Blokker
Obiwannes
-
- 758 messages
- 898 votes
Ja, ik ben zelf the Sixth Sense al gaan kopen.
En de verwijderde scenes zijn belachelijk
, geen wonder dat ze eruit zijn geknipt.
lindastuurman
-
- 1006 messages
- 0 votes
Sorry, ik had nog niet naar het onderwerpgekeken, kom altijd in het forum via de updates en let dus niet echt op het onderwerp. Sorry, bij blokker dus.
Jerome-B
-
- 467 messages
- 589 votes
Bij blokker > DVD van de maand "Swordfish" voor €14,99,-
Jerome-B
-
- 467 messages
- 589 votes
Sorry, zag dus niet dat er al een "blokker aanbiedingen" topic was
Maar goed ik plaats het ook nog wel ff hier.
Bij blokker > DVD van de maand "Swordfish" voor ongeveer €14,-
Hobbes
-
- 2911 messages
- 1195 votes
Maar goed ik plaats het ook nog wel ff hier. Bij blokker > DVD van de maand "Swordfish" voor ongeveer €14,-
'k vind dat geen aanbieding...riekt meer naar oplichting 
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
veel klassiekers op video zijn erg goedkoop.
the godfather films per stuk 5 euro.
manic
-
- 474 messages
- 1373 votes
Vanaf maandag 19 mei bij de blokker op alle video's en dvd's 25 % (een klein aantal niet zoals muziekdvd's)
Vandaag stond per ongeluk het bord al buiten, dus ik heb Toy Story 1, 2 en monsters inc. voor 37,50 gekocht (niet voor mezelf overigens) normaal 50 euro (box) of 30 euro/stuk. Dus opletten allemaal!

FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Ik kocht Monsters en Co (NL versie) hier voor een kleine 10 Euro. Ik vind echter de aanbiedingen bij Freerecordshop.nl vrij aardig. Twee films voor 25 Euro.
manic
-
- 474 messages
- 1373 votes
Ik vind echter de aanbiedingen bij Freerecordshop.nl vrij aardig. Twee films voor 25 Euro.
10 euro is idd wel heel erg goedkoop! Ik ging ook uit van de FRS prijzen.
Die actie van FRS is niet overal (in Leiden niet bijv. in Den Haag wel), en natuurlijk met een beperkt aantal films.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Die actie van FRS is niet overal (in Leiden niet bijv. in Den Haag wel), en natuurlijk met een beperkt aantal films.
Voor de goede orde
Dit is dus via Internet bestellen. Om bezorgkosten te besparen kun je je bestelde DVD's bij een filiaal naar keuze ophalen. Geen gedoe ook met Credit Cards en een leuke korting van 3-5 Euro per DVD.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3278 votes
Dit is dus via Internet bestellen. Om bezorgkosten te besparen kun je je bestelde DVD's bij een filiaal naar keuze ophalen. Geen gedoe ook met Credit Cards en een leuke korting van 3-5 Euro per DVD.
Echt ongelofelijk makkelijk is dat. Zeker als je toch elke dag in de stad bent en je zo dus wel ff op t station bij de FRS naar binnen kan wippen om je dvd's af te halen. Wel jammer dat er bijna geen info over de DVD's op de site van de FRS staat, je weet niet echt wat je in huis haalt.
manic
-
- 474 messages
- 1373 votes
Aha, dus toch een voordeel mogelijk via de FRS site... dat had ik nog niet gezien 
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Vanaf maandag 19 mei bij de blokker op alle video's en dvd's 25 % (een klein aantal niet zoals muziekdvd's)
Vandaag stond per ongeluk het bord al buiten, dus ik heb Toy Story 1, 2 en monsters inc. voor 37,50 gekocht (niet voor mezelf overigens) normaal 50 euro (box) of 30 euro/stuk. Dus opletten allemaal!

Overigens heeft Blokker dus een aantal DVD's gewoon in prijs verhoogd naar 19,99
De 25 % korting eraf en je betaald 14,99 waarschijnlijk voor DVD's die bij FRS rond de 12,50 kosten. Leuke actie is dat zeg ....
manic
-
- 474 messages
- 1373 votes
wat een r*kkers zeg! Was mij niet eens opgevallen.
amy-gurl
-
- 7 messages
- 10 votes
sex & the city seizoen 1, afgeprijsd voor 19.95 dan nog eens 25% korting 
Joetje
-
- 86 messages
- 226 votes
Ik heb Roger Rabbit gekocht voor 18,75 euro bij Blokker, volgens mij wel voordelig.
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Forrest Gump bij de blokker gekocht voor eingelijk niets. 4,99 euro en dan ook nog eens 25 % korting !
Da's toch helemaal niets !!!
roda
-
- 1670 messages
- 961 votes
nee ,dat is op vhs
blokker heeft vooral veel vhs films en maar een klein aantal dvd's.
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 messages
- 5066 votes
Heb the godfather 1, 2 en 3 op vhs gekocht. Was 11,25 kwijt. ennuh nog nooit gezien, dus....
Agony
-
- 1985 messages
- 1256 votes
mmm... da's jammer. Na de introductie van de dvd speler in mijn huiskamer zijn vhs-jes uit den boze...
Diesel
-
- 9411 messages
- 0 votes
Bij blokker > DVD van de maand "Swordfish" voor €14,99,-
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes

Kreeg de film gratis bij 2 Best Buy films voor 20 Euro laatst op Schiphol. 
Cheiz
-
- 83 messages
- 95 votes
Ik heb onlangs bij blokker The Godfather Trilogie DVD Collection Box gekocht voor 44,95 euro.
gandalf
-
- 366 messages
- 387 votes
Ik heb hem al meer dan 1 jaar geleden bij de mediamarkt in Rotterdam gekocht voor 29,95
DIXI
-
- 49 messages
- 171 votes
Ze hebben nu weer kerstaanbiedingen!
I,Robot voor €16,99
Paniek op de Prairie €19,99
LOTR Return of The King 4dvd box €39,95
Gelukkig Poehjaar (winnie the pooh) € 9,95
Voor maar €2,99 per dvd:
Rules of Engagement
Needful Things
The Final Countdown
Goodbye America
Power Passion Murder
Twenty Bucks
Tunnel
The Deer Hunter
Dirty Dancing
Highlander
The Last Emperor
The Night Flier
Voor €4,99 per stuk:
De tweeling
Spetters
Van De Koele Meren Des Doods
Blood Money
Aftershock
Reindeer Games
The Corruptor
Killing Me Softly
Bangkok Hilton
Dubbeldvd's (2 films op 1 dvd) voor €4,99 per stuk
No Greater love & Once in a Lifetime
Ciske de Rat & Op Hoop van Zegen
Palomino & Mixed Blessings.
Quentin
-
- 10202 messages
- 8538 votes
Is het Tunnel met een van de Baldwin's of DER Tunnel?
DIXI
-
- 49 messages
- 171 votes
Tunnel (2000) (zie movie meter)
deze is het, met Daniel Baldwin