• 178.061 movies
  • 12.207 shows
  • 33.978 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.784 votes
Profile

Bol.com

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

Heb je misschien in je mail de bestelbevestiging bewaard? Daar zou dan het kortingsbedrag en de code op moeten staan. Moet voldoende zijn lijkt mij.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Norma wrote:

Heb je misschien in je mail de bestelbevestiging bewaard? Daar zou dan het kortingsbedrag en de code op moeten staan. Moet voldoende zijn lijkt mij.

Is idd ook nog een optie.. heb nu al een mail verzonden maar is misschien weer een idee voor de volgende email.. die er waarschijnlijk ookwel weer zoukomen.. snap niet dat bol.com zo met hun klanten omgaat..

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

Mescaline wrote:

(quote)

Is idd ook nog een optie.. heb nu al een mail verzonden maar is misschien weer een idee voor de volgende email.. die er waarschijnlijk ookwel weer zoukomen.. snap niet dat bol.com zo met hun klanten omgaat..

Dat ben ik met je eens, maar daar verbaas ik me toch al regelmatig over. Ik moet daar bij zeggen dat het soms verschil maakt wie je treft bij hun klantenservice, maar feit blijft dat dat natuurlijk niet uit zou mogen maken.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Heb het idee dat hun klantenservice meer een babbel box is en dat iedereen om elkaar heen werkt..

heb maand geleden al een mail gehad dat ik betaald had en dat het goed was.. tot ik een week geleden opeens een brief binnen kreeg van bol met een accept-giro.. nee als dit zo doorgaat zijn ze aanmij een klant kwijt

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Die klantenservice is ook een kriem. Altijd standaardmailtjes terug, lezen nooit echt je vraag eens goed. Zolang er niks mis gaat is het best een fijne webwinkel, maar o wee als er iets niet gaat zoals het zou moeten gaan ...

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Quido wrote:

Die klantenservice is ook een kriem. Altijd standaardmailtjes terug, lezen nooit echt je vraag eens goed. Zolang er niks mis gaat is het best een fijne webwinkel, maar o wee als er iets niet gaat zoals het zou moeten gaan ...

Precies.. heb ook dit keer geschreven dat ze de bestelling gewoon maar eens moeten bekijken.. daar zijn de coupons gewoon afgetrokken.. maargoed.. veel moeite doen ze er nietvoor.. bestel er bijna 2 jaar lang en heb altijd netjes betaald..

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Geachte heer/mevrouw De Raadt,

Hartelijk dank voor uw e-mail van 5 juli 2008.

U geeft aan dat het openstaande bedrag reeds voldaan zou moeten zijn omdat u coupons heeft gebruikt voor deze bestelling. Vermoedelijk is de coupon niet correct verwerkt, wij maken dit direct in orde. Het openstaande bedrag komt te vervallen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

J. Penders

bol.com Klantenservice

www.bol.com

Hoop dat het gezeik nu ook echt is afgelopen.. en niet dat er straks weer een mail komt van iemand anders van die klantenservice :S

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

Mescaline wrote:

Het openstaande bedrag komt te vervallen.

De aanhouder wint. Ontzettend jammer dat het zo moeilijk moet gaan. En ik mis een beetje de excuses in hun schrijven!

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Idd moet weer met een hele omweg gaan.. en zoals ik al zei.. hetzou best kunnen dat weer iemand anders van de klantenservice mij weer gaat vertellen dat ik nog een rekening open heb staan..

En idd geen excuses.. ze geven niet graag toe dat ook hun weleens de fout in kunnen gaan..

Lui (crew films)

• 3491 messages
  • 11867 votes

die betalingsherrineringen krijg ik ook altijd, ook soms als ze al betaald zijn.. laat ze inderdaad ook maar eens iets beter omgaan met de klanten soms, dan alleen meet op 'openstaande' rekeningen te letten

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

Heb toch goede ervaringen wat klantenservice betreft.

Tijdje geleden iets besteld en kreeg het bericht dat het item niet binnen de vooropgestelde termijn kon geleverd worden. Geen probleem dacht ik, dan wacht ik nog eventjes. Een maandje later nog niets gekregen, dus even contact opgenomen. Ik kreeg meteen een berichtje terug dat ze hun leverancier hierover gingen aanspreken. Enkele uren later opnieuw een berichtje met een vrij nauwkeurige schatting wanneer het dan toch geleverd zou worden. En als ik alsnog van de bestelling wou afzien, dan mocht ik ze probleemloos annuleren. Goede service toch?

