• 178.040 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.063 actors
  • 9.371.658 votes
Profile

Bol.com

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

Mescaline wrote:

Iets wat ik even niet begrijp.. je hebt al betaald zeg je..

Waarom doe je het niet via een accept-giro..? dan heb je dit gezeik ook niet meer..?

Dat was nou juist het probleem waar we van de week tegenaan liepen, dat betaling middels accept giro opeens niet meer mogelijk was. (zie eerdere berichten )

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Norma wrote:

(quote)

Dat was nou juist het probleem waar we van de week tegenaan liepen, dat betaling middels accept giro opeens niet meer mogelijk was. (zie eerdere berichten )

Dat wist ik idd.. maar dat was maar 1 of 2 dagen toch..?

Als jeje bestelling een dag of 2 later besteld had hadje dit probleem nu niet.. vanmorgen zelf ook besteld bij bol.. zonder problemen

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

Mescaline wrote:

(quote)

Dat wist ik idd.. maar dat was maar 1 of 2 dagen toch..?

Als jeje bestelling een dag of 2 later besteld had hadje dit probleem nu niet.. vanmorgen zelf ook besteld bij bol.. zonder problemen

Klopt, maar toen ik destijds bestelde kon ik niet weten dat het maar tijdelijk zou zijn, de klantenservice kwam met dat hele bla-bla verhaal waarin het woord storing niet gevallen is. Wat mij dus terug brengt bij mijn mening dat de klantenservice daar totaal ongeïnformeerd en zonder enige bevoegdheid om wat dan ook uit te zoeken hun riedeltjes zit op te dreunen. Daar kunnen die mensen niets aan doen, maar voor een bedrijf vind ik dat een hele slechte zaak. Wat mij betreft valt of staat alles met de serviceverlening. Ik heb geen moeite met incidentele vergissingen, maar wèl met bedrijven die er geen donder aan doen om die vergissing uit te zoeken, recht te zetten en toe te lichten.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Nee idd klopt.. heb je zeker gelijk in Norma..

Vind het ook erg slordig en klantonvriendelijk van hun kant..

Ookal vaak genoeg gehad dat ik een email stuurde met een klacht of een vraag over iets en een antwoord terug kreeg waar ik niks mee kon.. of helemaal geen antwoord.. :S

Maar aangezien bol zijn naam heeft hoog tehouden denk ikwel dat het goed komt hoor.. maar het is idd erg irritant en vervelend..

Even iets anders.. Bol heeft op dit moment een erg mooie aanbieding..

De 6 Rocky films(dus inclusief de nieuwste) te koop in 1 collectors box voor 20 euro! koopje lijkt me

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Als je van Rocky houdt misschien...

Bij mij gaat alles (vooralsnog) weer van een leien dakje. Wat de klantenservice betreft, meestal krijg ik antwoord op mijn vraag (de ene keer alleen wat sneller dan de andere keer), al zijn niet alle reacties even helder. Het kan er inderdaad aan liggen dat de mensen die op de klantenservice werken niet allemaal even snugger zijn, maar ik probeer ze toch altijd het voordeel van de twijfel te geven. De meesten daar doen echt wel hun best voor de klanten, denk ik.

Iemand schreef dat het feit dat je met acceptgiro's kunt betalen juist de reden is om bij BOL te kopen - dat geldt voor mij dus ook. Daar mogen ze echt niet mee stoppen, want ik vind het ideaal!

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

BenicioDelToro wrote:

Iemand schreef dat het feit dat je met acceptgiro's kunt betalen juist de reden is om bij BOL te kopen - dat geldt voor mij dus ook. Daar mogen ze echt niet mee stoppen, want ik vind het ideaal!

Klopt dat was ik

Is idd een stuk makkelijker bij bol.. is ook de reden als ik online shop dat ik tot nu toe alleen nog maar besteld heb bij bol.. soms is de levering wat langer.. of een product niet leverbaar.. jammer maar geen groot probleem omdat je toch nog niet betaald heb..

