• 177.957 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.994 actors
  • 9.370.976 votes
Profile

Bol.com

PaulieWalnuts

• 1239 messages
  • 815 votes

Mescaline wrote:

(quote)

Denk dat ze daar wel achter komen(zien ze aan je ip ..)

Nope! Adres + naam van vriend of ander rekeningnummer moet je doen.

Maar is er nog een actieve 5 eur kortingscode dan?

Fikret8

• 6169 messages
  • 4233 votes

Fox Film-Noir Classics als The Dark Corner, The Street With No Name, Thieves' Highway en Somewhere In The Night voor 5 euro excl. p/s bij bol.

Twiggertje

• 167 messages
  • 453 votes

martlybra wrote:

Jeuh, Een kortingscoupon voor bol.com!

AM-67EW-UT45 (5 Euro Korting)

bedankt, ik heb die code gebruikt en werkte inderdaad. €5 korting.

Fikret8

• 6169 messages
  • 4233 votes

Andrei Tarkovsky dvd's zijn itt andere titels echt ontiegelijk prijzig, Stalker en Solaris kosten los € 27,99 per stuk.

Grindhouse

• 828 messages
  • 1686 votes

Gewoon de Artificial Eye editie uit Groot-Brittannië bestellen. Die versies van Solaris en Stalker hebben ook NL ondertitels.

Baggerman

• 10839 messages
  • 8277 votes

Grindhouse wrote:

Gewoon de Artificial Eye editie uit Groot-Brittannië bestellen. Die versies van Solaris en Stalker hebben ook NL ondertitels.

Ja, bij play.com zijn ze sinds een paar maanden eindelijk betaalbaarder! Nostalghia en Offret blijven echter ook daar nog prijzig

Mescaline

• 7089 messages
  • 3220 votes

Vandaag de 5 euro korting gebruikt en werkt perfect thanks !

NKyou

• 3081 messages
  • 747 votes

Even een vraagje:

Een paar dagen geleden stond de trilogie Ningen no Joken voor een luttele 17 euro te koop op de site. En voor dit bedrag heb ik toen ook besteld, en gelijk betaald met creditcard. Op de bevestigingsmail staat ook die 17 euro. Nu was al gelijk duidelijk dat hij nooit voor die prijs mocht worden aangeboden, en hebben ze hem sinds kort dan ook voor de juiste prijs op de site gezet, namelijk 43 euro.

Heeft iemand dit eerder meegemaakt? En moet bol.com mij nu die dvd's afleveren, ondanks dat het bedrag verkeerd op de site stond?

ROOSKY

• 29923 messages
  • 7938 votes

Normaal gesproken, als dit in een 'normale' winkel zou gebeuren, moeten ze je het voor het bedrag geven dat er oorspronkelijk stond. 17 Euro dus...

starbright boy (moderator films)

• 22398 messages
  • 5070 votes

Nee, dat hoeven ze niet bij voorintekenen, wat dit is. Dat staat in hun algemene voorwaarden en wordt ook wettelijk geaccepteerd. Een productprijs kan door allerlei redenen waar de verkoper niets aan kan doen namelijk voordat het definitief in de winkel ligt ook nog wijzigen. Wel moet jij het recht krijgen de order te annuleren en hoef je de DVD's niet te accepteren voor 43 euro. Als een winkel wel levert voor de lage prijs is het zuiver uit coulance met de klant en niet omdat ze dat moeten.

ROOSKY

• 29923 messages
  • 7938 votes

Ai, da's dan jammer

NKyou

• 3081 messages
  • 747 votes

Bedankt SB, heldere uitleg. Hoop dat ze dat laatste zullen doen, wel een leuke meevaller. Ik heb overigens nog geen bericht gehad van bol.com dat ze de prijs hadden gewijzigd. Ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen. Laat het nog wel weten.

MXO

• 1449 messages
  • 532 votes

Ik heb de trilogie ook al besteld. Ik ben inderdaad benieuwd wat het gaat worden, ik ga er in ieder geval geen 43 euro voor betalen.

