Bol.com
wo2-Freak
-
- 834 messages
- 0 votes
Ik kocht in de kerstvakantie een aantal oorlogsfilms bij bol.com:
- from hell to vicktory €4,99
- The Train €4,99
- A Yank In The R.A.F €4,99
- The, Desert Fox €4,99
- The Mckenzie Break €4,99
Nu zijn ze:
- From hell to vicktory €4,99
- The Train €6,99
- A Yank In The R.A.F €6,99
- The Desert Fox €11,99 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- The Mckenzie Break €6,99
Alleen From Hell To Vicktory, is qua prijs niet gestegen of gedaald.
Ik had de 5 films tijdens de kerstvakantie voor €24,95gekocht, nu zouden ze : €37,95 kosten!!!!!!!!
Dat is een verschil van: €13,-
En met die €13,- kon in tijdens de kerst-vakantie bijna zelfs 3 van die films er bij kopen!!!
Dat is bij bol.com echt zo vaak. Als er iets gekocht word van een bepaalde genre gaan de prijzen opeens omhoog
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Weet je zeker dat het dezelfde versies betreft?
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Weet je zeker dat het dezelfde versies betreft?
Bol heeft idd veel titels een paar euro duurder gemaakt..
Gaan vanzelf wel weer omlaag bol kennende veranderen de prijsen vaak genoeg..
maurice74
-
- 586 messages
- 436 votes
Net besteld:
Jennifer 8 voor 5 euro 99.
En de box van Ray Harryhausen voor slechts 34,99
verder valt me op dat een aantal boxsets in prijs is verhoogd.
Pure
-
- 770 messages
- 0 votes
verder valt me op dat een aantal boxsets in prijs is verhoogd.
Bijna allemaal zelfs. Komt ook omdat Bol een paar maanden boxsets in de aanbieding heeft gegooid. Ik heb er gretig gebruik van gemaakt; mocht ik alles nu kopen zou ik een paar honderd euro meer kwijt zijn geweest.
Fikret8
-
- 6170 messages
- 4233 votes
Ook niet te vergeten dat de 5 euro coupon niet meer geldig is, scheelt ook al gauw 20 euro bij 4 bestellingen. 
wo2-Freak
-
- 834 messages
- 0 votes
Bol heeft idd veel titels een paar euro duurder gemaakt..
Gaan vanzelf wel weer omlaag bol kennende veranderen de prijsen vaak genoeg..
Dat is zeker waar. B.v: Battle of the Bulge (Die kocht ik 1.5 /2 jaar geleden ongeveer was mijn eerste dvd:P) Koste toen €13,-
Na een tijd werd hij zelfs €6,-
Nu is hij weer €13,-
Die prijzen veranderen daar inderdaad!
PaulieWalnuts
-
- 1239 messages
- 815 votes
Er zijn dus geen coupons meer nu? Die ene die het zogenaamd nog moest doen, werkt bij mij ook niet meer (verschillende accounts).
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Woow.. ben gewend van bol dat de prijsen heel snel veranderen.. maar dit slaat echtalles..
De special 2 disk edition van man on fire heb ik enkele weken geleden voor 7 euro gekocht..
Nu staat deze voor 20 euro.. :S
bartman
-
- 100 messages
- 851 votes
Er zijn dus geen coupons meer nu? Die ene die het zogenaamd nog moest doen, werkt bij mij ook niet meer (verschillende accounts).
Inderdaad, ook de laatstgenoemde "gratis verzending"-coupon werkt niet meer ("Reeds gebruikt"). 
Fikret8
-
- 6170 messages
- 4233 votes
Die posts waarbij het "zogenaamd" nog moest werken zijn dan ook minimaal twee maanden oud, waar was je al die tijd?
PaulieWalnuts
-
- 1239 messages
- 815 votes
Die posts waarbij het "zogenaamd" nog moest werken zijn dan ook minimaal twee maanden oud, waar was je al die tijd?
Oh, ik heb ze vaak genoeg gebruikt, geloof mij.
PaulieWalnuts
-
- 1239 messages
- 815 votes
Tot en met zondag geen verzendkosten bij bol.com
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8280 votes
Tot en met zondag geen verzendkosten bij bol.com
Hoe bedoel je? Is dat een aktie of zo?
Fikret8
-
- 6170 messages
- 4233 votes
Hoe bedoel je? Is dat een aktie of zo?
ja
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Kan ik nu ineens niet meer via acceptgiro betalen... ? Terwijl dat jarenlang goed ging. Iemand anders hier last van?
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Mijn laatste bestelling was 25 maart.. toen had ik er verder geen problemen mee.. is de optie bij jou weg dan..?
PascalvE
-
- 308 messages
- 22 votes
Als ik nu wil bestellen kan ik gewoon acceptgiro selecteren...