En alle bestellingen van bol die ik binnen gekregen heb was ik ook zeer tevreden over !

jaspertje3

• 578 messages
  • 1466 votes

Mescaline wrote:

Even iets anders.. Bol heeft op dit moment een erg mooie aanbieding..

De 6 Rocky films(dus inclusief de nieuwste) te koop in 1 collectors box voor 20 euro! koopje lijkt me

Bedankt voor de tip, heb de box al in bestelling! Bij Van Leest en Frs was deze box wel 45 euro zag ik.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

jaspertje3 wrote:

(quote)

Bedankt voor de tip, heb de box al in bestelling! Bij Van Leest en Frs was deze box wel 45 euro zag ik.

Waarschijnlijk bij bol over een tijdje ookweer.. ze hebben weleens vaker iets behoorlijk afgeprijst.. maar nooit echt voor een lange periode..

Zoheb ik Man On Fire met denzel washington special 2 disk edition gekocht voor 7 euro.. nu staat deze er voor 20 euro.. dus als je zo koopje ziet.. gelijk bestellen

Ewing Oil

• 146 messages
  • 49 votes

Nou ik heb net weer een bestelling gedaan bij Bol.com, en kan gelukkig weer met een acceptgirokaart betalen. Zal wel te maken hebben gehad met mijn vorige bestelling, die had ik al betaald maar was blijkbaar nog niet overgemaakt via de bank, en het vervaldatum was op 3 dagen na verlopen.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Ewing Oil wrote:

Nou ik heb net weer een bestelling gedaan bij Bol.com, en kan gelukkig weer met een acceptgirokaart betalen. Zal wel te maken hebben gehad met mijn vorige bestelling, die had ik al betaald maar was blijkbaar nog niet overgemaakt via de bank, en het vervaldatum was op 3 dagen na verlopen.

Zou best kunnen hoor.. maar mij is ookweleens overkomen dat mijn accept giro net een paar dagen over de verval datum kwam (gewoon luiheid en telaat weg gebracht haha)

Maargoed bol geeft dan een melding dat je nog 2 weken hebt(in totaal dus een maand om te betalen)

Maargoed.. was dus 2 dagen over de verval datum heen en heb toen nog een bestelling geplaatst.. helemaal geen problemen mee gehad verder..

jaspertje3

• 578 messages
  • 1466 votes

jaspertje3 wrote:

(quote)

Verdorie, krijg alweer een mailtje dat ze het niet binnen de verwachte tijd kunnen leveren, en alvast bedankt voor m'n geduld. Pfff

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Weer een nieuwe aanbieding bij bol!

3 dvds voor 20.. per stuk zijn ze 8 euro.. staan leuke titels bij!

Xandecs

• 9 messages
  • 732 votes

Iemand nog een code???

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Ook wel benieuwd naar idd.. maar hoorde alwel dat bol nu beter beveiligt was tegen die codes ofzo..?

Xandecs

• 9 messages
  • 732 votes

Ja klopt... Ze merken het erg snel

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Even wat minder tespreken over bol nu..

Koop al bij hun vanaf 2006.. en per maand geef iktoch minimaal wel 40 euro uit aan bol..

Nu hadden ze een 5 euro coupon als je vrijblijvend lid werd van bomvol.. heb het ingevuld en heb idd de coupon gekregen.

Heb heel toevallig eer gister een bestelling geplaatst dus voor deze maand heb ik niks meer.. staat er opdie coupon dat tie maar tot en met 31 mei geldig is..

Heb ik een mail gestuurd met de vraag of ze hem konden verlengen omdat ik een vaste klant ben en het toch wel erg jammer vond dat ik heel toevallig net de dag daarvoor een bestelling geplaatst had.. kreeg dit antwoord :

Geachte heer De Raadt,

Hartelijk dank voor uw e-mail van 13 mei 2008.

