschijnlijk omdat er mensen waren die vanalles bestelde maar ze uiteindelijk niet kwamen halen...
hellboy.ray
-
- 2056 messages
- 2100 votes
Waarschijnlijk omdat er mensen waren die vanalles bestelde maar ze uiteindelijk niet kwamen halen...
dank je... eigenlijk wel zonde...
ik bestel echt alleen dingen die ik wil hebben,
maar ik ben (nog steeds) geen fan van internetbankieren
en creditcards.
Bart Simpson
-
- 2153 messages
- 0 votes
Ja, dat kan wel zo zijn. De laatste keer dat ik wat bestelde bij FRS en betaalde bij afhalen, is al een lange tijd terug.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Dat is inderdaad veranderd bij FRS. En ik kan hen niet eens ongelijk geven. Ik heb gehoord dat op sommige plaatsen tot 25% van de bestellingen gewoon niet afgehaald werden.
De onkosten die er daardoor gemaakt worden aan mankracht en manuren komen dan weer op de rekening van de andere kopers terecht.