Blokker
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Sure;
- The Funeral
- Partners in Crime
- Wilde Side
- Richard III
- Another Day in Paradise
Thanks de laatste had ik al.. is een goede film 
jiggy
-
- 56 messages
- 46 votes
Even een leuk verhaaltje.
Door mijn eigen vergissing heb ik gisteren 12 euro bespaard op pirates 3 
We zagen een pirates dvd liggen voor 10 euro en eerste gedachte was mooi meenemen want daarnaast stond dezelfde met een sticker van 21,99 euro.
Toen de kassiere hem had gescand (bedrag op de kassa gaf 21,99 euro aan en ze had het veranderd, dus voor 10 euro) en veranderd had via een wasrek dat mijn vriendin moest hebben, kwamen we erachter dat het deel 2 was en die hadden we dus al.
We konden via de klantenbalie dat rechttrekken en deel 3 meenemen.
Wat doet die meid daar? die scant hem en weer gaf deel 2 die 21,99 aan.
Ze pakte deel 3 die ze ook scande en die had ook de prijs van 21,99 en ze ruilt hem zo om zonder naar de kassabon te kijken.
Dus blokker bedankt voor de 2dvd van pirates 3 voor 10 euro.
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Lekker, alleen lijkt het me wel een k*t film...
jiggy
-
- 56 messages
- 46 votes
We hebben hem in de bios gezien en we vonden hem wel goed, alleen is het jammer dat alles steeds meer overdreven word.
Maar goed ik heb de andere 2 ook op dvd dus willen we de serie wel compleet hebben
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Leuke uitverkoop bij de Blokker.
voor 2,99 o.a. Miracle, Junior, Quiz Show, Apt Pupil, Hard Target
voor 4,99 o.a. Munich, THe Hustler, The Untouchables, Spiderman, Spiderman 2. Courage Under Fire, Mean Girls
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Morgen even naar de blokker..
Liggen die 5 voor 5 er nog?
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Als het goed is komen er disdag weer nieuwe.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Als het goed is komen er disdag weer nieuwe.
Heb het nagevraagt in deblokker en er komt geen nieuwe voorraad..
Heb wel de volgende films uit de 5 voor 5 bakken gehaald:
Blood Money(1988).
Full Frontal.
Mistress.
De Poolse Bruid.
Shadow Conspiracy.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes

Liggen zat goede film tussen de 5 voor 5..
Tuurlijk ook b films.. maar je moet er maar net geluk mee hebben..
wo2-Freak
-
- 834 messages
- 0 votes
Een dvd verzameler neemt denk ik heel vaak wat goedkoops mee.
Een collectie van b.v. 1.000 of 10.000 films zal heus niet ALLEEN MAAR bestaan uit films tussen de 7 en 15 euro. Er zullen meestal wel stuk of 50 €1,- films bijzitten (Als je het hebt over verzamlers van 10.000 films ofzo, net zo goed 1000 films)
Ik heb best wel goede films gehaald bij de 5 voor 5 bij e-plaza:
Blood Money
Varian's War
In Enemy Hands
Out of the ashes
The Winner
Zijn geen top films, maar die Varian's War zag ik tijdje terug voor €9,99 liggen bij FRS. Bij e-plaza voor 1 euro gekocht.
Hoop verschil!
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Een dvd verzameler neemt denk ik heel vaak wat goedkoops mee.
Een collectie van b.v. 1.000 of 10.000 films zal heus niet ALLEEN MAAR bestaan uit films tussen de 7 en 15 euro. Er zullen meestal wel stuk of 50 €1,- films bijzitten (Als je het hebt over verzamlers van 10.000 films ofzo, net zo goed 1000 films)
Ik heb best wel goede films gehaald bij de 5 voor 5 bij e-plaza:
Blood Money
Varian's War
In Enemy Hands
Out of the ashes
The Winner
Zijn geen top films, maar die Varian's War zag ik tijdje terug voor €9,99 liggen bij FRS. Bij e-plaza voor 1 euro gekocht.
