• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.317 votes
Profile

Bol.com

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Bedankt mensen. Ik ben al een beetje meer gerust gesleld. Want onbekend is onbemind, weet je.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Ik had al een tijdje geleden La Graine et le Mulet gereserveerd, die op 25 september beschikbaar zou zijn.

Gisteren keek ik bij de bestelstatus en toen zag ik dat de release is uitgesteld naar 06-10-2008.

Als ik vervolgens zoek op de titel kreeg ik twee exact dezelfde resultaten en zag tot mijn verbazing dat het andere resultaal al wel beschikbaar was.

(afbeelding)

Ik heb mijn bestelling geannuleerd en de beschikbare weer besteld. Kan ik weer 5 tot 10 werkdagen wachten!

Echt jammer zoiets, want ik had hem dus al binnen kunnen hebben. Normaal zou ik me er niet zo aan storen, maar ik kan bijna niet wachten tot ik deze film in mijn handen heb. (kinderachtig he? )

Verder nooit problemen met Bol trouwens...

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Dvd-home vermeldt weer een andere datum:

30-09-2008 Graine Et Le Mulet, La Drama Cineart

http://www.dvd-home.nl/release/nieuw.asp

Hij ligt al wel in de videotheek, maar dat is wel vaker iets eerder.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Bol.com wrote:

Hierbij laten we u weten dat we onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer 6523939010 helaas niet binnen de aangegeven levertijd kunnen leveren.

Titel: La Graine Et Le Mulet - Unknown

Aantal: 1

Wij doen ons uiterste best om deze zo spoedig mogelijk bij u te bezorgen.

Onze excuses voor het ongemak en bij voorbaat dank voor uw geduld.

Met vriendelijke groet,

bol.com

http://www.bol.com

Dank voor uw geduld? Hoe komen ze erbij dat ik dat heb!?

kimberlyVD

• 5946 messages
  • 1567 votes

Hannibal wrote:

(quote)

heb vorige week het hetzelfde voor gehad met de dvd 'a walk to remember' en 'Pauline & Paulette'... Om gek van te worden als je er al 3 weken op aan het wachten was!

serpico

• 2900 messages
  • 491 votes

Hannibal wrote:

(quote)

Inderdaad, dat is net zoiets als 'we rekenen op uw begrip'. En dat wordt zelden gezegd als er ook écht reden is om begrip te tonen ...

Drs. DAJA

• 4355 messages
  • 4515 votes

Bol.com heeft de Criterionbox van Mr. Arkadin voor 45 euro:

http://www.bol.com/nl/p/dvd/mr-arkadian/1002004000127267/index.html

Ik heb de code van het artikel gecheckt en het is dus gewoon echt de 3 disc box met boek. Ik heb hem gelijk besteld, scheelt al weer 10 euro met de Concerto.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Weet iemand nog leuke aanbiedingen op bol? moet deze maand wat zuiniger doen metmijn geld en zoek dus beetje goedkope films

serpico

• 2900 messages
  • 491 votes

Mescaline wrote:

Weet iemand nog leuke aanbiedingen op bol? moet deze maand wat zuiniger doen metmijn geld en zoek dus beetje goedkope films

En de optie om dan maar gewoon geen dvd's te kopen kwam niet bij je op?

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Nee niet echt.. kanwel wat uitgeven

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

Ik bestel al jaren bij Bol.com en heb er nooit maar dan ook nooit problemen mee gehad maar nu sinds een half jaar krijg ik telkens mail als ik iets besteld heb dat er vertraging is op gelopen. Dat kan gebeuren maar na een paar maanden krijg ik dan nog steeds niet wat ik besteld heb. Als ik dan mails stuur om te vragen waar het blijft zeggen ze dat ze het niet weten.

Ik vind het heel jammer want voor dat dit zo was kreeg ik al jaren alles op tijd geleverd en was ik erg tevreden. Nu durf ik niks meer te bestellen want het is nog maar de vraag of je het wel ooit aankrijgt.

Erg jammer..

