• 177.954 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.991 actors
  • 9.370.972 votes
Profile

Media Markt

Bart Simpson

• 2153 messages
  • 0 votes

Nomak wrote:

Aansprakelijkheid

Media Markt kan de beschikbaarheid en juistheid van al de op de internetpagina mediamarkt.nl voorkomende gegevens niet volledig garanderen. Media Markt aanvaardt geen aansprakelijkheid voor schade ontstaan door de afwezigheid of onjuistheid van op deze site weergegeven gegevens, behoudens indien deze schade te wijten is aan Media Markt's opzet of grove schuld.

Staat ook op de site te lezen. Tja, dan schrijven ze natuurlijk wat ze willen. Hadden ook kunnen schrijven dat de Blue-ray box 5 euro kost. Alles is goed om klanten te lokken en misleidende reclame gaan ze dus niet uit de weg.

Vandaar dat ze altijd bij hun reclames zeggen:

''.. Ik ben toch niet gek!''

Daar hebben ze helemaal gelijk in! Wie doet er nou een blu-ray box voor de halve prijs weg? Ze houden ons voor de gek!

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Ik heb de dvd box van The Godfather dan toch gekregen aan halve prijs. Voor 20 euro mocht ik hem ophalen in Heerlen.

In plaats van te gaan ruziemaken in Maastricht leek het me handiger om naar Heerlen te bellen en de situatie uit te leggen. De zeer vriendelijke verkoopster van Heerlen heeft dan ook onmiddellijk een dvd box opzij gezet tot ik hem ging ophalen.

Echt een goede service daar in Heerlen, ze vonden het daar ook onbegrijpelijk dat ze in Maastricht blijkbaar niet op de hoogte van de actie waren.

Ik heb al heel wat dvd's gekocht in Media Markt Maastricht, maar mij zullen ze daar voorlopig niet meer zien.

serpico

• 2900 messages
  • 491 votes

MediaMarkt in Heerlen heeft inderdaad een superbe service, maar het blijft een vreemd verhaal dat ze in Maastricht gewoon weigerden de actieprijs toe te kennen ...

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Weet er iemand welke box van Godard er in de MM ligt? Wou hem opzoeken op het internet maar ben de titel vergeten, het waren in ieder geval een 6-7 films dacht ik voor een 60€?

Flieber

• 116 messages
  • 829 votes

Mediamarkt heeft nu ook een 6 voor 10 euro actie

Met een stuk of 40 titels o.a:

Shawshank redemption

The neverending story

Chicken run

Rescue dawn

Tristan & Isolde

16 Blocks

The Musketeer

Unleashed

Underworld

Fly Boys

51st State

Librarian (deel 1 geloof ik)

Minotaur (te duur elders voor 1,50)

Was House of 1000 corpses nog vergeten

doodah

• 1538 messages
  • 1232 votes

Ook in België?

Flieber

• 116 messages
  • 829 votes

Denk dat het een landelijke actie is. België zou ik niet weten heb ze zelf in Leeuwarden gezien.

Dat is toch maar een klein stukske reizen...........;)

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Ben vandaag nog in de MM (in Antwerpen) geweest en niks gezien van een 6 voor 10 euro actie. Dus zal inderdaad landelijk zijn. Allen naar Nederland dus (is eens iets anders dan al die Hollanders in Antwerpen )

GinolaEHV

• 2127 messages
  • 2611 votes

Ik kan nergens vinden om welke 40 titels het precies gaat.

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

Flieber wrote:

Mediamarkt heeft nu ook een 6 voor 10 euro actie

Met een stuk of 40 titels o.a:

Shawshank redemption

The neverending story

Chicken run

Rescue dawn

...

etc etc

Bijna allemaal de zelfde titels als bij de 5 voor 10 actie bij de frs...

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

IcU wrote:

Bijna allemaal de zelfde titels als bij de 5 voor 10 actie bij de frs...

Die nu bovendien is omgebogen naar een '4 voor 10,-' actie.

enyaatje

• 22 messages
  • 52 votes

hmm,the shawshank redemption is zoiezo maar 2,50 bij de frs,dus die 4 voor 10 is ook een beetje onzinnig dan

doodah

• 1538 messages
  • 1232 votes

Mediamarkt vind ik over het algemeen echt wel een goedkope winkel, met een zeer ruim aanbod.

'k zou er eens wat meer moeten langsgaan.

Reservoir Dogs

• 1393 messages
  • 819 votes

doodah wrote:

Mediamarkt vind ik over het algemeen echt wel een goedkope winkel, met een zeer ruim aanbod.

'k zou er eens wat meer moeten langsgaan.

Ja ik ook, maar de dichtste mediamarkt is in Antwerpen voor mij denk ik, en dat is nog zo'n halfuur rijden voor me. Meestal kopen ze een grote hoeveelheid aan waarvan nieuwe modellen uitkomen, en dan kunnen ze de prijs daarvan verlagen.

doodah

• 1538 messages
  • 1232 votes

Die in Antwerpen is ook het dichtste voor mij. Om er te geraken is het toch ook een kwartiertje met de trein, dus kom ik er eigenlijk alleen als ik voor het een of het ander in A'pen moet zijn.

