Bol.com
Norma
-
- 3463 messages
- 5088 votes
Kon twee dagen geleden weer eens niet de optie acceptgiro kiezen trouwens... Iemand anders hetzelfde probleem?
Afgelopen zondag nog probleemloos voor acceptgiro kunnen kiezen.
Toen ik er de vorige keer naar vroeg bij de klantenservice heb ik er geen zinnig antwoord op gekregen. Ik vermoed dat het weer een storing (o.i.d.) in het systeem is want een verklaring heeft Bol blijkbaar niet.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Pakketje wat bol op maandag verzonden heeft is ook nog steeds niet binnen.. :S
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Laatste tijd al enkele keren iets besteld waarvan ik achteraf een e-mail kreeg dat ze het niet konden leveren. Vrij vervelend wel.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ik heb onlangs al een paar maal studieboeken over psychologie bij bol.com besteld en eerlijk, een goeie en snelle service.
Bart Simpson
-
- 2153 messages
- 0 votes
Ik heb bijna nooit problemen met bol.com gehad.
Slechts 1 keer:
Een lange tijd geleden (meer dan 1.5 jaar geleden) bestelde ik de dvd: Anzio (oorlogsfilm) voor €8,99 bij bol.com
Er stond: levertijd 2-3 werkdagen
Ik wacht dus een week... niets.
Ik besluit om nog een week te wachte... niets.
Ik wacht nog steeds geduldig af na 3 weken... niets.
Ik stuur een mailtje met de vraag wanneer ik mijn dvd binnenkreeg en het antwoord was: Binnen 2 weken, bedankt voor uw geduld. Ik wacht dus nog eens 2 weken... niets.
Daarop nog eens een week... niets.
Ik mail weer en het antwoord: We hebben het momenteel erg druk, we zullen uw vraag zo snel mogelijk beantwoorden! Bedankt voor uw geduld. Ik wacht 2 weken en krijg het volgende antwoord:
Helaas, de dvd die u besteld heeft is niet meer leverbaar.
Bedankt voor uw geduld.
Groeten, Bol.com
Ik heb dus ruim 60 dagen gewacht, op een dvd waarbij vermeld stond: Levering binnen 2-3 dagen.
En in de tussentijd zag ik de dvd: Anzionog bij de Mediamarkt, FRS, Musicstore etc.
Vanaf dat moment ben ik minder gaan kopen. Maar dat is wel logisch.
Linn
-
- 3289 messages
- 3798 votes
Laatste tijd al enkele keren iets besteld waarvan ik achteraf een e-mail kreeg dat ze het niet konden leveren. Vrij vervelend wel.
Ja bij mij dus hetzelfde begin het een beetje op te geven nu 
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
De dvd Keane die ik 18 november heb besteld heeft normaal gesproken een levertijd van 3-4 dagen. Maandag 24 november ontving ik echter een mailtje met de volgende tekst:
Wij verwachten dat we bovenstaand(e) artikel(en) op 09 december 2008 op het door u opgegeven adres kunnen laten bezorgen.
Drie weken wachten dus ipv drie dagen!
Het is me eerder al eens gebeurd dat wanneer ik de bestelling dan annuleer en direct opnieuw bestel, hij gewoon binnen de levertijd bij me binnen is. In dit geval kan dat echter niet, omdat ik deze bestelling noodgedwongen al betaald heb (omdat ik tijdelijk niet via acceptgiro kon betalen heb ik hem via iDeal moeten bestellen.... Zucht!)
Nu maar afwachten of de dvd dan ook echt 9 december komt. Inmiddels schiet het alweer op natuurlijk...
tsjidde
-
- 2112 messages
- 4038 votes
KRTNENQUETE
€ 1,95 korting, oftewel gratis verzending.
Geen idee hoelang deze code nog geldig is, vandaag deed-ie het iig nog.
Anatolia
-
- 2666 messages
- 1511 votes
Zojuist een cadeau-bestelling gedaan (en betaald). Was dat wel slim? (gezien de laatste berichten hier) Lees: kan de geadresseerde het binnen een week verwachten denken jullie?
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Bol.com heeft een mail naarmij verzonden met daarin als je nu besteld dat je het op sinterklaas binnen hebt.. dus neem aan dat ze die belofte gaan behouden..
Maar wat de TNT post doet wet ikniet.. want die zijn niet echt betrouwbaar meer met levertijden 
Heb mijn laatste bestelling gisteren op Cosmox geplaatst.. even kijken of die winkel goed is..