Hoop verschil!
Blood Money heb ik zelf ook gekocht moet ik nog kijken 
The Winner is een wat mindere film.. al ben ikvan mening dat michael madsen zeker niet slecht acteerd..
En idd verzamelaars van boven de 1000 dvds hebben vast en zeker heel wat koopjes ertussen zitten.. en waarom niet..? is niks mis mee toch?
En tjah de 5 voor 5.. soms zitten er films bij die minder zijn.. die gooi ikdan meestal gewoon weg maar bljven altijd wel 2 of 3 films over.. dus vind het de gok waard 
wo2-Freak
-
- 834 messages
- 0 votes
Nou, weggooien zou ik niet doen. Een film, blijft een film meer voor je verzameling. Kun je misschien een keer aan een beginnende verzameler geven ofzo. Of een ''afdeling voor slechte films'' maken.
Maarja, als je ruimte gebrek hebt moet je dat vooral niet doen en in de laden van je kast stoppen zoals sommige omgaan met hun dvd's 
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Nou, weggooien zou ik niet doen. Een film, blijft een film meer voor je verzameling. Kun je misschien een keer aan een beginnende verzameler geven ofzo. Of een ''afdeling voor slechte films'' maken.
Maarja, als je ruimte gebrek hebt moet je dat vooral niet doen en in de laden van je kast stoppen zoals sommige omgaan met hun dvd's 
Ik geef ze weg.. verkoop of ruil ze.. als geen van die stappen succes heeft gooi ik zeweg(doosje hou ik wel altijd kan altijd makkelijk zijn.)
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
In het blokker krantje staan weer 5 voor 5.. maar op die pagina zie ikveel de zelfde films.. iemand een idee of ze nieuwe titels hebben..?
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Zitten daar nog wat goede films tussen voor €1,- per stuk.
-Roald-
-
- 3178 messages
- 803 votes
zeker weten, films als Narc, Rules of Engagement, Home Room, Ash Wednesday, Capricorn One, etc.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Waarschijnlijk morgen even naarde blokker voor wat hitchcocks.. zowiezo The Birds & Rear Window op het oog.. meer titels die de moeite waard zijn voor de beginnende hitchcock kijker..? (psycho zou er waarschijnlijk wel niet rond de 4 euro liggen)
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Trouble With Harry, is ook wel leuk om te zien. Alleen al vanwege de prachtige sfeer.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Trouble With Harry, is ook wel leuk om te zien. Alleen al vanwege de prachtige sfeer.
En je weet zeker dat die titel daar te koop is..? dan zoek iker wel even naar..
thanks.. 
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Dat weet ik niet zeker, maar als hij er ligt kan je hem altijd proberen. 
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Waneer komen er nou toch eens andere dvd's in het 5 voor 5 arsortiment? Die ouwe shit dat er nog ligt is nu inmiddels ook al over datum.
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Tja, er is blijkbaar toch nog een zekere vraag naar.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Wisselt per filiaal. In Utrecht bij Bart Smit liggen er elke week wel een paar nieuwe dvd's in de bakken. Alhoewel, dit topic gaat specifiek over de Blokker 5 voor 5 actie ... een tip dan: kijk ook eens bij Bart Smit 
kos
-
- 46687 messages
- 8844 votes
Koop dan gewoon die hele Hitchcock box voor 25 euro bij de FRS, heb je meteen Rear Window, Psycho, Rope en nig wat goede.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Liggen er Hitchcock films in de blokker? Waar dan?
serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
In van die bakken van 4 euro. En goede titels ook - Vertigo, Rear Window, The Birds, Rope, Shadow of a Doubt, The Man Who Knew Too Much.
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
In van die bakken van 4 euro. En goede titels ook - Vertigo, Rear Window, The Birds, Rope, Shadow of a Doubt, The Man Who Knew Too Much.
Binnekort maar weer eens binnen vliegen dan.