Norma
-
- 3463 messages
- 5088 votes
Als ik nu wil bestellen kan ik gewoon acceptgiro selecteren...
Vreemd..ik niet namelijk! Ik krijg de melding dat ik daar bij deze bestelling geen gebruik van kan maken 
Norma
-
- 3463 messages
- 5088 votes
Kan ik nu ineens niet meer via acceptgiro betalen... ? Terwijl dat jarenlang goed ging. Iemand anders hier last van?
Ik heb eens even met ze gebeld:
- het kan te maken hebben met nog openstaande betalingen
-sommige leveranciers geven aan dat er niet per accept giro betaald kan worden 
- de hoogte van het bedrag kan van invloed zijn
- de combinatie van bepaalde artikelen kan maken dat het systeem niet voor accept giro kiest. 
Dusss....
Maar belangrijkste van alles: ze kunnen het niet aanpassen helaas!
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Ja, ik kreeg dezelfde reactie op mijn mailtje... Vreemd gedoe zeg. Ik had nog maar één openstaande betaling, maar die was van vorige week dus de termijn was nog niet overschreden. En de hoogte maakt ook niets uit. Die andere twee redenen die ze opgeven vind ik helemaal nergens op slaan...
Gelukkig ben ik niet de enige. Begon al te denken dat het aan mij lag... 
Vandaag trouwens weer een probleempje met BOL. Mijn bestelling heb ik dan maar via iDeal betaald en gisteravond is het pakketje verzonden. Maar als ik op Tracktrace kijk geven ze aan dat de combinatie 3S-code en postcode onjuist is...
Lekker dan... Kan ik niet zien waar mijn dure pakketje (meer dan 200 euro waard!) blijft!
Komt dit probleem jullie bekend voor?
Norma
-
- 3463 messages
- 5088 votes
Ja, ik kreeg dezelfde reactie op mijn mailtje... Vreemd gedoe zeg. Ik had nog maar één openstaande betaling, maar die was van vorige week dus de termijn was nog niet overschreden. En de hoogte maakt ook niets uit. Die andere twee redenen die ze opgeven vind ik helemaal nergens op slaan...
Gelukkig ben ik niet de enige. Begon al te denken dat het aan mij lag... 
Vandaag trouwens weer een probleempje met BOL. Mijn bestelling heb ik dan maar via iDeal betaald en gisteravond is het pakketje verzonden. Maar als ik op Tracktrace kijk geven ze aan dat de combinatie 3S-code en postcode onjuist is...
Lekker dan... Kan ik niet zien waar mijn dure pakketje (meer dan 200 euro waard!) blijft!
Komt dit probleem jullie bekend voor?
Ook dat probleem kunnen we delen
Track&trace wordt door TNT slecht bijgewerkt, dit heeft niets met Bol.Com te maken. Ook bij andere online-winkels heb ik dit al meegemaakt. Tegen de tijd dat mn pakketje na een dag eindelijk op te vragen was -en zich volgens het systeem in het sorteercentrum in Zwolle zou bevinden-had ik het inmiddels al van de postbode ontvangen. Probeer het morgen nog eens dan staat hij er vast wel bij. (al heeft het systeem op deze manier weinig nut natuurlijk)
Ewing Oil
-
- 146 messages
- 49 votes
Ik kan ook niet meer met acceptgiro betalen terwijl ik altijd snel betaal binnen het vervaldatum, ik snap er niks meer van, kan het zijn dat Bol.com afstapt met acceptgirokaart omdat misschien toch te veel mensen niet altijd optijd betaald?.
En betalen met een creditcard doe ik alleen maar met import dvd's en cd's die hier in Nederland niet zijn te verkrijgen.
Nou ja, ik stap dan wel over na NL.Store, die is goedkoper ook nog dan Bol.com en geen verzendkostens.
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Ik kan ook niet meer met acceptgiro betalen terwijl ik altijd snel betaal binnen het vervaldatum, ik snap er niks meer van, kan het zijn dat Bol.com afstapt met acceptgirokaart omdat misschien toch te veel mensen niet altijd optijd betaald?
Die acceptgiro's verdwijnen met de tijd toch voor het grootste deel en de meeste klanten betalen via internet. Het is gewoon een stap die bol.com neemt met kijk op de toekomst van het betalingsverkeer. Overigens geen slecht idee volgens mij. Zo kun je fraude voorkomen en heb je als verkoper de zaakjes veel duidelijker voor elkaar.
Norma
-
- 3463 messages
- 5088 votes
Die acceptgiro's verdwijnen met de tijd toch voor het grootste deel en de meeste klanten betalen via internet. Het is gewoon een stap die bol.com neemt met kijk op de toekomst van het betalingsverkeer. Overigens geen slecht idee volgens mij. Zo kun je fraude voorkomen en heb je als verkoper de zaakjes veel duidelijker voor elkaar.
