Media Markt
Bart Simpson
-
- 2153 messages
- 0 votes
The Adventures Of Young Indiana Jones - Volyme One: The Early Years
voor maar €30,- !!!
Bij FRS = €40,-
Bij VanLeest = €35,-
Dus een goede deal lijkt mij!
Co Jackso
-
- 21924 messages
- 2791 votes
Als ze mij 30 euro zouden geven, zou ik die box nog steeds niet durven mee te nemen. Ik ga de komende maand wel weer een keer langs de mediamarkt en hopelijk zijn er nog genoeg andere interessante aanbiedingen.
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
MM heeft altijd wel een aantal leuke aanbiedingen, je moet een beetje geluk hebben dat daar ook goede films bij zitten.
Bart Simpson
-
- 2153 messages
- 0 votes
Tja, van Indiana Jones vol 1 is het gewoon een gok. De meeste mensen hebben die films nooit gezien.
Ik heb gisteren deel 1 en 2 gekeken, het bevalt me wel. Ik zou 1 (My First Adventure) wel een 3.0* geven en het 2e deel ook een 3.0* dus valt best mee. Ik denk dat vol.2 beter gaat worden iig, dat gaat over de oorlogsjaren. Dus ik kan niet wachten tot die ook uitkomt!
PS: Ik ben bezig met Indiana Jones ''collectie''. Ik heb al trilogie van de eerste 3 delen. Ook heb ik Young Indiana vol.1. Over 10 dagen komt: Indiana Jones - Limited Crystall Skull Edition er ook in.
Ik maak de Young Indiana Jones compleet (t/m vol.4) en als er nog Special Editions uitkomen van de eerste 3 Indiana Jones films koop ik die ook nog. Dan maak ik een speciaal plekje vrij voor me Indy films en zet ze mooi neer. Ik denk dat dat wel wat is !
GinolaEHV
-
- 2127 messages
- 2611 votes
Je bent in een publieke gelegenheid waar ze je basisvrijheden niet opeens af kunnen nemen. Ze mogen je wel discrimineren omdat je op privé-terrein bent? Ze kunnen je wel verplichten niet te snel te lopen door de winkel omdat je anders koopjes over het hoofd ziet? Je mag in Nederland niet zomaar iemand vragen een winkel te verlaten zonder aanleiding. Dit in tegenstelling tot Amerika ('We reserve the right to refuse service to anyone').
Je mag iemand niet opeens rare restricties opleggen, omdat ie in je winkel is. Zou het niet pikken. De regel wordt gewoon verkeerd uitgelegd; alleen als er concrete aanleiding is om aan te nemen dat iemand aan 't spioneren is, kunnen ze je verbieden iets op te schrijven. Zit niet meer zo in de materie, maar zou het wel eens uit willen zoeken. Geen juristen hier op MM?
Zat even deze topic door te bladeren... en ik ben jurist. Althans, ik ben over ongeveer 1 a 2 maandjes afgestudeerd in 'Europees strafrecht'.
Wat betreft dat privé-terrein... de regels qua vrijheid van bewegen etc. veranderen natuurlijk niet zomaar opeens als je op iemands privé-grond bent. Als je gerechtigd bent je te begeven op de grond waarvan iemand anders eigenaar is (de 'rechthebbende'), dan gelden de grondrechten natuurlijk evenzo als daarbuiten.
Wat een eigenaar van een privé-terrein wel kan doen, is jou de toegang ontzeggen. Iedereen kent wel de bordjes met daarop 'verboden toegang voor onbevoegden'. Meestal staat daar dan achter 'art. 461 wetb. v. str', wat verwijst naar de wettelijke grond van deze regeling: artikel 461 van het Wetboek van Strafrecht.
Toegespitst op de MediaMarkt: niemand van die winkel kan jou zomaar verbieden dingen op te schrijven. En als we het dan over art. 461 Sr hebben, dan nog kan de MediaMarkt niet zomaar iemand zonder geldige reden de toegang verbieden. Zonder geldige reden is bijvoorbeeld mensen van een bepaald ras de toegang weigeren. Wat wel een geldige reden is, is als het gaat om het weigeren van een veelpleger. Daarbij dienen dan wel weer bepaalde belangen en omstandigheden af te worden gewogen.
En over die bedrijfsspionage. Daarvan is slechts sprake als het gaat om het vergaren van informatie die geheim is, en waarvan dus niemand buiten het bedrijf enige weet kan (of behoort te) hebben.
grayfoxz
-
- 46 messages
- 46 votes
Media markt bergen op zoom heeft indiana jones: the kingdom of the crystal skull al in de winkel staand. gewone versie 14 euro, 2-disk 19,99, en blue ray voor 28,99. ook hebben ze de quadrilogy box. 