In antwoord op uw vraag kunnen wij u het volgende laten weten. Het is helaas niet mogelijk om de eind datum van coupon te verlengen. Wij begrijpen dat u een goede klant bent, maar wij hebben helaas niet de mogelijkheid om de coupon te verlengen.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Sabine den Houdijker

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Je kunt bestellingen van gisteren wellicht nog annuleren en opnieuw bestellen, nu met gebruikmaking van coupon.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

kappeuter wrote:

Je kunt bestellingen van gisteren wellicht nog annuleren en opnieuw bestellen, nu met gebruikmaking van coupon.

Dat is het juist..ze zijn gisteren al verzonden en komen vandaag aan..

Heb nu weer een mailverzonden met het voorstel of het mogelijk is aan deze bestelling 5 euro minder te betalen.. vind het behoorlijk klantonvriendelijk eigenlijk..

Xandecs

• 9 messages
  • 732 votes

ja idd, vind het niet kunnen

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Nou ja, als je een kortingsbon hebt voor een kledingswinkel en je koopt daar iets, dan is het ook merkwaardig om de volgende dag vijf euro terug te komen vragen.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Knisper wrote:

Nou ja, als je een kortingsbon hebt voor een kledingswinkel en je koopt daar iets, dan is het ook merkwaardig om de volgende dag vijf euro terug te komen vragen.

Dat ligt heel anders knisper.. ben zowiezo een vaste klant bij bol.. en vind het van hun kant ook niet logisch die bon alleen deze maand geldig temaken.. niet iedereen kan zomaar even boven de 25 euro uitgaan geven..

Pure

• 770 messages
  • 0 votes

En waar kunnen we vrijblijvend lid worden van Bomvol ? Die combinatie vrijblijvend en 5 euro ligt me wel.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Kreeg het per email verzonden.. je hebt zowiezo 2,50 als je aanmeld en nog eens 2,50 als je 3 vrienden aanmeld.. dus heb dat gelijk gedaan..

Jammer dat die code weer snel ongeldig is..

Ze hadden het in mijn ogen het beste kunnendoen vanaf 13mei tot 13 juni ofzo?

Misschien kan ik nog iemand blijmaken met die code.. bijvoorbeeld in ruil voor een dvdtje ofzo? mag ook ex-rental zijn.. dus als iemand interesse heeft stuur dan maar even een prive berichtje

Pure

• 770 messages
  • 0 votes

Ik heb denk ik wel wat leuks in de aanbieding , ik PM je zometeen even.

P8rb

• 10773 messages
  • 1820 votes

Ik koop hier bijna altijd, goede service en acceptabele prijzen. Heb pas geleden Sheitan ontvangen, maar het DVD doosje kan niet dicht. Als je hem dicht duwt hoor je geen klikjes zoals normaal maar zit het doosje gewoon niet vast. (vage beschrijving)

Zal ik een nieuw dvd doosje moeten halen en de poster + cd daarin doen of hebben jullie ook wel eens zoiets gehad en zie ik iets over het hoofd?

Lui (crew films)

• 3491 messages
  • 11867 votes

ja zoiets heb ik ook meegemaakt met friday the 13th, heb ik ook gewoon een nieuw dvd doosje gepakt en de andere weggegooit. zoiets kan een keer gebeuren vind ik

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

Terugsturen en een andere eisen zou ik zeggen...

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Volgens mij staat er ook op de achterkant van je rekening iets over beschadiging of anders op de site. Bol.com is daar wel netjes in.

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

"Hoesje van een cd, DVD, game of software

Als het hoesje van een bij ons besteld artikel stuk is bij ontvangst, maar het artikel zelf onbeschadigd is, dan hoeft u het artikel niet te retourneren. Als u contact opneemt met onze klantenservice sturen wij u kosteloos een nieuw hoesje toe. Geef duidelijk aan om welk artikel het gaat en wat voor soort hoesje beschadigd is. Het boekje en kunnen we u niet nasturen; u ontvangt een leeg hoesje."

Van de Site

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Ooh dat van dat hoesje wist ik niet.. misschien is dat ookwel te eisen als er weer wat van die kut stikkers opzitten?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.