Don MN

• 3120 messages
  • 1562 votes

In Maastricht ligt What's Eating Gilbert Grape er ook bij.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

MediaMarkt is zonder twijfel mijn favoriete winkel. (Als we internetwinkels niet meetellen want dan zou 't Bol.com zijn) Heerlijk, dat grote assortiment. Ik ga er bijna altijd alleen heen om een DVD te halen, maar ik vind het ook fijner om daar bijvoorbeeld een Spelcomputer te halen in plaats van bij de Bart Smit ofzo.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik haal ook alles bij de MM. DVD's van films en series, games, spelcomputer, iPod, assosoires voor iPod, spelcomputer en telefoon en ook boxensets etc.

De meest complete winkel van allemaal.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Ik heb een vraag waar ik op Internet niks over kan vinden (nadeel van MediaMarkt)

In het krantje staat dat de iPhone 3GS nu te koop is bij MediaMarkt. Heeft iemand enig idee of dit met abonoment is en hoe duur?

starbright boy (moderator films)

• 22398 messages
  • 5070 votes

Media Markt Utrecht is aan het verbouwen en de DVD afdeling is al onder handen genomen. Ik kocht er al niet zoveel, maar ik schrok toch echt een beetje van hoe het er nou bij lag. Minder aanbiedingen en de prijzen zijn omhoog gegaan. Buiten enkele aanbiedingen was MM Utrecht al nooit de goedkoopste, maar nu kwam ik echt films tegen die duurder waren dan in elke andere winkel waar ik ze ooit heb gezien. Veel spul dat op andere plekken 5,99 , 6,99 of 7,99 is ligt er nu voor 9,99 bijvoorbeeld. Media Markt is nu echt laatste keus op DVD gebied in het centrum van Utrecht.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

En wat is de eerste keus?

• 22398 messages
  • 5070 votes

Mijn vrienden van Boudisque (ook goedkoper bij veel van die koopjesdvd's), maar ik heb tegenwoordig volgens mij zelfs meer kans op een leuk koopje bij Boekenvoordeel of Blokker dan bij Media Markt. Ook FRS, Plato en Van Leest (in de Bijenkorf) zijn veel interessanter.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ah zit daar nog een Van Leest, wist ik niet.

Mijn zoektocht begint en eindigt meestal op internet.

Cosmox is mijn favoriet momenteel. Die rekenen geen verzendkosten.

Nlstore is soms goedkoper maar die vertrouw ik niet meer, hebben ondoorzichtige levertijden.

• 22398 messages
  • 5070 votes

Ik vind bladeren door bakken met DVD's nog altijd leuk. Maar internet is ook een belangrijke bron natuurlijk.

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2312 votes

kappeuter wrote:

Cosmox is mijn favoriet momenteel.

Cosmox is wel tamelijk duur vind ik, als ze dan nog verzendingskosten rekenen of niet, het blijft duur. Bij frs bv. heb je de prison break dvd box voor een kleine € 37 en bij Cosmox vragen ze een dikke € 45. Ik verkoop 'm trouwens voor een kleine € 20.

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Cosmox valt wel mee wat prijs betreft en nul euro verzendigskosten is een stuk goedkoper dan naar de stad rijden (benzineverbruik) en minstens 2.20 € betalen om te parkeren, maar je moet wel thuis zijn als ze je bestelling brengen. Vorige week hadden ze m'n bestelling (3 dvd's) gewoon over onze haag gegooid! Gelukkig dat het niet geregend had en gelukkig waren de dvd's intact, maar erg netjes vond ik dat niet...

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Ze zijn de tent in Utrecht helemaal aan het verbouwen; kan echt helemaal niks meer terugvinden en qua films is het aanbod al helemaal kut geworden. Wat starbright boy al zei: ze zijn opeens een stuk duurder. In alles overigens. Ik was zaterdag in Antwerpen en die MediaMarkt daar heeft echt alles voor een lagere prijs dan dat je ze in NL koopt. Heel frappant.

wyatt earp

• 5006 messages
  • 2629 votes

Ze zullen dan onderhand wel klaar zijn met verbouwen. Ik ben er vandaag nog even geweest, niks van een verbouwing te merken.

Karl van H.

• 2808 messages
  • 2251 votes

Ik hou niet zo erg van Media Markt: hun aanbod is niet bijzonder uitgebreid (qua cd's in ieder geval; ik ben meer een koper van cd's dan van dvd's) en veel heb ik al elders goedkoper gezien. Het is wel een prima winkel als je het nieuwste van het nieuwste voor twee euro goedkoper wilt, en ook om tv-series aan te schaffen, maar verder trekt de Media Markt me totaal niet.

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Mij ook niet. Wat een mega grote winkel. Word helemaal hyper als ik daar ben...

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.