Lui (crew films)
-
- 3490 messages
- 11863 votes
Momenteel zijn de delen van A Nightmare On Elm Street lekker goedkoop.
Bart Simpson
-
- 2153 messages
- 0 votes
Momenteel zijn de delen van A Nightmare On Elm Street lekker goedkoop.
Wat is lekker goedkoop en bij welke MM?
Adrenal
-
- 1381 messages
- 0 votes
Ik ben er eens langsgegaan en ik heb maar 1 interessant ding gezien: de box van Truffaut, maar die heb ik toch maar laten liggen (70 euro).
Lui (crew films)
-
- 3490 messages
- 11863 votes
3-4 Euro per deel! In Arnhem tenminste, maar geldt dat niet overal?
Bart Simpson
-
- 2153 messages
- 0 votes
3-4 Euro per deel! In Arnhem tenminste, maar geldt dat niet overal?
Alle Mediamarkten hebben de zelfde inkopen, maar de prijzen verschillen per product. Zo heb ik de 2disc special edition van:
'A Bridge Too Far & The Longest Day' zien liggen voor €7,- p. stuk bij MM Breda (paar weken geleden) en dezelfde films en uitgaves zien liggen voor €13,- p. stuk bij MM Rotterdam. Maar dat is al weer een lange tijd geleden.
Maar voor films als A Nightmare On Elm Street zullen de prijzen wel gelijk zijn omdat het oude, minder bekende films zijn 
Adrenal
-
- 1381 messages
- 0 votes
A Nightmare on Elm Street onbekend? Iedereen kent die films toch?
Bart Simpson
-
- 2153 messages
- 0 votes
A Nightmare on Elm Street onbekend? Iedereen kent die films toch?
Minder bekend is anders dan onbekend.
Natuurlijk zijn ze bekend voor horror liefhebbers en de meeste filmverzamelers, maar voor het gewone(gewone=grote publiek die af en toe een film kijken op tv en soms naar de bioscoop gaan) zijn de films niet zo bekend, nee.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Natuurlijk zijn ze bekend voor horror liefhebbers en de meeste filmverzamelers, maar voor het gewone(gewone=grote publiek die af en toe een film kijken op tv en soms naar de bioscoop gaan) zijn de films niet zo bekend, nee.
Dan denk ik dat je met 'A Bridge Too Far & The Longest Day' slechte voorbeelden hebt genoemd. Ik kan me vergissen, maar ik denk dat de Krueger films bekender zijn bij het grote publiek.
kimberlyVD
-
- 5946 messages
- 1567 votes
Dan denk ik dat je met 'A Bridge Too Far & The Longest Day' slechte voorbeelden hebt genoemd. Ik kan me vergissen, maar ik denk dat de Krueger films bekender zijn bij het grote publiek.
mja, dat denk ik eerlijk gezegd ook wel
Ik denk dat zo goed als niemand uit mijn vriendenkring ofzo de films 'A Bridge Too Far & The Longest Day' kent, en Freddy Krueger kent zowat iedereen 
Adrenal
-
- 1381 messages
- 0 votes
Ik denk dat de meeste filmverzamelaars het net niet zo hoog op hebben met A Nightmare on Elm Street. (En terecht
.) Die films zijn echt zo'n films die iedereen kent en ook niet bepaald cinefiel zijn. Waarom denk je dat er zoveel films van zijn? Ja, $.
Bart Simpson
-
- 2153 messages
- 0 votes
A Bridge Too Far & The Longest Day waren niet echt voorbeelden ter vergelijk met de films van Nightmare On Elm Street.
Ze waren een voorbeeld voor de prijsverschillen tussen de MediaMarkten 
Bart Simpson
-
- 2153 messages
- 0 votes
EEN SUPER TIP (Goedkoop als cadeau voor sinterklaas/kerst!!!)
The Godfather trilogie (de nieuwe box) = halve prijs bij ALLE mediamarkten. Dus geen €30,- maar €15,- !!!
The Godfather trilogie (de nieuwe box) BLU-RAY = halve prijs bij ALLE mediamarkten. Dus geen €70,- maar €35,- !!!
Dit geld tot 7 december !! (nog 2 dagen).
Houd elke dag de mediamarkt site (www.mediamarkt.nl) in de gaten, elke dag is er een nieuwe media/dvd/cd aanbieding!
Dit is alleen omdat de laatse dagen van 2008 geteld zijn... 
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Bedankt voor de tip.
Ik heb The Godfather trilogie nooit gekocht vanwege het toch wel zwakkere derde deel. Maar voor de prijs van €15 ga ik hem echt niet laten liggen.
