• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.905 actors
  • 9.370.278 votes
Profile

Media Markt

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Jammer alleen dat ze eerst alle concurrentie kapot gemaakt hebben. De enige alternatieven zijn nu nog webshops, maar er ging natuurlijk niets boven met een holle blik in de ogen door de rijen films bladeren.

Nu is daar niets meer aan. Zelfs films van een (half)jaar oud kosten er nog 20 euro.

Roger Thornhill

• 6011 messages
  • 2445 votes

Zwolle84 wrote:

er ging natuurlijk niets boven met een holle blik in de ogen door de rijen films bladeren.

(helaas is de van het lachen met een vuist op tafel slaande smiley er niet meer -- waarom eigenlijk?)

Alternatief: tweedehands- en/of kringloopwinkels... als je die in de buurt hebt. Afgezien daarvan wordt het inderdaad allemaal bijzonder mager.

Flat Eric

• 6443 messages
  • 1026 votes

Ik las dat de Fame een doorstart ging maken in de Media Markt bij het Oosterdok Amsterdam.

Volgend weekend openingsfeestje, ben best benieuwd!

Uit de nieuwsbrief:

Feestelijke heropening FAME in Media Markt Amsterdam Centrum!

Beste FAME vrienden,

Na een periode van voorbereiding kunnen we jullie nu melden dat FAME op 10 oktober 2015 om 10:10u haar deuren zal openen en wel in Media Markt Amsterdam Centrum op de Oosterdokskade. Op slechts 3 minuten loopafstand van het Centraal Station!

In de kelder van Media Markt Amsterdam Centrum creëren wij een megastore voor muziek, film en games, waarin het grootste assortiment van alle fysieke entertainmentwinkels in Nederland te vinden zal zijn. De nieuwe FAME wordt groter en completer dan FAME Plaza was. De droom van iedere muziek- en filmliefhebber!

FAME powered by Media Markt zal staan voor een hoog service niveau, welke grotendeels geleverd zal worden door overgenomen personeel van FAME Plaza. Naast het brede en verrassende assortiment, wordt er veel beleving geboden, welke niet alleen zal bestaan uit instore optredens en verrassende evenementen, maar ook op dagelijkse basis te ervaren zal zijn in de winkel.

Zet het weekend van 10 en 11 oktober alvast in je agenda en hou onze Facebookpagina in de gaten of schrijf je in voor onze nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van het totale feestprogramma gedurende het openingsweekend.

Daarnaast zullen wij ook speciale openingsaanbiedingen, die op dit moment worden ingekocht, gaan communiceren via deze kanalen. Mis het niet!

We kijken er ontzettend naar uit om de opening van FAME groots met jullie te vieren op 10 en 11 oktober 2015!

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Vandaag bij de Media Markt in de Amsterdam Arena geweest, zij hebben voor 2015-begrippen toch nog steeds wel een verrassend grote filmcollectie. Ondanks dat ik werd opgefokt door een megaterrorhardjumpstylesoundtrack met orkaankracht 18 door de speakers ben ik alsnog een dik halfuur zoet geweest.

De blurayscore viel alleen wel tegen vanwege de hoge prijzen. Naast een Child 44 voor het volle pond alleen Warrior voor 2 euro gescoord.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Folderaanbieding 6 dvd's of 4 blu-rays voor 10 Euro, keuze uit 40 titels.

(Mediamarkten zijn wel verschillend).

Brix

• 19675 messages
  • 5113 votes

Zwolle84 wrote:

Ondanks dat ik werd opgefokt door een megaterrorhardjumpstylesoundtrack met orkaankracht 18 door de speakers ben ik alsnog een dik halfuur zoet geweest

Schering en inslag die bak herrie, ook in andere vestigingen van MM.

Een van de redenen waarom ik er nog maar zelden een voet binnen zet.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Verschrikkelijke winkel, (Cex op dat punt ook), maar dat moet dan maar als je koopjes wil halen. Ik ben niet zo'n internetshopper en veel verkooppunten zijn er in dit land niet meer.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Dk2008 wrote:

Folderaanbieding 6 dvd's of 4 blu-rays voor 10 Euro, keuze uit 40 titels.

(Mediamarkten zijn wel verschillend).

Weet je ook welke titels er zijn voor bluray?