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Heb er zelf nog niet zoveel problemen mee.. al wacht ikalwel 2 weken op een film nu heel toevallig.. maar het komt niet regelmatig voor.. soms eens een keertje..

Maar hoop idd niet hetzelfde mee temaken als jou Linn..

Misschien is bol maar tijdelijk wat trager.. en gaat het over een tijdje weer beter? vind vaak de prijzen wel aantrekkelijk bij bol.

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

Mescaline wrote:

Heb er zelf nog niet zoveel problemen mee.. al wacht ikalwel 2 weken op een film nu heel toevallig.. maar het komt niet regelmatig voor.. soms eens een keertje..

Maar hoop idd niet hetzelfde mee temaken als jou Linn..

Misschien is bol maar tijdelijk wat trager.. en gaat het over een tijdje weer beter? vind vaak de prijzen wel aantrekkelijk bij bol.

Dat het een keertje voorkomt is ook niet erg. Maar de laatste tijd is het bij alles wat ik bestel. Tot ik het uiteindelijk uit frustratie zelf maar annuleer. Ik hoop echt dat het over een tijdje wat beter gaat met Bol. Ze hebben al die jaren alles zo goed bezorgd en ik was er heel tevreden over. Ik kan en wil die site nog niet opgeven

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Als iets niet meer leverbaar blijkt te zijn, kunnen ze het ook niet afleveren. Vrij simpel. De info op de site klopt soms niet omdat zij niet helemaal up to date lopen met de uitgever. Elke internet verkoopsite heeft daar last van. Dat jij er vaker last van hebt dan andere keren is gewoon veel pech. Ik heb het nu ook met Reconstruction gehad en wat blijkt, hij is bijna nergens meer leverbaar. Onmacht.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Jaa idd.. ze hebben volgends mij gewoon een slechte communicatie met hun leverancier.. is volgends mij wel een probleem wat ze op kunnen lossen.. maar of het makkelijk is is natuurlijk het 2de

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

Erwinner wrote:

Als iets niet meer leverbaar blijkt te zijn, kunnen ze het ook niet afleveren. Vrij simpel. De info op de site klopt soms niet omdat zij niet helemaal up to date lopen met de uitgever. Elke internet verkoopsite heeft daar last van. Dat jij er vaker last van hebt dan andere keren is gewoon veel pech. Ik heb het nu ook met Reconstruction gehad en wat blijkt, hij is bijna nergens meer leverbaar. Onmacht.

Het probleem is dat ze mij nooit zeggen dat het niet meer leverbaar is.. altijd dat het vertraagd is. Ik heb uiteindelijk bijna een half jaar op een DS spelletje zitten wachten en het uiteindelijk geannuleerd. Ik denk idd dat het een probleem met de leverancier is. Maar dat mogen ze ook eerlijk zeggen tegen mij.

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Het probleem is dat ze mij nooit zeggen dat het niet meer leverbaar is..

Precies. Ze houden hun site niet up to date. Laatste keer (2 maanden geleden) 3 items besteld, 1 item binnen 1 dag binnen (voor 21.00 besteld, volgende dag binnen), een ander item na 1 maand(!!) door bol.com geannuleerd (na een maand komen ze er dus pas achter dat het niet meer leverbaar is) en op het laatste item 7 weken (!!!!!!) al moeten wachten, toen een boos mailtje naar bol gestuurd, een idioot mailtje teruggekregen waarin vermeld werd dat ik een mailtje met leverdatum van hen heb gekregen (wat absoluut fanta is) en de volgende dag lag het item bij mij op de mat! Van den zotte! Site ook in de gaten gehouden natuurlijk en de leverbaarheid/tijd is in die 7 weken wel een keer of 4 veranderd voor de betreffende dvd.

Regelmatig leveren ze op tijd, maar ik heb dit soort onzin al vaker meegemaakt daar. Slechte service ooit. Ik bestel liever in het buitenland. Levertijden hier in Nederland slaan ooit nergens op.