Bart Simpson
-
- 2153 messages
- 0 votes
Graag gedaan 
PS: Hier een link naar waar je kunt zien wat de aanbiedingen zijn per dag. Je moet wel elke dag opnieuw kijken.
kimberlyVD
-
- 5946 messages
- 1567 votes
Telt dat ook voor de Belgische winkels?
Ik hoop het, want dan rij ik er vandaag nog heen!
kimberlyVD
-
- 5946 messages
- 1567 votes
Blijkbaar dus niet, heb een mailtje gestuurd naar mediamarkt...
Heb wel net nog de trilogy van the godfather voor 24,99 euro zien liggen bij blokker.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Echt schandalig, in Maastricht kreeg ik de dvd box gewoon niet mee voor de helft van de prijs. Enkel Blue Ray zei de verkoper.
Ik zei tegen hem dat op de site ook staat dat de dvd box halve prijs is. Neen, dat is niet zo zei hij.
Dit vind ik dus echt geen manier om met klanten om te gaan. Voor niets naar Maastricht gereden. 
Bart Simpson
-
- 2153 messages
- 0 votes
Ja, inderdaad! Dat was vandaag bij MM Breda ook.
Ik vroeg eerst aan iemand naar de normale dvd uitgave, ze zeiden dat het alleen voor de blu-ray box geldig was. Toen ik daarna aan iemand anders naar de blu-ray box vroeg, zeiden ze dat dat niet zo was... Tja, ze trekken er alleen maar klanten mee!
Ik vond het al zo raar, een Blu-Ray box voor de halve prijs... erg ongeloofwaardig en dat blijkt maar weer!
En je voelt je meestal verplicht om wat te kopen bij de MM, anders loop je met niets naar buiten... dus heb ik maar ''Operation Pacific''
gekocht.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Ja, in Maastricht ligt die Blue-ray box dus wel voor 35 euro, maar daar heb ik niets aan, ik heb namelijk geen Blue-ray. Morgen is de winkel open en het kan best zijn dat ik terug ga en die box gaan ze me voor halve prijs geven of ik ga daar niet buiten. Dan roepen ze maar de baas erbij in plaats van zo een verkoper die toch niets te zeggen heeft. Dan kan hij me meteen vertellen hoe het komt dat er op de site staat dat de dvd box voor halve prijs is.
Ik heb ook al een email gestuurd.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Aansprakelijkheid
Media Markt kan de beschikbaarheid en juistheid van al de op de internetpagina mediamarkt.nl voorkomende gegevens niet volledig garanderen. Media Markt aanvaardt geen aansprakelijkheid voor schade ontstaan door de afwezigheid of onjuistheid van op deze site weergegeven gegevens, behoudens indien deze schade te wijten is aan Media Markt's opzet of grove schuld.
Staat ook op de site te lezen. Tja, dan schrijven ze natuurlijk wat ze willen. Hadden ook kunnen schrijven dat de Blue-ray box 5 euro kost. Alles is goed om klanten te lokken en misleidende reclame gaan ze dus niet uit de weg.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
En je voelt je meestal verplicht om wat te kopen bij de MM, anders loop je met niets naar buiten... dus heb ik maar ''Operation Pacific'' gekocht.
Heb je dat ook bij andere winkels? 
Bij de autodealer: 'ja, doe maar die Ford, want anders loop ik met niets naar buiten!'
Ik voel me in ieder geval niet verplicht tot het kopen van iets als ik niets leuks vind. Jammer maar helaas, volgende keer beter.
Bart Simpson
-
- 2153 messages
- 0 votes
Heb je dat ook bij andere winkels? 
Bij de autodealer: 'ja, doe maar die Ford, want anders loop ik met niets naar buiten!'
Ik voel me in ieder geval niet verplicht tot het kopen van iets als ik niets leuks vind. Jammer maar helaas, volgende keer beter.
Een autodealer is heel wat anders. Je zult daar heen gaan wanneer je op zoek bent naar een auto en niet zomaar, omdat een auto veel meer geld kost dan een dvd. Als jij bijvoorbeeld naar de supermarkt gaat, dan loop je toch ook niet met niets naar buiten? Wie gaat er naar een supermarkt om naar eten te kijken en niets te kopen? Mediamarkt kun je daarmee een beetje vergelijken. Als jij een halfuur lang bij de dvd-afdeling staat en uiteindelijk koop je niets, waarom zou je dan 7KM afreizen om naar de Mediamarkt te gaan?
Als ik naar de plaatselijke FRS ga, dan loop ik soms 3x de winkel in en uit omdat ik niet zeker ben over een aankoop of omdat ik twijfel over wat ik wel en niet zal kopen. Soms koop ik uiteindelijk zelfs niets... en omdat ik vaak bij de FRS kom, maakt dat minder uit dan wanneer ik naar de MM ga.