Bol.com
Fikret8
-
- 6170 messages
- 4233 votes
Je kan een code (van 1.95) 'verdienen' door een enquete in te vullen op de site. Als het goed is krijg je vanzelf een venster voor je neus met uitleg bij het betreden van de site. Ik heb de code inmiddels binnen (wordt binnen enkele minuten verzonden en is tot 30 juni 2008 geldig).
Heb je misschien een linkje naar zo'n bol.com enquete?
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Gaat volgends mij niet is gewoon een pop up venster van de site zelf..
Fikret8
-
- 6170 messages
- 4233 votes
Ik heb by the way de 5 euro coupon gebruikt met een ander account (wel dezelfde postadres en dezelfde persoonlijke gegevens). Het werkt. Kan bij m'n volgende bestelling ook de gratis verzendkosten code weer gebruiken.
Grindhouse
-
- 828 messages
- 1686 votes
Maar dat waren weer geen pre-orders. We wachten af.
Bij mij is Human Condition 1-3 verzonden! 
Ik heb hem dus voor €13,94 inclusief verzenden. (€5,- eraf door kortingsbon) 
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Ik heb by the way de 5 euro coupon gebruikt met een ander account (wel dezelfde postadres en dezelfde persoonlijke gegevens). Het werkt. Kan bij m'n volgende bestelling ook de gratis verzendkosten code weer gebruiken.
Kijk maar uit dat je het niet teveel doet..
Bol kijkt dat heus wel een x na 
us_raider
-
- 2034 messages
- 0 votes
So what? Ik heb gisteren ook weer vijf euro bespaard...
MXO
-
- 1449 messages
- 532 votes
Bij mij is Human Condition 1-3 verzonden! 
Ik heb hem dus voor €13,94 inclusief verzenden. (€5,- eraf door kortingsbon) 
Ik heb ook geluk, bij mij is hij ook verzonden
. Ik ben benieuwd, hopelijk is er iemand thuis morgen! Ik heb hem trouwens voor € 16,99 aangeschaft (kortingscoupon voor gratis verzendkosten).
Grindhouse
-
- 828 messages
- 1686 votes
Mwah, nu al een keer of 30 gedaan en het werkt nog steeds.
NKyou
-
- 3081 messages
- 747 votes
Ha! Gelijk hetzelfde bij mij. Voor een kleine 14 euro nu een gewilde trilogie. Toch gek. Of het is erg netjes en overdreven dat ze hem voor die prijs nog versturen, of ze hebben het niet eens door... Hoe dan ook, het mag vaker gebeuren 
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Vind ik erg dom van bol dan..
Maarja.. het is hun schuld dan natuurlijk haha..
Voor de klant is het alleen maar positief,
Pure
-
- 770 messages
- 0 votes
Vind ik erg dom van bol dan..
Maarja.. het is hun schuld dan natuurlijk haha..
Voor de klant is het alleen maar positief,
En voor Bol ook; reken maar dat ze er winst mee maken.
Grindhouse
-
- 828 messages
- 1686 votes
Denk ik niet. Erg veel van die dvd's waren maar 1,94 met korting. En normaal zijn de verzendkosten al 1,95 euro...
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Winst..? als iedereen iedere keer die kortingen gebruikt..?
Denk dat ze dan eerder verlies draaien..?
us_raider
-
- 2034 messages
- 0 votes
Winst..? als iedereen iedere keer die kortingen gebruikt..?
Denk dat ze dan eerder verlies draaien..?
Gebruikmaken van de site vanwege die kortingen...?
Pure
-
- 770 messages
- 0 votes
Dat er een aantal mensen zijn die de code enigszins misbruiken maakt weinig uit. Een dergelijke code zorgt ervoor dat veel mensen een bestelling plaatsen, dus die paar euro's die ze erop verliezen nemen ze dan graag voor lief.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Ja idd daar zit wat in..
Alles om klanten te lokken natuurlijk..
starbright boy (moderator films)
-
- 22398 messages
- 5070 votes
De reden waarom die codes bestaan is omdat er dan constant over bol.com gepost wordt in fora als deze en dat is prima reclame.
BlueVelvet
-
- 1316 messages
- 785 votes
Mwah, nu al een keer of 30 gedaan en het werkt nog steeds.
En telkens die 5€-coupon gebruikt?