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

Ik kijk het ook nog even aan. Ik meen dat in het verleden zoeits ook al eens is gebeurd met een box van een Italiaanse filmmaker, die toen ook voor enkele tientjes minder op de site stond, dan ie zou moeten kosten. Ik meen dat Bol toen wel, voor degenen die hem bestelden met de lage prijs, die prijs zo heeft gelaten.

starbright boy (moderator films)

• 22398 messages
  • 5070 votes

Dat was geen pre-order.

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

Het gebeurt iig vaker dat Bol.com haar prijzen van het een op het andere moment grandioos verandert. Toen ik een jaar geleden ongeveer The Big Lebowski bestelde koste die mij €7.- De volgende dag stond aangegeven dat de DVD €19.- moest kosten. Heb gewoon de film thuis gekregen en zeven ballen betaald. Het valt mij vaker op dat deze prijswijzigingen plaatsvinden. Ik zit erg vaak op Bol.com te snuffelen en zo viel mij vorige week op dat Magnolia (2DVD) €11,- moest kosten, de volgende dag €21,- en de dag daarnaar weer gewoon €11,-. Vreemd, maar waar.....

MXO

• 1449 messages
  • 532 votes

Maar dat waren weer geen pre-orders. We wachten af.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3220 votes

Morgen koop ikweer wat dvds op bol

Weet iemand nog een code voor gratis verzenden..?;)

Fikret8

• 6169 messages
  • 4233 votes

Ik wacht ook al met bestellen tot ik een code voor gratis verzenden tegen kom.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3220 votes

kappeuter wrote:

Deze code voor gratis verzending werkt nog wel:

CRM-09FG-K3S4

(geldig tot 1 december!)

Heb net besteld bij bol.com

Deze gratis verzenden code werkt nog !

Pure

• 770 messages
  • 0 votes

Je kan een code (van 1.95) 'verdienen' door een enquete in te vullen op de site. Als het goed is krijg je vanzelf een venster voor je neus met uitleg bij het betreden van de site. Ik heb de code inmiddels binnen (wordt binnen enkele minuten verzonden en is tot 30 juni 2008 geldig).

serpico

• 2900 messages
  • 491 votes

Pure wrote:

Je kan een code (van 1.95) 'verdienen' door een enquete in te vullen op de site. Als het goed is krijg je vanzelf een venster voor je neus met uitleg bij het betreden van de site. Ik heb de code inmiddels binnen (wordt binnen enkele minuten verzonden en is tot 30 juni 2008 geldig).

Waar staat die dan?

Mescaline

• 7089 messages
  • 3220 votes

Heb die code idd ook gehad.. maar dat isalweer ruim een maand geleden..

Pure

• 770 messages
  • 0 votes

serpico wrote:

Waar staat die dan?

Pure wrote:

Als het goed is krijg je vanzelf een venster voor je neus met uitleg bij het betreden van de site.

Dat was bij mij vandaag tenminste het geval.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3220 votes

Hoevaak kom jij op bol dan pure..?

Weet niet of dat gene wat ik een maand geleden in heb gevuld hetzelfde is namelijk..?

Pure

• 770 messages
  • 0 votes

Toch zeker wel een aantal keer per week (rond deze tijd bijna dagelijks), en vandaag kreeg ik het voor het eerst te zien.

serpico

• 2900 messages
  • 491 votes

Pure wrote:

(quote)

(quote)

Dat was bij mij vandaag tenminste het geval.

Bij mij niet .

Misschien gebeurt het alleen bij klanten die heel veel kopen ofzo.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3220 votes

Koop eral vanaf augustus 2006... en niet weinig

Pure

• 770 messages
  • 0 votes

Misschien heb ik dan geluk gehad...

Fikret8

• 6169 messages
  • 4233 votes

Mescaline wrote:

(quote)

Heb net besteld bij bol.com

Deze gratis verzenden code werkt nog !

Die had ik al een keer gebruikt.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.