Bol.com
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
BOL-H967T-AUCYA-AETPX
Gratis verzenden-code
Fikret8
-
- 6169 messages
- 4233 votes
Heb via mail een ander bol.com "gratis verzenden-code" gekregen.
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Ik bestel veel bij bol.com. Vooral de laatste tijd gaat het lekker. In totaal heb ik volgens mij wel meer dan 100 dvd's bij bol.com besteld! Is altijd goed bevallen en ga er ook lekker mee door......
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Groot gelijk doe ik ook!.
Bol.com is ook nog eens betrouwbaar en klant vriendelijk 
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
Vind bol nogal duur, eerlijk gezegd. Bestel liever uit het buitenland, of haal koopjes uit o.a. Mediamarkt, FRS en Fame.
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Dat is wel een beetje zo misschien, maar bol.com heeft veel films die nergens anders te krijgen zijn. Ik heb veel bij bol.com besteld, maar de meeste films komen gewoon uit winkels zoals FRS.......
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
Dat is wel een beetje zo misschien, maar bol.com heeft veel films die nergens anders te krijgen zijn.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Is vanuit het buitenland het juist niet duurder dan als je verzend kosten mee rekend..?
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
Bestel de laatste tijd bij dvd pacific. Valt heel erg mee, zeker als je bedenkt dat de dollar heel gunstig staat op dit moment.
metaledje
-
- 740 messages
- 859 votes
Nieuwe dvd's zijn altijd duur. bol.com is even duur als de free record shop. media markt daarentegen is altijd minstens 3 euro goedkoper per nieuwe dvd. scheelt een hoop als je 10 dvd's per maand koopt.. achja wacht een maandje of 2 en er gaat dik 10 euro vanaf. er zijn genoeg films onder de 10 euro bij bol.com. en dat vind ik een redelijke prijs, dan hoef ik niet te downloaden of te branden, wat ik uit respect al bijna nooit doe..
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Nieuwe dvd's zijn altijd duur. bol.com is even duur als de free record shop. media markt daarentegen is altijd minstens 3 euro goedkoper per nieuwe dvd. scheelt een hoop als je 10 dvd's per maand koopt.. achja wacht een maandje of 2 en er gaat dik 10 euro vanaf. er zijn genoeg films onder de 10 euro bij bol.com. en dat vind ik een redelijke prijs, dan hoef ik niet te downloaden of te branden, wat ik uit respect al bijna nooit doe..
Hele nieuwe films download ik ookweleens hoor maar ik vind 20 euro ook teveel voor een film.
Maar dat bol even duur is als free record vind ik onzin bol heeft meer aanbiedingen en is vaak goedkoper.
metaledje
-
- 740 messages
- 859 votes
Heb het over de nieuwe films eh
die zijn meestal even duur in beide shops.
En verder ligt alles wel een beetje gelijk op de weegschaal in vergelijking met die 2 winkels.. bol.com heeft hokjes met stars for sale en dergelijke,en de free heeft weer een enorme grote afdeling met 6 a 7 euro dvd's en 3=2 aanbiedingen... scheelt heel weinig allemaal..
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Jaa ok zit ook weer wat in...maaarrrr bol.. heeft een stuk meer dvds en daar moet je me gelijk in geven aanbod isdaar veel breder 
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
Jaa ok zit ook weer wat in...maaarrrr bol.. heeft een stuk meer dvds en daar moet je me gelijk in geven aanbod isdaar veel breder 
klopt! bij bol.com zijn verschrikkelijk veel titles te krijgen.
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
Ook voor 2 tientjes en zonder verzendkosten de Van Warmerdam box besteld.
metaledje
-
- 740 messages
- 859 votes
Jep aanbod is daar aardig groot, ik zit daar ook vaak 2 uur lang te scrollen
Ik bestel ook aardig veel bij bol.com daar niet van.. ik heb liever een seal dan vinger afdrukken als dvd film gek 
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
De No More Heroes box (Met Illes Flottantes,Met Grote Blijdscshap Amnesia Monte Carlo & Drift), voor maar 17 euro (betaalde er destijds 55 euro voor...)
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
BOL-H967T-AUCYA-AETPX
Gratis verzenden-code

kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Deze code voor gratis verzending werkt nog wel:
CRM-09FG-K3S4
(geldig tot 1 december!)
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7938 votes
Fuck, net een dvd gekocht met de code die dus inderdaad niet meer werkte 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Tip voor de volgende keer: je kunt de code checken door de code in te voeren en op de knop 'voeg nog een code toe' te klikken.
Als ie niet werkt krijg je meteen een foutmelding.
Fikret8
-
- 6169 messages
- 4233 votes
Deze code voor gratis verzending werkt nog wel:
CRM-09FG-K3S4
(geldig tot 1 december!)
Meteen ff voor de deadline State Of Grace aangeschaft. 
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Meteen ff voor de deadline State Of Grace aangeschaft. 
Die code doet het nog..?
Voorlopig moet ik even sparen maar ikbestel wel voor 1 december 
State of grace heb ik de vorige keer gekocht erg goede film voor 5 euro 
(Je kan toch geen gedonder krijgen met bol als je vaak die codes gebruikt hoop ik ..?)
Fikret8
-
- 6169 messages
- 4233 votes
Die code doet het nog..?
Voorlopig moet ik even sparen maar ikbestel wel voor 1 december 
State of grace heb ik de vorige keer gekocht erg goede film voor 5 euro 
(Je kan toch geen gedonder krijgen met bol als je vaak die codes gebruikt hoop ik ..?)
Ik heb tot nu toe in 3 maanden 4 keer bij bol besteld, bij elke bestelling een ander gratis verzendkosten code gebruikt + 1 keer de 5 euro korting code daar bovenop. Geen problemen mee gehad. 
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Ik heb tot nu toe in 3 maanden 4 keer bij bol besteld, bij elke bestelling een ander gratis verzendkosten code gebruikt + 1 keer de 5 euro korting code daar bovenop. Geen problemen mee gehad. 
Aah ok
ja ik vroeg het maar even want ik bestel ook zo beetje iedere maand bij bol vind het een erg goede winkel dus wil er geen gedonder mee krijgen.. 
us_raider
-
- 2034 messages
- 0 votes
Bij elke bestelling een nieuwe account aanmaken en die 5 euro korting gebruiken: gaat dat?
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Bij elke bestelling een nieuwe account aanmaken en die 5 euro korting gebruiken: gaat dat?
Denk dat ze daar wel achter komen(zien ze aan je ip ..)
Fikret8
-
- 6169 messages
- 4233 votes
Eventueel met andere adresgegevens. Anders lukt het gegarandeerd niet.
serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
Denk dat ze daar wel achter komen(zien ze aan je ip ..)
Fikret8
-
- 6169 messages
- 4233 votes
Zal het dan ook een keer proberen, die 5 euro coupen ligt me wel.