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Nee helaas. Misschien iemand anders.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Weet je ook welke titels er zijn voor bluray?

Als je vanuit de folder doorklikt kom je bij deze meuk uit: 4 blu-rays voor €10,- Media Markt - mediamarkt.nl

Zou direct m'n handen wassen als ik het aangereikt kreeg...

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Zwolle84 wrote:

(quote)

Als je vanuit de folder doorklikt kom je bij deze meuk uit: 4 blu-rays voor €10,- Media Markt - mediamarkt.nl

Zou direct m'n handen wassen als ik het aangereikt kreeg...

Er zijn maar 11 titels op bluray? Dat is echt vooral troep ja, zonde.

DVD's koop ik niet meer, dus niet interessant.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Die hoef ik ook niet. (Wel misleidend weer die folders)

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ja, eens. Ik dacht ook dat er 40 blurays waren. En een pakweg 10 toptitels zou ook goed zijn, maar nu leggen ze gewoon hun pallets nooit verkochte kutfilms met zo'n slappe advertentie in de verkoop.

SouthParkFan

• 218 messages
  • 1384 votes

Gister na school maar even de media markt ingewandeld om naar platen te kijken. Doe dit wel vaker en loop dan ook altijd even de blu-rays langs. Wat schetst mijn verbazing; 3 verschillende titels met echt gigantische prijsverschillen. Bijvoorbeeld The Secret Life of Walter Mitty. In het ene rek kostte die blu-ray €13, maar 3 meter verderop in een andere bak slechts €5! Een Quentin Tarantino box met Django en Inglourious Basterds voor €10 ofzo, terwijl de losse blu-rays per stuk met €12 gewoon duurder zijn. Of Black Hawk Down en Windtalkers (dacht ik) in een combo pack voor €7 en dan voor Black Hawk Down als losse film €12 vragen.

Zo kan het nog wel eens de moeite waard zijn al die hoesjes langs te gaan haha. Iemand anders al eens iets dergelijks meegemaakt bij de media markt?

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Ja, ik kijk ook altijd in die bak met aanbiedingen, indien mogelijk, want vaak is er niet doorheen te komen door die bak met "troep". Het loont ook de moeite om verschillende winkels te bezoeken, het is niet zo dat de prijs standaard is in alle winkels. Ook hebben ze titels die je toevallig kunt tegenkomen in één winkel maar bij die andere weer niet.

Luidruchtige winkel en de Duitse mediamarkt is niet veel beter. Iets netter gesorteerd. Ik vond Saturn beter.

lars-pixar

• 1460 messages
  • 3939 votes

Dat heb ik nog niet meegemaakt SouthParkFan, wel dat de prijzen per filiaal verschillen.

Soms is het prijs verschil tussen filiaal wel heel erg groot, vooral Rotterdam vind ik erg goedkoop in hun dvd assortiment. Dat de prijs kan verschillen tussen een dvdbox en een losse dvd (bvb 1 & 2 in een box voor 10 / deel 2 los voor 12) kan ik nog wel begrijpen.

thunderball

• 5878 messages
  • 1414 votes

Wanneer je bij de kassa komt, krijg je alsnog automatisch die korting, hoor. Zit gewoon in het computersysteem, ondanks dat er bij sommige hoesjes een duurdere prijs vermeld staat. Tenminste, zo heb ik het een paar keer mee gemaakt.

SouthParkFan

• 218 messages
  • 1384 votes

Zou goed kunnen dat je dan alsnog die korting krijgt, kan alleen maar meevallen als het goed is. Maar vond het best opvallend. Dat de prijzen verschillen per filiaal trouwens ook. Nu is het sowieso altijd een bende bij Media Markt in Enschede. Allesbehalve logisch geordend en omdat die winkel relatief klein is, ligt het ook niet compact bij elkaar, maar verspreid om allerlei hoeken heen.

Ik kom ook wel eens bij de vestiging in Hengelo. Veel beter geordend en een veel grotere winkel, maar voor mijn gevoel hebben ze er minder blu-rays en dvd's. Vaak veel van hetzelfde en geen oudere of half vergeten films. Daarentegen hebben ze wel weer een stuk meer LP's, dat is dan ook de enige reden dat ik er ooit heenga.

