Bol.com
serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
Die stickers zitten er toch sowieso op 
Die nieuwe van Universal zijn overigens echt een nachtmerrie. Worden op de bovenkant van de hoes geplakt en kunnen met geen mogelijkheid goed verwijderd worden. Verschrikkelijk!
P8rb
-
- 10773 messages
- 1820 votes
Naja omdat Bol altijd goede service heeft vervang ik het hoesje zelf wel. 
jaspertje3
-
- 578 messages
- 1466 votes
Die nieuwe van Universal zijn overigens echt een nachtmerrie. Worden op de bovenkant van de hoes geplakt en kunnen met geen mogelijkheid goed verwijderd worden. Verschrikkelijk!
Die groene "our choice" stickers ofzo bedoel je? Ja rotdingen, heb al stuk of zes hoesjes moeten vervangen 
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
The same here.. belachelijke stikkers.. kan je er niet af krijgen zonder het hoesje te slopen..
Als ze zonodig reclame willen maken steek er dan een foldertje in aan de binnen kant.. is de binnenkant van een dvd hoes ook voor gemaakt.. :S
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
Momenteel 3 = 2 aanbieding bij de Sony Deluxe Selections. Ik zou heel graag Lawrence of Arabia, Taxi Driver en Almost Fabous willen bestellen, maar twijfel over de 26 euro die ik dan moet betalen voor 3 films. Kan goedkoper volgens mij, maar dan heb je hier wel SE. Hoef niet perse hoor, maar is natuurlijk wel mooier he.
Ach ja, ik zie wel, nog genoeg tijd.
The same here.. belachelijke stikkers.. kan je er niet af krijgen zonder het hoesje te slopen..
Heb nog nooit problemen gehad met de stickers op de hoesjes van Bol.com. Altijd makkelijk eraf te halen.
Doen ze ook (bij mij dan
).
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Komt ook voor idd.. maar Our Favorites Youre Choice stikkers heb jeook bij bol..
Achmed
-
- 550 messages
- 0 votes
Die special collection stickers van Universal zijn makelijk te verwijderen. Eerst van de bovekand goed los maken zodat je zeker weet dat het niet aan het papier van de hoes zit. dan kan je hem van de zijkant in een ruk eraf halen (wel snel doen) als je het er langzaam afhaalt blijft er lijm zitten
Die van WB zijn gewoon klote !!!
Twiggertje
-
- 167 messages
- 453 votes
Ik erger me ook dood aan die kut stickers, ik heb gelukkig genoeg lege hoezen in voorraad. Maar ik ga de volgende keer toch mailen dat ze maar een neiuwe sturen.
jaspertje3
-
- 578 messages
- 1466 votes
Het zijn dan wel kutstickers, maar ik heb een tijdje terug een doos met 100 hoesjes gekocht voor 12 euro. Dus ik zit er niet echt mee. Ik ga dan ook echt niet zitten zeuren om een nieuw doosje bij Bol.com......
Lui (crew films)
-
- 3491 messages
- 11867 votes
die stickers zitten er echt bijna altijd op, gister had ik het weer.. het kost echt veel moeite om ze er af te halen
Twiggertje
-
- 167 messages
- 453 votes
Ik denk niet dat bol.com amaray hoezen stuurt, ik vind deze hoezen nog het best, zijn ook een stuk duurder.
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Ik vind dat bol.com altijd maar van die rothoezen stuurt. Simpele dingen...
Lui (crew films)
-
- 3491 messages
- 11867 votes
vind ik ook, zijn die slappe dingen.. maarja het zijn maar hoezen, ga ik me niet al te druk om maken verder
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Nou, ik vind het toch wel belangrijk dat de film in een mooie hoes zit. Ik ken de hoezen niet bij naam allemaal, maar de films van Columbia Tristar zitten vaak in een goed hoes vind ik.
Lui (crew films)
-
- 3491 messages
- 11867 votes
als je er flink voor betaald is het wel belangrijk dat ze ook in een dure hoes zitten ja, maar verder vind ik het niet echt belangrijk, ze staan toch maar in de kast
Criticism
-
- 3011 messages
- 1444 votes
Het nieuwe 2 voor de prijs van 1 Disney Live Action is redelijk misleidend, want ze gooien de prijzen van de dvd's wel met 10 euro omhoog
Gelukkig dat de dvd's toch niet de moeite waard zijn.
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Ook dit is een aanradertje. Al enkele malen bij besteld (geen dvd's maar cd's) en altijd perfect en snel geleverd.
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Inderdaad, ook bij mij altijd snel en in perfecte staat geleverd en ik heb er al best veel besteld de afgelopen 2.5 jaar.
Lui (crew films)
-
- 3491 messages
- 11867 votes
Inderdaad, ook bij mij altijd snel en in perfecte staat geleverd en ik heb er al best veel besteld de afgelopen 2.5 jaar.
heb er net weer een binnen van bol.com, ze zeker altijd lekker snel 
Criticism
-
- 3011 messages
- 1444 votes
Ik heb op dit moment 6 dvds in bestelling die inmiddels al een week te laat zijn. Ik wacht deze week nog af en dan ga ik ze mailen 
Lui (crew films)
-
- 3491 messages
- 11867 votes
dat heb ik ooit ook eens gehad, heeft bij mij een keer 2 maanden geduurd.