Jawel, daar kan je best gelijk in hebben. Maar persoonlijk vind ik toch wel een groot verschil zitten tussen voor-en achteraf betalen. Ook met het oog op annuleren van een bestelling bijvoorbeeld. Ik heb toch altijd liever dat ze geld van mij te goed hebben i.p.v. ik van Bol.com.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Ja, dat ben ik met je eens Norma. En het werkte gewoon altijd goed, bij mij althans. Ik kan me voorstellen dat er ook mensen zijn bij wie het betalen er - al dan niet opzettelijk - soms bij inschiet. Het beste zou zijn als ze een overzicht bijhouden per klant, zodat ze notoire wanbetalers verplichten direct te betalen en mensen die altijd braaf hun verplichtingen op tijd voldoen de mogelijkheid blijven bieden om per acceptgiro te betalen.
Aan mij hebben ze al jaren een zeer trouwe en betrouwbare klant die voor minimaal dertig euro per maand besteld. Dan mag ik best dat beetje service terugverwachten van ze, zodat ik met acceptgiro kan blijven betalen.
Overigens heb ik vandaag voor het eerst sinds het 'incident' weer wat besteld bij BOL. Nu kon ik dus wél weer gewoon met acceptgiro betalen! Ik snap er niets meer van, maar mij hoor je niet klagen! 
Norma
-
- 3463 messages
- 5088 votes
Overigens heb ik vandaag voor het eerst sinds het 'incident' weer wat besteld bij BOL. Nu kon ik dus wél weer gewoon met acceptgiro betalen! Ik snap er niets meer van, maar mij hoor je niet klagen! 
Dat ben ik natuurlijk meteen gaan proberen en inderdaad, dat kan ik nu ook weer, bij exact hetzelfde artikel waarbij het eerder van de week niet kon.
Allemaal leuk en aardig, maar ik vind het waanzinnig irritant dat die klantenservice van Bol.Com dus ook maar wat uit hun nek kletst. Dat vind ik toch wel een groot minpunt van ze hoor. Zolang alles lekker loopt gaat het prima, maar o wee als je de klantenservice nodig hebt.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Jaa de klantenservice zitten mensen achter die er weinig verstand van hebben.. dat is bij bol zo.. maar bij de meeste andere ookwel hoor.. ze willen gewoon goedkope krachten natuurlijk..
Zelf bestel ik ookal vanaf 2006 bii bol.. en op een paar bestellingen na die erg laat aankwamen ben ik over het algemeen toch tevreden..
En wat dat betalen betreft.. denk dat het gewoon een foutje van de site zelf was.. gisteren wou ik op de aanbiedingen klikken die je bovenaan inbeeld ziet bij dvds.. die werkte opeens ook nietmeer.. klikte en gebeurde niks.. dus denk dat bol bezig is met hun site.. de reden dat ik bijna alleen bij bol koop is juist dat ze gebruik maken van accept giros.. vind het op deze manier een veel veiliger en fijner idee als ik wat bestel.. dus zou het erg jammer vinden als ze daar opeens mee gaan stoppen.. maargoed.. ik verwacht niet dat ze dat doen.. want heb zo het idee dat er meerdere mensen om de zelfde reden als mij het meeste bij bol bestellen..
Norma
-
- 3463 messages
- 5088 votes
Precies dat waar ik eerder van de week al bang voor was is nu het geval:een reeds vooraf betaald artikel wat vandaag beschikbaar zou zijn staat nog steeds op verwachte levertijd/gereserveerd. Bellen met de klantenservice leverde wederom het verwachte resultaat op: niets dus. "Als het er over een paar dagen nog niet is, is er iets niet goed gegaan." Zucht...er is NU al iets niet goed gegaan, het had er NU moeten zijn. Zet geen releasedatum neer als je die niet waar kunt maken, of informeer je klanten als er onverhoopt vertraging is ontstaan. Maar je praat tegen een muur, wanneer ze zeggen dat ze het na gaan kijken voor je zijn ze alleen maar op zoek naar het juiste script en dat wordt dan vervolgens opgedreund. Wel betaald, geen artikel, dat is nog eens handel. Bol.Com raakt aan mij een goede klant kwijt zo. 
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Iets wat ik even niet begrijp.. je hebt al betaald zeg je..
Waarom doe je het niet via een accept-giro..? dan heb je dit gezeik ook niet meer..?
Maar je hebt gelijk hoor.. erg slordig van bol.. wou nu net een bestelling plaatsen.. zijn ze weer bezig met de site.. :S