Het blijven uiteindelijk gewoon verschrikkelijke winkels, maar iets beters is er volgens mij niet in het oosten van het land.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Volgens mij in het hele land. Ik zou niet weten welke winkel nog een groot aanbod dvd's/blu-rays heeft. Ze doen alleen vaak of het bij-handel is, liever hebben ze dat je een apparaat (of ? games) koopt. Ze zijn 's avonds in ieder geval doordeweeks ook open, dat is een voordeel.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

SouthParkFan wrote:

Gister na school maar even de media markt ingewandeld om naar platen te kijken. Doe dit wel vaker en loop dan ook altijd even de blu-rays langs. Wat schetst mijn verbazing; 3 verschillende titels met echt gigantische prijsverschillen. Bijvoorbeeld The Secret Life of Walter Mitty. In het ene rek kostte die blu-ray €13, maar 3 meter verderop in een andere bak slechts €5! Een Quentin Tarantino box met Django en Inglourious Basterds voor €10 ofzo, terwijl de losse blu-rays per stuk met €12 gewoon duurder zijn. Of Black Hawk Down en Windtalkers (dacht ik) in een combo pack voor €7 en dan voor Black Hawk Down als losse film €12 vragen.

Zo kan het nog wel eens de moeite waard zijn al die hoesjes langs te gaan haha. Iemand anders al eens iets dergelijks meegemaakt bij de media markt?

Klopt. Heb het gisteren inderdaad meegemaakt. Zelfs in dezelfde bak. Op de ene Bluray stond 13 Euro en de ander 11 Euro. Het loont inderdaad de moeite om even de diverse bakken langs te lopen. (Wat ik ook altijd doe. Want in die aanbiedingenbak kom ik ook wel eens dingen tegen, als je die apart koopt ben je veel meer kwijt.).

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Dk2008 wrote:

(quote)

Klopt. Heb het gisteren inderdaad meegemaakt. Zelfs in dezelfde bak. Op de ene Bluray stond 13 Euro en de ander 11 Euro. Het loont inderdaad de moeite om even de diverse bakken langs te lopen. (Wat ik ook altijd doe. Want in die aanbiedingenbak kom ik ook wel eens dingen tegen, als je die apart koopt ben je veel meer kwijt.).

Je bent dan niet meer kwijt, want hij staat dan wel gewoon voor € 11 in het systeem, ook al zijn ze vergeten het € 13-stickertje te verwijderen. Je weet dus alleen niet dat hij goedkoper is dan het lijkt.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Ah werkt het zo. (Niet zo handig, als je op prijzen let).

alexander038

• 957 messages
  • 1295 votes

Zwolle84 wrote:

(quote)

Je bent dan niet meer kwijt, want hij staat dan wel gewoon voor € 11 in het systeem, ook al zijn ze vergeten het € 13-stickertje te verwijderen. Je weet dus alleen niet dat hij goedkoper is dan het lijkt.

Dat had ik gisteren ook met de vernieuwde Twin Peaks blu-ray box.

Een opnieuw gesealde box was 49,99 en die wou ik niet dus kocht ik een orgineel gesealde (met sticker 59,99) voor 49,99.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Is er trouwens überhaupt iemand die die website van ze bijhoudt? Als - ik noem maar wat - de standaard blu-ray van Everest daar voor het volledig willekeurige bedrag van € 26,50 op staat, krijg ik toch het idee dat er niet echt een strategie achter schuilgaat.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Ze hebben volgende week weer die 3 halen 2 betalen actie. (Muziek, film en games, alle combinaties mogelijk)

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Dk2008 wrote:

Ze hebben volgende week weer die 3 halen 2 betalen actie. (Muziek, film en games, alle combinaties mogelijk)

Sneaky bastards, net in de week van het vakantiegeld.

Hoe weet je dat trouwens nu al?

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Folder

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Dank voor de tip, Dick! Heb me net al uitgeleefd in de MM. En nu proberen er de rest van de week weg te blijven...

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Graag gedaan. Ik zou er juist van profiteren. Hoewel ze vaker deze actie hebben, is de vorige keer toch al weer een tijd geleden.

j0enne

• 9606 messages
  • 3773 votes

En je krijgt toch nog steeds die Entertainmentkaart?

Dan kun je dus 3 Blu-ray's van €5 per stuk voor €5 in totaal halen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.