Lui (crew films)

• 3491 messages
  • 11867 votes

wat ik gister toch weer heb meegemaakt... een openstaande rekening in de bus + 2.50 euro aan herrineringskosten.. het moet niet veel gekker worden

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

Hoe vaak ik die al niet gehad heb. Maar dat kwam dan meer omdat ik gewoon nog niet betaald had...

Lui (crew films)

• 3491 messages
  • 11867 votes

ik ook niet, maar ik vind het nogal flauw van ze. ik heb ook vaak genoeg gehad dat ik een dvd niet binnen bepaalde tijd had (en soms flink te laat ook, en een enkele keer zelfs helemaal niet)

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Mwa je krijgt vaak ook nog wel een herinnering per mail. En volgens mij ben je ook redelijk te laat met betalen dan. Niet een paar dagen ofzo. Is vanuit bol.com natuurlijk goed te begrijpen, die kunnen niet blijven wachten op hun geld, en zonder extra geld als dreigement krijgen ze hun geld van sommige types natuurlijk nooit (niet dat ik he tot die categorie wil rekenen natuurlijk Lui maar dat onderscheid kan bol ook lastig maken)

Lui (crew films)

• 3491 messages
  • 11867 votes

ik betaal alles inderdaad gewoon netjes maargoed, ik bestel regelmatig wat bij bol.com, dus het komt weleens voor dat ik er eentje vergeet, of ik denk dat ik hem al betaald heb en dat blijkt dan weer niet het geval te zijn

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Allemachtig, wat voor een raar figuur bedenkt nou zoiets? Gisteren een dvd (The Thing) van ze ontvangen. Dat er een sticker op zit is al kut zat, maar daar kan ik nog net mee leven. Kom ik jammer genoeg immers wel eens vaker tegen. Echter, nu zit die gi-gan-tische sticker volledig in de hele breedte van de dvd over de zijkanten heen, zodat je de dvd enkel openen kan wanneer je dat rare ding verwijderd hebt. Eenmaal uitgevloekt begin ik daar dus maar aan, wat moet je anders, en wat blijkt? Het is zo'n onverwijderbaar onding waarvan meer dan de helft op de dvd achterblijft... bah! Ga ze dadelijk eens mailen.

The Last

• 7169 messages
  • 0 votes

Is die sticker van een bepaalde actie ofzo? Heb zelf nl. nog nooit zoiets gehad, en ik heb al een heleboel dvd's besteld bij Bol.com

Lui (crew films)

• 3491 messages
  • 11867 votes

Oh, is dat zo'n roze sticker, Goodfella?

Sasja

• 1338 messages
  • 120 votes

ik denk eerder zon your choice sticker. die zie je bv ook over het doosje van de film 300 zitten

Lui (crew films)

• 3491 messages
  • 11867 votes

Die heb ik ook op verschillende gehad, vreselijk irritant zijn die. Ik laat ze er altijd maar opzitten

Nope, volgens mij van Superrr film. Aangezien het om The Thing gaat.

Lui (crew films)

• 3491 messages
  • 11867 votes

Dat dacht ik dus ook, zag hem ook op Bol.com staan

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Denk ook dat het een superrr dvd is.. hoesje is wel te openen met de stikker er nog op.. doe het altijd maar een nieuw hoesje is vaakwel nodig.. door het plaksel wat achterblijft.. maargoed daarin tegen wel goedkope films..

Pure

• 770 messages
  • 0 votes

Die "Our Favorites"-stickers zijn net zo verneukeratief. Je kan altijd een nieuw doosje bij Bol aanvragen. Al is het maar om het idee .

Prudh

• 3124 messages
  • 1874 votes

Gewoon die sticker eraf peuteren en met terpetine de restjes wegvegen. Niets aan de hand, wel vervelend.

Lui (crew films)

• 3491 messages
  • 11867 votes

Al terpetine geprobeerd Goodfella?

serpico

• 2900 messages
  • 491 votes

Je hebt nog geluk dat de hoes zelf niet ook knalroze is ...

The Last

• 7169 messages
  • 0 votes

ai, nog nooit zoiets gezien. Die ''Our Favorites, Your Choice'' stickers zijn niks vergeleken hierbij. Denk dat terpetine ook weinig nut geeft. Gewoon een nieuw hoesje vragen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.