• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.024 actors
  • 9.371.610 votes
Profile

Bol.com

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

Daar wordt je inderdaad niet vrolijk van. Krijg de laatste tijd ook steeds meer van dat soort mailtjes van bol.com

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

De post komt idd ook steeds later..

Had ook een mp3 speler besteld.. zodat ikdie mee kan nemen op vakantie 6 januari..

Maarjaa misschien is tie dan ook nogwel niet binnen

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

Mescaline wrote:

De post komt idd ook steeds later..

Had ook een mp3 speler besteld.. zodat ikdie mee kan nemen op vakantie 6 januari..

Maarjaa misschien is tie dan ook nogwel niet binnen

Hopen dat ie optijd binnen komt iig. Bol.com lijkt het aardig druk te hebben zo te horen. Volgens de levertijd moet ie wel voor 6 januari binnen zijn? Bij mij komt de bestelling (bijna) altijd wel binnen de levertijd. Zo niet, dan komt de bestelling vaak helemaal niet en krijg ik van die belabberde mailtjes

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Je moet Bol bijna chanteren, wil je op een normale manier afgeleverd krijgen. Als je dat vantevoren weet, en je stuurt wat dreigende berichten vooraf, dan gaat het wel razendsnel.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Mp3 zat in de bestelling van 27 december dusjaa..

Nouja.. denk niet dat het aan bol ligt fisher.. ikdenk dat het dit keer de tnt zelf is..

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

In jouw geval wel, maar ik hads een ander voorbeeld in gedachten.

Hun voorraadbeleid met name

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

FisherKing wrote:

Je moet Bol bijna chanteren, wil je op een normale manier afgeleverd krijgen. Als je dat vantevoren weet, en je stuurt wat dreigende berichten vooraf, dan gaat het wel razendsnel.

Hmm, goed idee! Ik plaats eerst een bestelling en volg je wijze raad op

Fikret8

• 6170 messages
  • 4233 votes

Ik heb m'n bestelling van maandag vandaag ontvangen.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

FisherKing wrote:

In jouw geval wel, maar ik hads een ander voorbeeld in gedachten.

Hun voorraadbeleid met name

Heb je groot gelijk in idd..

Hebben ze een grote lijst met aanbiedingen.. bestel je wat dvdtjes en zijn er een paar tussen die niet op voorraad zijn.. idd heel irritant :S

Koop anderhalf jaar bij bol en is nog maar 3x voorgekomen.. maardan nog.. aanbiedingen heb je toch als winkel op voorraad..?

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Gelukkig! de hele bestelling is binnen

Fikret8

• 6170 messages
  • 4233 votes

Godverdomme, alles is duurder geworden, prijzen gaan steeds omhoog bij bol. Dvd's die twee dagen terug nog 5 euro waren zijn nu echt zo goed als allemaal 7 euro geworden. Dvd's van 7 euro voorheen kosten nu 12 euro.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Fikret8 wrote:

Godverdomme, alles is duurder geworden, prijzen gaan steeds omhoog bij bol. Dvd's die twee dagen terug nog 5 euro waren zijn nu echt zo goed als allemaal 7 euro geworden. Dvd's van 7 euro voorheen kosten nu 12 euro.

Dat noemen ze dan 1% btw verhoging...

Wat een figuren.. :S

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Ik neem aan dat ze de prijzen voor de feestdagen juist kunstmatig laag hebben gehouden, om zo veel klanten binnen te slepen. 5 en 7 euro zijn dan ook geen realistische prijzen voor een bedrijf als bol.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Knisper wrote:

Ik neem aan dat ze de prijzen voor de feestdagen juist kunstmatig laag hebben gehouden, om zo veel klanten binnen te slepen. 5 en 7 euro zijn dan ook geen realistische prijzen voor een bedrijf als bol.

Bol.com heeft het hele jaar door heel veel koopjes gehad van 5 euro..

Dus wat je nu zegt slaat nergens op..

Bol is 1 van de goedkopere met de meeste dingen

Fikret8

• 6170 messages
  • 4233 votes

De 5 euro coupon is nu ineens niet meer geldig, maandag nog wel.

De vervaldatum van deze cadeaubon is reeds bereikt.

Pure

• 770 messages
  • 0 votes

Mescaline wrote:

(quote)

Bol.com heeft het hele jaar door heel veel koopjes gehad van 5 euro..

Dus wat je nu zegt slaat nergens op..

Bol is 1 van de goedkopere met de meeste dingen

Dat valt wel mee, dvd's goedkoper dan 7 euro vond je er een jaar geleden ook nauwelijks. En Bol de goedkoopste? Absoluut niet. Bol moet het van haar acties hebben. Vergelijk de prijzen van 10 willekeurige dvd's bij bijv. vergelijk.nl en je zal zelden Bol als goedkoopste webwinkel zien.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Pure wrote:

(quote)

Dat valt wel mee, dvd's goedkoper dan 7 euro vond je er een jaar geleden ook nauwelijks. En Bol de goedkoopste? Absoluut niet. Bol moet het van haar acties hebben. Vergelijk de prijzen van 10 willekeurige dvd's bij bijv. vergelijk.nl en je zal zelden Bol als goedkoopste webwinkel zien.

