Blokker
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
In van die bakken van 4 euro. En goede titels ook - Vertigo, Rear Window, The Birds, Rope, Shadow of a Doubt, The Man Who Knew Too Much.
Spijtig, die heb ik allemaal. Er ligt toevallig niet Psycho in een grijze uitvoering met hoes?
serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
Psycho heb ik helaas niet zien liggen nee. Maar er liggen er nog meer hoor; Marcie, Family Plot, Torn Curtain, Topaz, The Trouble With Harry en nog een paar. En dan heb ik het alleen nog maar over de Blokker in Heerlen, van anderen weet ik het niet.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Vandaag bij de blokker geweest en naast Rear Window & The Birds heb ik ook Psycho(Grijze Uitvoering) weten te vinden voor 4 euro.. 
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Met hoes? Anders ga ik hem direct halen want dat is de enige die nog mist in mijn collectie..
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Met hoes? Anders ga ik hem direct halen want dat is de enige die nog mist in mijn collectie..
Met de hoes waaraan de zijkant staat: The Hitchcock Collection.. of bedoel jij een andere hoes..?
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ik bedoel of de film een apart kartonnen hoesje heeft. Je hebt dus een gewoon plastieken hoesje en dat kun je in een kartonnen hoesje steken.
serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
Vandaag bij de blokker geweest en naast Rear Window & The Birds heb ik ook Psycho(Grijze Uitvoering) weten te vinden voor 4 euro.. 
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Niet op gelet laatste keer.. maar weet iemand of de blokker ook North by Northwest heeft liggen..?
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 messages
- 5068 votes
Lijkt me sterk, want van een andere filmmaatschappij.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Op bol.com staat deze film voor 13 euro.. is tochwel wat aan de hoge kant die prijs.. iemand een idee waar deze goedkoper is?
Keroppi
-
- 46 messages
- 47 votes
Vandaag bij blokker geweest.
Bij de 5 voor 5 euro collectie:
jaspertje3
-
- 578 messages
- 1466 votes
Ik heb ook niks kunnen vinden 
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Moetje keertje naar Roosendaal komen haha.. lagen er vorige week nog meer dan genoeg.. 
jaspertje3
-
- 578 messages
- 1466 votes
Ben al in 2 Blokkers geweest. Nja, niks aan te doen.
In de 5 voor 5 actie de volgende titels meegenomen, best aardige titels voor een euro'tje
Shattered Glass
Heaven (2002)
The Accidental Spy
Straw Dogs
The Yards
Scarecrow
-
- 563 messages
- 170 votes
Blokker heeft nu echt een heleboel films in de uitverkoop. Ook nieuwere titels, zoals Knocked Up voor 7 euro, POTC 3 (2disc) voor 10 euro, Special Editions (2disc) van Alien en Predator voor 4 euro p/s, etc. Liggen paar bakken vol met (veelal) mindere films, maar er zitten zeker ook leuke titels bij! Heel veel titels voor 3 of 4 euro per stuk, ook de nieuwere.
Zelf heb ik Pearl Harbour en Spiderman 3 voor 4 euro per stuk aangeschaft.
De Mees
-
- 558 messages
- 64 votes
A Hard days night
En Un momento dado 2DVD
Blood & Wine
Fatal attraction
En dat allemaal voor 9,97 euro
Twiggertje
-
- 167 messages
- 453 votes
ik heb Police Squad voor €7.50 gekocht en Naked Gun box(3 films) €12.99
ook 2 miniseries ,Escape From Sobibor (eindelijk complete versie) en Everest. €7 per stuk.
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Predator, 2disc editie €4,-
Ajax&Filmfreak
-
- 3362 messages
- 3729 votes
wel een franse editie hoor, dus DTS is voor de fransen en walen.
natuurlijk wel 5.1 Anglais (Engels) geluid en Néerlandais (nederlandse) ondertitels.
Ajax&Filmfreak
-
- 3362 messages
- 3729 votes
Top Gun. 2 disc editie €7,50, vind de dvd box mooier dan de film zelf eigenlijjk 
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
Vreemd. De Top Gun 2 Disc editie is duurder dan die van Predator.
Ajax&Filmfreak
-
- 3362 messages
- 3729 votes
Top Gun is wel wat mooier uitgevoerd hoor, met boekje in het nederlands en het is zo'n hoes die je helemaal uitvouwen kan. Predator heeft gewoon een extra kartonnen kaft over de dvd.
Friday the 13 th
-
- 2558 messages
- 2023 votes
Predator, 2disc editie €4,-
Ook in België van die stunts?? Wil echt graag de predator en alien films eens zien, durf ze nooit echt goed kopen want ik weet niet of ze mij wel gaan bevallen, maar 4 € is echt niet veel.
Friday the 13 th
-
- 2558 messages
- 2023 votes
Heb ik ook gedaan, hij was er nog, ben blij dat ik hem heb. Was wel 4,99 €, ma soit, is nog goedkoop hé
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Nieuwe 5 voor 5 actie bij de blokker sinds deze week.. weet iemand of het de moeite waard is een kijkje te gaan nemen?
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Verkopen ze die dvd-rekjes nog altijd? Heb de mijne alweer een tijdje vol en wil graag een extra van hetzelfde model aanschaffen, maar de Blokker die ik gisteren probeerde had ze niet in huis.