Criticism
-
- 3011 messages
- 1444 votes
dat heb ik ooit ook eens gehad, heeft bij mij een keer 2 maanden geduurd.
Mijn ervaring luid dat als je 'Voor 21:00 besteld morgen in huis' bestelling hebt dat het dan prima gaat, maar zo gauw je een langere levertijd hebt gaat het fout. Dit is bij mij de 2de keer van de 2 bestellingen met een langere levertijd, dat hij te laat is.
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Bij mij zijn ook de langere levertijden altijd op tijd geweest.
Twiggertje
-
- 167 messages
- 453 votes
Ik had voige week Centennial besteld bij bol en levertijd was 2 tot 4 dagen maar de dag erna had ik 'm al. Ik heb dit vaker meegemaakt dat de levertijd bv 1 week was en dat ik die 1 of 2 dagen later al had. Maar ik heb ook al 's een dvd besteld die ik binnen 24 uur binnen zou hebben maar pas 2 dagen later kwam.
De prijs van Centennial was eerst €65 een dag later €55, ik heb toen snel geanuleerd en opnieuw besteld.
Wat ook raar is dat die nu weer €5 duurder is geworden, adviesprijs is nu €62 en bol prijs is nu €59, toch vreemd allemaal maar ja ik heb hem nog goedkoper kunnen krijgen gelukkig
Ik heb al heel wat dvd's besteld bij bol de afgelopen jaren en ben zeer tevreden.
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8280 votes
Maar ik heb ook al 's een dvd besteld die ik binnen 24 uur binnen zou hebben maar pas 2 dagen later kwam.
Bij mij is dit altijd nog goed gegaan! Ze zouden eigenlijk korting moeten geven als het i.p.v. 24 uur meer dan een week wordt.
Wat ik raar vind bij BOL is het 'wachten met verzending tot alle items er zijn'. Waarom zou je dat in Godesnaam aanvinken???? Zeker als je b.v. 2 dvd's hebt besteld die binnen 24 uur op je deurmat zouden moeten liggen en 1 dvd waar twee weken voor staat!
BOL bespaart verzendkosten en vooral verpakkingskosten; waarom de klant dan niet een voordeeltje gunnen??? Waar is het voordeel voor de klant (behalve dan dat die zich milieubewust kan voelen
)?
Twiggertje
-
- 167 messages
- 453 votes
Wat ik raar vind bij BOL is het 'wachten met verzending tot alle items er zijn'. Waarom zou je dat in Godesnaam aanvinken???? Zeker als je b.v. 2 dvd's hebt besteld die binnen 24 uur op je deurmat zouden moeten liggen en 1 dvd waar twee weken voor staat!
BOL bespaart verzendkosten en vooral verpakkingskosten; waarom de klant dan niet een voordeeltje gunnen??? Waar is het voordeel voor de klant (behalve dan dat die zich milieubewust kan voelen
)?
Lui (crew films)
-
- 3491 messages
- 11867 votes
Mijn ervaring luid dat als je 'Voor 21:00 besteld morgen in huis' bestelling hebt dat het dan prima gaat, maar zo gauw je een langere levertijd hebt gaat het fout. Dit is bij mij de 2de keer van de 2 bestellingen met een langere levertijd, dat hij te laat is.
wat je zegt klopt helemaal. als je een bestelling hebt van voor 9 uur, heb je hem ook daadwerkelijk de volgende dag in huis (heb ik 1 keer niet gehad, van de ik denk wel 15 keer) de andere die ik besteld had, had 5-10 werkdagen levertijd. toen ik na een maand nog niks gehoord had, heb ik gebeld hoelang het nog zou duren, maar dat konden ze me niet vertellen. dus toen heb ik de bestelling na 2 maanden maar verwijderd.
Criticism
-
- 3011 messages
- 1444 votes
Ik heb ze even gemaild waar de dvds blijven of extra informatie want ze zijn inmiddels 2 weken te laat, toch jammer. 
Lui (crew films)
-
- 3491 messages
- 11867 votes
2 weken is niet meer normaal, dan mag je wel een vergoeding krijgen 
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Leuk thuisgekomen van vakantie.. krijg ik een email van bol dat ik nog 6 euro moet betalen..
Heb een tijdje geleden een bestelling geplaatst met 2 coupons aangezien ze een aanbieding hadden.. nu al een paar mails gekregen dat ik dus nog 6 euro achtersta met betalen.. wat volgends de site helemaal niet waar is.. sterker nog ze hebben gewoon die coupons er niet afgerekend en denken nu dat ik die 6 euro nog moet betalen.. erg vervelend hoe dit loopt na 2 jaar vaste klant bij bol tezijn vind ik dit toch wel een erg grote fout van hun.. iemand een idee hoe ikdit kan oplossen..? bol.com blijft volhouden dat ik nog moet betalen :S