Toch nog aardig wat keuse hoor..

En idd bol heeft veel klanten door hun acties..

Maardan nog.. andere online winkels zijn misschien wat goedkoper.. maar rekenen veel meer verzendkosten

Pure

• 770 messages
  • 0 votes

Mescaline wrote:

Toch nog aardig wat keuse hoor..

Zonder meer, maar daar heb ik niets over gezegd.

Maardan nog.. andere online winkels zijn misschien wat goedkoper.. maar rekenen veel meer verzendkosten

Sommigen wel, sommigen niet. En zeker bij grotere bestellingen maakt 2 of 5 euro verzendkosten nu ook weer niet zoveel uit.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Als je netzoveel geld hebt als mij.. kan 2 tot 5 euro heelwat uitmaken..

Dus per persoon verschillend denkik..

Met aardig wat keuse bedoel ik de 5 euro films..( is nu wat minder)

Pure

• 770 messages
  • 0 votes

Op 1 dvd maakt 3 euro vrij veel uit, op 10 niet.

Maar neem eens een kijkje op dvdoutlet.nl, veel aanbiedingen, lage prijzen, slechts 0.99 verzendkosten (gratis bij 3 producten of meer).

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Pure wrote:

Op 1 dvd maakt 3 euro vrij veel uit, op 10 niet.

Maar neem eens een kijkje op dvdoutlet.nl, veel aanbiedingen, lage prijzen, slechts 0.99 verzendkosten (gratis bij 3 producten of meer).

Ook mogelijk met accept-giro..?

Even aan het rondkijken.. zie veel de zelfde prijsen als op bol.. en zelfs duurder

Moet bekennen.. bij de aanbiedingen staan er leuke tussen

Pure

• 770 messages
  • 0 votes

Ik dacht vooruitbetalen.

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Mescaline wrote:

Gelukkig! de hele bestelling is binnen

Die van mij is ook vandaag bezorgd. Gelukkig maar! Je moet ze ook wel een beetje credit geven natuurlijk, zo rond de feestdagen.

Fikret8

• 6170 messages
  • 4233 votes

Deze code is nog geldig:

BOL-D3XXS-E52XA-AENU6

(gratis verzending)

Alle andere bol.com codes zijn vervallen.

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

Dvd besteld als pre-order, maar nog voor de datum van release verlaagt bol de prijs. Echter niet in mijn bestelstatus. Ik heb gebeld, krijg als antwoord dat ik dan de dvd maar moet annuleren (overigens: weet iemand hoe??) en opnieuw moet bestellen. Dat doe ik natuurlijk niet, ga niet opnieuw verzendkosten betalen. Goed, heb nu een "case-nummer" gekregen, dan moet ik opnieuw bellen (over twee dagen dus als het goed is) als ik de dvd ontvangen heb, dan moet ik het opnieuw uitleggen en dan kunnen ze eventueel het teveel betaalde terugstorten

Iemand ervaring met deze belachelijke gang van zaken bij Bol?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Knap stupide ja. In het bericht boven die van jou staat een code voor gratis verzending.

Annuleren kan volgens mij als het goed is op de 'bestelstatus' pagina wanneer je ingelogd bent.

Fikret8

• 6170 messages
  • 4233 votes

Fikret8 wrote:

Warner Gangsters Collection Box

€ 49,99

Films:

- THE PUBLIC ENEMY

- WHITE HEAT

- ANGELS WITH DIRTY FACES

- LITTLE CAESAR

- THE PETRIFIED FOREST

- THE ROARING TWENTIES

Met de 5 euro korting coupon wordt het € 46,94 incl.

Die ga ik nog een keer aanschaffen.

Fikret8 wrote:

Inmiddels 5 euro duurder geworden.

En nog eens 5 euro duurder.

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

kappeuter wrote:

Knap stupide ja. In het bericht boven die van jou staat een code voor gratis verzending.

Annuleren kan volgens mij als het goed is op de 'bestelstatus' pagina wanneer je ingelogd bent.

" toevallig" is de status vrijwel direct daarna gewijzigd in verzonden

m.a.w. morgen mag ik dus weer bellen, maar nu in het bezit van een " casenummer"..jawel...

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

Blijkbaar maakt het een wereld van verschil wie je spreekt bij de klantenservice van Bol.Com.

De meneer die ik nu sprak was een stuk vlotter van begrip en na enig overleg bleek het mogelijk om gewoon-zonder moeilijk doen met terugstorten- de nieuwe, lagere prijs te betalen. (dit kan alleen als je, zoals in mijn geval, zelf de prijsdaling op de site voor de levering opmerkt! Ze zetten het mooi niet op je factuur en als je er dus te laat achter komt heb je pech )

Maar goed, naar tevredenheid opgelost dus.

Fikret8

• 6170 messages
  • 4233 votes

Bol.com gaat volgens mij voor de bijl.

Weer een hoop titels duurder, veel 6 euro titel zijn kwa prijs omhoog gegaan naar 10 euro (o.a. The Public Enemy, Key Largo, Angels With Dirty Faces).

Die gaan dus echt steeds meer klanten verliezen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.