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Zojuist een cadeau-bestelling gedaan (en betaald). Was dat wel slim? (gezien de laatste berichten hier) Lees: kan de geadresseerde het binnen een week verwachten denken jullie?
Als ik het in België binnen de drie, vier dagen heb, waarom jullie dan niet in Nederland.
Anatolia
-
- 2666 messages
- 1511 votes
Als ik het in België binnen de drie, vier dagen heb, waarom jullie dan niet in Nederland.
Het is dat het voor iemand anders bedoeld is, vandaar de vraag.
kimberlyVD
-
- 5946 messages
- 1567 votes
ik heb net de dvd 'American gangster 3 disc definitive edition' ontvangen die ik ongeveer een week geleden bij bol besteld had.
Toen ik hem open deed zag ik dat hij niet compleet was. Op het hoesje van de dvd staat vermeld 'inclusief een 32 pagina's tellende full colour boek'. En in het dvd doosje zelf is daar ook plaats voor voorzien. Maar dat boekje zit er dus NIET in. Maar het lijkt erop dat dit geen fout is van bol maar wél van universal... Heb onmiddelijk gemaild naar bol en nu maar hopen dat ze zo snel mogelijk een 'oplossing' vinden... 
Pure
-
- 770 messages
- 0 votes
Je krijgt waarschijnlijk gewoon een nieuwe als je deze versie retourt.
OlafK
-
- 955 messages
- 1814 votes
En anders kun je proberen naar Universal te mailen. Die zijn meestal vrij meegaand. Ikzelf heb een keer 4 nieuwe Jurassic Park discs gekregen aangezien die van mij beschadigd waren (vertoonden rare vlekken en die maakten het afspelen onmogelijk).
serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
KRTNENQUETE
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Hier werkte de code ook nog.. bedankt 
Toch weer 1,95 minder bij mijn nieuwe webcam haha 
kleez
-
- 849 messages
- 1207 votes
Ik bestelde wel eens games via bol.com en wel eens boeken, altijd prima service gehad!
Voor sinterklaas nog, 5 dec. iets besteld, en ik had het zelfs op zaterdag 6 dec. al binnen! Nou dat vind ik echt TOP-service!
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Ik bestelde wel eens games via bol.com en wel eens boeken, altijd prima service gehad!
Voor sinterklaas nog, 5 dec. iets besteld, en ik had het zelfs op zaterdag 6 dec. al binnen! Nou dat vind ik echt TOP-service!
Ze kunnen het zeker wel.. maar laten het niet altijd zien 
kleez
-
- 849 messages
- 1207 votes
Ze kunnen het zeker wel.. maar laten het niet altijd zien 
Dat zal kunnen hoor
Ik bestel vaak ook dingen die erg populair zijn, bijv. FIFA oid. Met minder 'popaire' dingen heb ik weinig ervaring 
Twiggertje
-
- 167 messages
- 453 votes
KRTNENQUETE
Bedankt 
Bart Simpson
-
- 2153 messages
- 0 votes
Ik heb die code 2 dagen geleden ook gebruikt, bij mij deed hij het ook nog.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Kan nu verdomme weer niet betalen met accept-giro :S
Iemand een idee hoe het wel kan?
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
ik heb ook ooit zo'n code gehad. Kan hem niet meer vinden...
Was dat per mail?
Pure
-
- 770 messages
- 0 votes
Kan nu verdomme weer niet betalen met accept-giro :S
Iemand een idee hoe het wel kan?
Internetbankieren of een overschrijvingsformulier?
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
daar gaat het niet echt om.. kan het gewoon niet aanvinken.. en dat hoort gewoon wel te kunnen..
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Ik heb dat ook wel eens gehad. Is het niet dat boven een bepaald bedrag het direct betaald moet worden?
En waar kan ik die Code vinden? 2e keer...
Norma
-
- 3463 messages
- 5088 votes
daar gaat het niet echt om.. kan het gewoon niet aanvinken.. en dat hoort gewoon wel te kunnen..
Storing in het systeem als je het mij vraagt. Komt vaker voor, kan de volgende dag gewoon weer over zijn is mijn ervaring.
Norma
-
- 3463 messages
- 5088 votes
En waar kan ik die Code vinden? 2e keer...
Misschien begrijp ik je verkeerd, maar als je het over de code van Twiggertje hebt, die staat gewoon hierboven in zijn/haar berichtje:
KRTNENQUETE