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

Dat zijn dus ook precies de dingen die ik de laatste maanden ook al vaker daar heb meegemaakt. Ik vind dat ze een beetje slordig aan het worden zijn.

The Last

• 7169 messages
  • 0 votes

Ik had het volgens mij al eerder gezegd hier, maar mocht je problemen hebben bij Bol.com, dan raad ik Cosmox.nl aan. Een prima alternatief, met soortgelijke prijzen, alleen rekenen zij geen verzendkosten. Ben je dus sowieso 2 euro goedkoper uit.

Ik heb er inmiddels vaak besteld en nog nooit problemen gehad. Altijd mooi op tijd geleverd.

Probleem is dat ik niet weet of ze ook naar Belgie verzenden, en als dat wel het geval is, weet ik niet of daar ook verzendkosten aan verbonden zijn.

Pure

• 770 messages
  • 0 votes

Sterker nog: de prijzen zijn bij Cosmox vaak lager, vooral bij boxen e.d. (al valt dat nu mee door die boxset-aanbieding bij Bol).

Beste webshop van NL als je het mij vraagt.

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Ik zie daar heel weinig Japans en Anime. Klopt (Cosmox) dat wel?

Pure

• 770 messages
  • 0 votes

Volgens mij zijn de assortimenten van Cosmox en Bol in grote lijnen vergelijkbaar, hoewel Bol een wat breder (film)assortiment heeft inderdaad.

Van Anime en Japanse cinema zul je alleen de grote ('mainstream') namen aantreffen denk ik, maar dat geldt ook voor Bol, nietwaar?

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Misschien, maar het lijkt toch dat Cosmox veel minder breed is.

Het is iig veel minder overzichtelijk. Als ik anime of Japans filter, dan komen er maar 5 titels of zoiets. Misschien dat anderen dat ook vinden. Even afwachten maar.

Pure

• 770 messages
  • 0 votes

Ja die zoekfunctie is vrij matig inderdaad, maar ik weet altijd al wat ik moet hebben als ik op een site terecht kom. Ik zie een titel die ik moet hebben en dan ga ik kijken waar hij verkrijgbaar is.

Maar je moet in de toekomst bij een bestelling op Bol maar eens kijken hoeveel je kwijt zou zijn bij Cosmox (als het dus verkrijgbaar is). Bovendien verleidt het 'gratis verzenden' je niet tot een (te) grote bestelling om die verzendkosten maar uit te smeren .

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Ja, als ik iets specifieks zoek zal ik eens gaan vergelijken bij deze.

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

The Last wrote:

Ik had het volgens mij al eerder gezegd hier, maar mocht je problemen hebben bij Bol.com, dan raad ik Cosmox.nl aan. Een prima alternatief, met soortgelijke prijzen, alleen rekenen zij geen verzendkosten. Ben je dus sowieso 2 euro goedkoper uit.

Ik heb er inmiddels vaak besteld en nog nooit problemen gehad. Altijd mooi op tijd geleverd.

Probleem is dat ik niet weet of ze ook naar Belgie verzenden, en als dat wel het geval is, weet ik niet of daar ook verzendkosten aan verbonden zijn.

Thanks voor de tip! Ik laat het toch altijd nog naar mijn ouders verzenden

Ik heb eens op de site gekeken en het principe is wel geheel hetzelfde als bij BOL. Ik ga het gewoon eens proberen

zeemeermin

• 32 messages
  • 101 votes

Wooow een seizoen van Friends is nu 10 euro duurder! Ze hebben hele bizarre prijzen soms..

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Kon twee dagen geleden weer eens niet de optie acceptgiro kiezen trouwens... Iemand anders hetzelfde probleem?

Error_2009

• 107 messages
  • 1875 votes

Valt me op dat bol.com steeds weer de prijzen omhoog gooit.

Ik heb er tijdje geleden disney dvd's gekocht voor 13,99 kosten nu 17,99 en 19,99 :s

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Ja, goed opletten. Dat is voor de feestdagen, dan letten mensen minder snel op de prijs, voor haastige bestellers.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.