• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.092 actors
  • 9.372.312 votes
Profile

Bol.com

jaspertje3

• 578 messages
  • 1466 votes

Nieuwe doosje erom, simpel toch? Problemen niet groter maken dan ze zijn.

Hele doos met 100 stuks kost maar 12 euro online.

Lui (crew films)

• 3491 messages
  • 11872 votes

Ja, maar dat zijn die goedkope slappe hoesjes, die heb ik ook gehad.. maar sommigen vallen gewoon uit elkaar van ellendigheid..

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Heb de heren/dames van bol.com verzocht mij van een nieuw hoesje te voorzien. Even afwachten hoe ze daarop reageren.

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

Heb ik een paar weken geleden ook gedaan. Binnen twee dagen had ik een nieuw hoesje, daar doen ze daar niet moeilijk over

jaspertje3

• 578 messages
  • 1466 votes

Lui wrote:

Ja, maar dat zijn die goedkope slappe hoesjes, die heb ik ook gehad.. maar sommigen vallen gewoon uit elkaar van ellendigheid..

Nog nooit last van gehad. Ik had ze van Opusshop uit Duitsland. Perfecte service en nette levering aldaar.

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Bol.com!

Goeie site!

Ik koop er alleen zelden dvd's, wel vaak muziek! (1 keer in de maand).

Lui (crew films)

• 3491 messages
  • 11872 votes

Aha, ik een paar dvd's per maand (stuk of 3-4) Maar ik kreeg gister alweer een mailtje dat er een dvd vertraagd is, dus die heb ik maar geannuleerd, want daar zit ik niet op te wachten. (Had hem toch al gezien op marktplaats)

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Goodfella_90 wrote:

Heb de heren/dames van bol.com verzocht mij van een nieuw hoesje te voorzien. Even afwachten hoe ze daarop reageren.

Ach, wat lief. Ik heb een kortingscode gekregen voor een eventuele volgende bestelling.

Veel plezier ermee: CRM-7B29H-E364A-AEDNN (overigens maar €2,50 waard ).

Lui (crew films)

• 3491 messages
  • 11872 votes

En geen nieuw doosje?

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Nee, dat niet. Maar ach, lekker boeiend.

Lui (crew films)

• 3491 messages
  • 11872 votes

Achja, ik heb er ook verschillende waar die sticker opzitten. Ik haal ze er maar niet af.. want ik weet wat je dan krijgt

Pure

• 770 messages
  • 0 votes

En bedankt voor de code Goodfella . Ik heb alweer lekker geprofiteerd.

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Deze bescheiden korting is overigens geldig tot 1 januari 2009.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Kan deze code meerdere keren worden gebruikt..?

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Eén maal per persoon, meen ik. Aantal personen is volgens mij onbeperkt.

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Oh nee, toch maar een maal blijkbaar. Jij ook nog bedankt Pure!

Pure

• 770 messages
  • 0 votes

Goodfella_90 wrote:

Oh nee, toch maar een maal blijkbaar. Jij ook nog bedankt Pure!

Meen je dat nou? Hmm, PM me anders even, dan krijg je ze terug...

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

2.50, lekker boeiend.

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

Godsamme. Kreeg ik vandaag drie films van bol.com binnen. The Mist, waarvan de hoes is beschadigd, In the Name of the Father met zo'n rotsticker erop en het ergste nog; There Will Be Blood in een prachtige, maar vreslijk beschadigde kartonnen hoes. Direct gebeld met bol.com en twee minuten later nog een nieuwe bestelling geplaatst. De dvd van There Will Be Blood stuur ik terug en morgen krijg ik de nieuwe binnen. Ik betaal altijd via internet, maar dit keer met acceptgiro. Die doe ik niet eerder op de bus dan dat ik mijn twintig euro van bol weer terug heb.

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

There will be blood is in een vreemde kartonnen doos idd.

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

Prachtige hoes vind ik, maar als er een deuk van jewelste inzit krijg ik neigingen om bol.com daar eens een standje te geven

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Cosmox is wel een goed alternatief voor BOL. Of anders Boudisque.

Ik kijk altijd even waar ik het goedkoopst uit ben.

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

Cosmox kon ik nog niet eens, maar die site ziet er ook wel goed uit. Krijg de laatste tijd steeds vaker een beschadigde hoes van bol aangeleverd trouwens. Morgen heb ik de nieuwe TWBB binnen, nu maar hopen dat die helemaal in orde is.

Hanteerd Cosmox dezelfde levertijden trouwens? Staat niet direct aangegeven.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Topic op MovieMeter:

Filmdragers » Winkels » Cosmox.nl

Als je de vergelijk link gebruikt die bij elke film staat, krijg je ook bij deze winkel de levertijd te zien.

Is geloof ik variabel.

De 2 dvd's die ik vorige week bestelde (Roman Holiday en César et Rosalie) had ik binnen twee werkdagen.

Ik denk dat BOL van alle NL winkels sowieso het snelste is.

Cosmox is voordeliger, wellicht minder snel, maar voor mij nog snel genoeg.

The Last

• 7169 messages
  • 0 votes

Bij Cosmox bespaar je bovendien ook nog eens 2 euro verzendskosten, reden genoeg voor mij om daar te bestellen. En die ene dag latere levertijd maakt idd weinig uit. Prima service!

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

Bedankt voor de info. Die ene dag levertijd is geen ramp inderdaad. Ga me wel eens verdiepen in die site, of ze nog wat koopjes hebben. In ieder geval handig dat ik nu weer een betrouwbare site ken voor het vergelijken van de prijzen.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Ik heb net een boek besteld bij Bol.com.

Personality Psychology, Domains Of Knowledge About Human Nature van

David M. Buss & Randall J. Larsen (€ 50,99).

Tegelijkertijd ook een filmpje van Zhang Yimou, Curse Of The Golden Flower . Kon ik voor € 6,99 niet laten liggen.

Wat mij opvalt zijn de zeer lage verzendingskosten. Voor België slechts € 1,95.

Maar wat zijn de algemene ervaringen met deze 'winkel'?

The Last

• 7169 messages
  • 0 votes

Bol.com is een prima internetwinkel. Heb er vaak besteld en nog nooit problemen gehad. Laatste maanden ben ik helaas afgehaakt, wegens de 2 euro verzendskosten, die bij Cosmox (een vergelijkbare winkel) gratis zijn.

Maar overall is Bol.com uitstekende winkel. Mocht Cosmox ook naar Belgie verzenden, dan stuur ik je graag naar hun door

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Bol.Com is de grootse entertainment online winkel. Zeer professioneel.

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

speedy23 wrote:

Maar wat zijn de algemene ervaringen met deze 'winkel'?

Belangrijkste pluspunten zijn voor mij de duidelijk aangegeven levertijden, de over het algemeen genomen stipte leveringen en de eenmalige verzendkosten, ongeacht het aantal en de beschikbaarheid van de artikelen.

Grote minpunten vind ik de klantenservice (die mensen willen/kunnen/mogen niets uitzoeken of zelfstandig afhandelen heb ik het idee waardoor klachtenafhandeling vaak een moeizaam proces is en verzoek om extra info zinloos) en de prijsdalingen/stijgingen die Bol tussen neus en lippen doorvoert op pre-orders; daar moet je zelf voortdurend achteraan gaan want automatisch iets corrigeren doen ze niet (wat ik bijzonder on-klantvriendelijk vind)

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.