• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.192 votes
Profile

Blokker

Poepgezicht

• 298 messages
  • 1247 votes

shockdog wrote:

Bij Blokker Beek krijg je ivm verbouwing 50% korting op alles, dus ook op alle dvd's/blu-ray's.

vandaag oa gekocht:

Life: Seizoen 1 €3.75

New Violence Pack €3.75

Cinema de France €7.50

Al Pacino box €5

Ratatouille €6

TBS €2.50

Ik wou dat ik daar in de buurt woonde, ik had echt alle Pixar dvd's meegenomen. Ik vind ze bijna allemaal goed maar zijn zo verrekte duur.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Blokker? Je bedoelt de Bart Smit zeker?

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Neen, ik bedoel Blokker hoor. In de Bart Smit hebben ze ook zo'n actie maar die liggen in bakken en ik heb geen zin om die te gaan doorzoeken.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ah oke. Heb deze titels gisteren allemaal bij Bart Smit gezien en nog nooit in de blokker, vandaar. Hier in de Blokker hebben ze ook bijna geen 5 voor 5 acties meer. Dan hebben we wel toevallig exact hetzelfde aanbod.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Inderdaad toevallig, vooral ook doordat er bij de Blokker hier echt altijd dezelfde titels lagen.

daviddoelen

• 663 messages
  • 6589 votes

In Brunssum heeft de Blokker de bovenstaande films ook niet. De Bart Smit in Heerlen wel.

Quentin

• 10202 messages
  • 8538 votes

@Metalfist heb je het nu over de Belgische Blokker of de Nederlandse?

Timmy757

• 3365 messages
  • 598 votes

Idem. hier, wel bij Bart Smit deze titels gezien, niet bij Blokker...

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Belgische.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Aha, daar is de verklaring. Zat ik toch juist.

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Er zijn inderdaad wel 5 voor €5 acties bij sommige winkels van de Blokker.

Was namelijk zaterdag in Woensel en daar heb ik Flyboys, King of California, Out of Time, W Delta Z en White Noise 2 gehaald.

Dreiecke

• 2768 messages
  • 902 votes

"Sinds 1985 behoort Bart Smit tot het Blokker concern. Onder de Blokker Holding vallen naast Bart Smit nog een groot aantal andere retailorganisaties zoals Blokker, Intertoys, Leen Bakker, Marskramer, Xenos, Casa, Hoyng, Maxi Toys en Groenblok." (bron)

De laatste tijd zie ik alleen nog 5 voor 5 euro bij Bart Smit (niet meer bij Blokker) en bv 3 voor 6 euro.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Lang geleden dat ik naar de Blokker ben geweest. Opzich wel leuk, eens in de zoveel tijd. Alleen vind ik hun manier van presentatie slordig. Ze staan gewoon in een hoekje recht/liggend/verticaal/horizontaal/schuin. Plus je moet vaak door je knieen gaan om de onderste rijen te zien.

Brix

• 19675 messages
  • 5113 votes

@ Minotaures:

Dat is dan blijkbaar niet alleen bij het filiaal dat jij bezoekt het geval, want hier is het net zo.

Aanbiedingen ook nog in op elkaar gestapelde kratjes ernaast, en daarin nog meer wanorde.

Zo erg als bij E-Plaza, in grote manden kris-kras neergekwakt, is het echter nog niet.

mister blonde

• 12693 messages
  • 5825 votes

Toch heeft dat grabbelen ook wel wat, hoewel het niet erg praktisch is natuurlijk.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Waarom vind je dat zo'n bakje 'wat heeft', mister blonde? Ik zie alleen maar nadelen aan zo'n ding.

GinolaEHV

• 2127 messages
  • 2611 votes

Het gevoel als je er een koopje in vindt.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

5 voor 5 Euro actie zaten ook een aantal van QFC tussen dus een kijkje nemen loont misschien de moeite, o.a.

Mrs. Henderson Presents

Romance & Cigarettes

starbright boy (moderator films)

• 22396 messages
  • 5068 votes

Niet helemaal van toepassing. Heb er al best een stapeltje hele mooie dingen gevonden.

EW101

• 1256 messages
  • 2284 votes

starbright boy wrote:

Niet helemaal van toepassing. Heb er al best een stapeltje hele mooie dingen gevonden.

Ik ook zoals Spirited Away . Dat is wel een erg mooie film en ik ben blij dat ik die goedkoop gevonden heb. Maar voor de rest zit er niet veel bijzonders in tot wel beschamend slechte dvd's.

Wat ook nog jammer is dat sommige kratten ook nog kapot zijn waardoor het er nog slordiger uitziet . Zo is het in Born ,maar of dat op meerdere plekken is?

starbright boy (moderator films)

• 22396 messages
  • 5068 votes

Het is een kwestie van goed zoeken en goed timen. Ik ga 9 van de 10 keer met niks naar huis. Maar ben ook een keer met 15 DVD's voor 15 euro naar huis gegaan (was bij Bart Smit, maar dat is onderdeel van Blokker) en daar zaten prachtige films tussen. Heb er de geweldige documentaire Hoop Dreams gevonden, de mooie Nederlandse film Diep, Kurosawa's Rhapsody in August, Ghost in The Shell 2 en Ferrera's Bad Lieutenant en Mammoth van Moodysson. Allemaal in de 5 voor 5 bakken.

En er stond ook zomaar ineens een box met 4 films van Scorsese waarvan ik 3 graag wilde zien voor een euro of zeven. En zo zijn er nog wel wat voorbeelden. Ik check Blokker en Bart Smit vaak even.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Metalfist wrote:

Geen idee of het in Nederland ook geld maar in België doen ze een kostuumdrama stunt met 3 DVDs voor 10 euro.

In Nederland ook.

DBTim

• 854 messages
  • 1151 votes

In de webshop van blokker gaat de 2 voor 10 euro actie op blurays verder met nieuwe titels (oa Psycho, Acapolypse Now, Deer Hunter, Escape From New York en nog veel meer).

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ik had dit ook al gepost in het aanbiedingen topic, maar hier ook maar even voor de volledigheid:

Op Blokker.nl:

Op blu-ray voor slechts €6,99 per stuk, of 2 voor €10,-

Psycho (1960)

The Deer Hunter

Requiem for a Dream

Children of Men

Memento

Burn after Reading

The Fog

Escape from New York

The Graduate

Leaving Las Vegas

LA Confidential

Tijdelijk geen verzendkosten!

Op de Blokker site nog meer blu-ray titels.

Voordelige dvd-boxen:

John Adams €12,99

HBO miniserie met Paul Giamatti en Laura Linney

John Adams (2008) - MovieMeter.nl

Voor €14,99 per stuk:

Trois Couleurs box

Chaplin 10-dvd collectie

Tijdelijk dus geen verzendkosten!

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Nog steeds of opnieuw. 2 blu-rays voor 10,-

Zoekresultaten - blokker.nl

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

Alleen vandaag Band of Brothers op DVD voor maar €13!

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Opruiming bij Blokker, diverse dvd's met rode stickers 50% korting en geel 35% korting. Sla je slag, weg=pech. Succes.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.