@ Starbright Boy:
Kan me niet echt voorstellen dat BOL wéét dat dit kan en dat het gebeurt. Ik persoonlijk bestel alleen vanwege dit soort coupons bij BOL (en soms als de prijs acceptabel is), maar ga niet méér bestellen zonder de coupons omdat ik nu positieve ervaringen heb o.i.d.
Pure
-
- 770 messages
- 0 votes
Kan me niet echt voorstellen dat BOL wéét dat dit kan en dat het gebeurt. Ik persoonlijk bestel alleen vanwege dit soort coupons bij BOL (en soms als de prijs acceptabel is), maar ga niet méér bestellen zonder de coupons omdat ik nu positieve ervaringen heb o.i.d.
Dan heeft deze marketingtechniek misschien niet genoeg op invloed op jou; op vele anderen wel.
BlueVelvet
-
- 1316 messages
- 785 votes
Nou, dan ga ik het ook maar eens proberen 
5€ besparen per bestelling is niet niks.
Het enige probleem is dat je voor ieder account een apart emailadres nodig hebt. Alhoewel dat ook weer niet zo'n probleem is (een adres is zo aangemaakt
)
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
Ik kijk het ook nog even aan. Ik meen dat in het verleden zoeits ook al eens is gebeurd met een box van een Italiaanse filmmaker, die toen ook voor enkele tientjes minder op de site stond, dan ie zou moeten kosten. Ik meen dat Bol toen wel, voor degenen die hem bestelden met de lage prijs, die prijs zo heeft gelaten.
Schijnt dat bol hem voor die 17 euro wel heeft opgestuurd. Kreeg een mailtje dat ie onderweg was...
Grindhouse
-
- 828 messages
- 1686 votes
En telkens die 5€-coupon gebruikt?
Klopt helemaal. 
Het enige wat je steeds moet veranderen, is je e-mail adres.
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Hilarisch, wel slim
Ik heb n catch-all-e-maildomein, dus zou voor mij nog n eitje zijn ook. Maar officieel verbieden de bol-reglementen dit ongetwijfeld (?)
MXO
-
- 1449 messages
- 532 votes
Schijnt dat bol hem voor die 17 euro wel heeft opgestuurd. Kreeg een mailtje dat ie onderweg was...
Ik heb hem gisteren ontvangen, dus ik heb er inderdaad ook 17 euro voor betaald.
Grindhouse
-
- 828 messages
- 1686 votes
Hilarisch, wel slim
Ik heb n catch-all-e-maildomein, dus zou voor mij nog n eitje zijn ook. Maar officieel verbieden de bol-reglementen dit ongetwijfeld (?)
Zo'n catch-all ding heb ik dus ook. In de algemene voorwaarden van bol.com staat dit:
8. Tenzij anders staat vermeld, geldt voor iedere Coupon dat deze per persoon en per e-mailadres slechts eenmaal kan worden gebruikt.
Maar er zijn geen consequenties vermeld voor als je je er niet aan houdt. Als ze erachter komen, kunnen ze volgens mij hooguit niks meer leveren op mijn adres. Ik vind het gewoon hun eigen schuld. Ik gebruik steeds dezelfde naam/adres, dus ze moeten maar gewoon beter opletten. 
serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
Ik gebruik steeds dezelfde naam/adres, dus ze moeten maar gewoon beter opletten. 
Fikret8
-
- 6170 messages
- 4233 votes
Iemand al de Orson Welles Box via bol ontvangen?
MXO
-
- 1449 messages
- 532 votes
ik heb hem ook nog niet ontvangen Fikret. Viel te verwachten, ik wacht al sinds 23 november op de box. Heb geduld, heb geduld!
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Vanwege de enorme drukte is onze site helaas tijdelijk niet bereikbaar. Probeert u het later nog eens. Onze excuses voor het ongemak.
bol.com
PaulieWalnuts
-
- 1239 messages
- 815 votes
Iemand al de Orson Welles Box via bol ontvangen?
Die is niet duur zeg!
Ik heb ze alleen al alledrie op DVD.....
Hilarisch, wel slim
Ja, heb eens iets te overmoedig besteld en toen stond er als status: "validatie" (onderzoek op fraude ofzo). Toen heb ik snel die bestelling geannuleerd.